323.Hans.626 píše:já už jsem to tu myslím někde psal pokud ne tak mně omluvte, pletu si to s ostatními kluby... shrnu to v kostce... brzdiče u Mazd jsou fakt problém, někdy přední ale většinou zadní. Zareznou, zatuhávají, zůstává viset ručka, kvůli tomu jsem poslední technickou s 626 prošel až nadvakrát a už jsem si řekl že příští technickou už nee... dělali jsme ty brzdiče se známým a je to fakt příšerná práce, rozdělat celej brzdič, rozhejbat, vyčistit, promazat, vyměnit těsnění, problém je ale hlavně samotný ložisko v třmenu který zůstává viset, případně nebrzdí... tahle procedura co mám vodzkoušený vydrží maximálně rok, pak je potřeba vše udělat zase znova...
lepší varianta toho celého je sehnat brzdič někde z vrakáče, dát si tu práci rozdělat ho a dát dohromady zase znova, než kupovat celej novej...
pakárna... protože jinak samotný brzdič novej stojí ranec tuším něco okolo 4-5tisíc jeden kousek, tzn dva kousky kolem deseti... takže tj problém všech mazd, ručku preventivně u 626 nepoužívám a pokud ji používám, lehám okamžitě pod auto a uvolňuju zatuhlou páčku na lanovodu... tzn pouze v případě nouze a že není jinak zbytí... takže to je takový výraznější slabší místo těhle aut a jak už tu bylo psáno, týká se to celé řady 626, Xedosů, 323BJ apod...
U 323 BA s bubnama vzadu nebyl za celou dobu s brzdama sebemenší problém, to jen tak na okraj...
azet píše:
len na okraj, podla skusenosti zevraj velmi dobry upgrade na nase mazdy: http://www.k-sportracing.de/bremse_vorn_tech.html
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť