Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda6 2013 zadretý vačkový hriadeľ aj turbo

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Re: Mazda6 2013 zadretý vačkový hriadeľ aj turbo

Poslaťod azet » Str Mar 04, 2015 9:05 pm

ta suvislost so slabymi brzdami a nacatou vackou mi nejde do hlavy :twist:
ale teda v kazdom pripade nemile problemy takto zanovnych mazdiciek
MX-6, KL-DE 2.5 DOHC V6, r.v. 1995
Obrázok užívateľa
azet
VIP 2009
 
Príspevky: 269
Registrovaný: Str Nov 28, 2007 5:51 pm
Bydlisko: BA

Poslaťod Lubos1 » Štv Mar 05, 2015 11:01 pm

Malo by ist o to, ze sa piliny z materialu vackoveho hriadela dostanu do podtlakovej pumpy a tym slabne ucinok brzd, ale presnejsie by to mohol vysvetlit niekto erudovanejsi :)
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Štv Mar 05, 2015 11:08 pm

lakilaki píše:Noo, nebol by som prekvapeny, keby sa za chvilu v Tvojom podpise, tak ako pri minulých šestkách, objavilo
"ex Mazda 6 GJ..."
Mazda by vam uz mohla aj zaplatit, za skusobnu prevadzku a odhalovanie problemov Skyactiv motorov :buuu:
Ale je to lepsia situacia, ako keby zatlkali problem, alebo hadzali problem na majitelov, á la "nespravne uživanie auta..."

No lepsie by bolo, keby sa urobila zvolavacka a preventivne by sa vymenila cela seria chybnych vackovych hriadelov. Teraz sa v tichosti caka, kym nastane problem. Netvrdim, ze sa jedna o fatalny problem, ale ak sa co i len trochu tyka ucinku brzd, malo by sa to riesit preventivne.
ex Mazda 6 GJ sa skor ci neskor objavi, ale ci tam bude dalsia Mazda, to este neviem. Moja chyba bola, ze som kupoval auto velmi skoro po uvedeni na trh. Nech uz bude dalsie auto akekolvek, tak musi byt min 2 roky na trhu :) Najlepsie az po facelifte.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Ahura » Štv Mar 26, 2015 9:12 pm

Prave dnes som prisla zo servisu pre podobny problem s CX5 (2,2 l, diesel).
Vackovy hriadel znicil turbo. Prisla som na to tak, ze auto pri vyssich rychlostiach prestalo akcelerovat. Sla som 130, chcela zrychlit, co bolo predtym otazkou jemneho pritlacenia pedala... a teraz nic. Pedal na podlahe a rychlost stale 130... Obcas (nie vzdy), stupali otacky, ale nikdy to nezrychlovalo. Velmi prijemne pri predbiehani ;)
Zvlastne bolo, ze nikdy nesvietila ziadna kontrolka. Auto slo inak normalne, v meste a pri nizsich rychlostiach clovek nezbadal nic.
Dala som ju do servisu, pri beznej diagnostike nezistili nic. Nastastie mi servisak veril a siel ju prevetrat vo vyssich rychlostiach. Skonstatoval to iste, co ja. Auto slo na podrobnu diagnostiku a tam sa zistilo, ze odislo turbo. A zakladny problem bol vackovy hriadel, ktory ho znicil. Oboje vymenili, motor preplachli. Dufam, ze ziadny dalsi problem s tym nebude...
Pre info : stalo sa mi to po 87 000 km (dovtedy bezproblemovych), auto mam 2,5 roka, kupene na zaciatku predaja v Europe. Je nastastie este v zaruke, takze oprava ma nestala ani cent. A povedali mi, ze je to znamy problem, len v tomto servise je s tym uz druha CX5. A kedze je to tak, opravili by to zadarmo aj v aute po zaruke, lebo za tychto okolnosti by sa to dalo vysudit a to by ich stalo este viac.
Tolko moje cerstve skusenosti. Predtym som mala trojku, nikdy nemala najmensi problem ;)
Ahura
Čitateľ
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Pia Okt 19, 2012 6:44 pm

Poslaťod Kmk » Štv Jan 17, 2019 5:37 pm

Ahura píše:Prave dnes som prisla zo servisu pre podobny problem s CX5 (2,2 l, diesel).
Vackovy hriadel znicil turbo. Prisla som na to tak, ze auto pri vyssich rychlostiach prestalo akcelerovat. Sla som 130, chcela zrychlit, co bolo predtym otazkou jemneho pritlacenia pedala... a teraz nic. Pedal na podlahe a rychlost stale 130... Obcas (nie vzdy), stupali otacky, ale nikdy to nezrychlovalo. Velmi prijemne pri predbiehani ;)
Zvlastne bolo, ze nikdy nesvietila ziadna kontrolka. Auto slo inak normalne, v meste a pri nizsich rychlostiach clovek nezbadal nic.
Dala som ju do servisu, pri beznej diagnostike nezistili nic. Nastastie mi servisak veril a siel ju prevetrat vo vyssich rychlostiach. Skonstatoval to iste, co ja. Auto slo na podrobnu diagnostiku a tam sa zistilo, ze odislo turbo. A zakladny problem bol vackovy hriadel, ktory ho znicil. Oboje vymenili, motor preplachli. Dufam, ze ziadny dalsi problem s tym nebude...
Pre info : stalo sa mi to po 87 000 km (dovtedy bezproblemovych), auto mam 2,5 roka, kupene na zaciatku predaja v Europe. Je nastastie este v zaruke, takze oprava ma nestala ani cent. A povedali mi, ze je to znamy problem, len v tomto servise je s tym uz druha CX5. A kedze je to tak, opravili by to zadarmo aj v aute po zaruke, lebo za tychto okolnosti by sa to dalo vysudit a to by ich stalo este viac.
Tolko moje cerstve skusenosti. Predtym som mala trojku, nikdy nemala najmensi problem ;)


Šmejdi prodávají auta s vyrobní konstrukční vadou
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=2475
Kmk
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Štv Jan 17, 2019 5:18 pm

Poslaťod Kmk » Pia Jan 18, 2019 8:20 am

Kmk
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Štv Jan 17, 2019 5:18 pm

Poslaťod Kmk » Sob Jan 19, 2019 6:57 pm

Kmk
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Štv Jan 17, 2019 5:18 pm

Predchádzajúci

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Bing [Bot] a 1 hosť

cron