dabel píše:Nemas turbo, tak to nie je take kriticke... ale vo vseobecnosti plati, ze za studena by si mu nemal nakladat cocku.
TomAnt píše:dabel píše:Nemas turbo, tak to nie je take kriticke... ale vo vseobecnosti plati, ze za studena by si mu nemal nakladat cocku.
To plati hadam pre kazdy motor
JosephBSG píše:Čo treba robit aby som z nevedomosti neposkodil dizlovy motor a ako sa mam k nemu spravat? Aj v zime aj v lete, pocul som ze v zime je lepsie nechat motor 5 minut nastartovany aby sa zohrial...
Steve píše:Doteraz zhavice sluzili len na predhriate vzduchu v spalovacej komore, po starte uz nemali ziadnu funkciu, no nastupuje nova era zhavicov, ktore budu mat svoj vyznam pocas celeho behu vznetoveho agregatu.
TomAnt píše:O chvilu dostanu dizlaky normalne sviecky, ako tak pozeram
Kubis píše:zaleži u jak ktereho typu motoru, ale žhaviče většinou jen vyhřejou pracovni prostor aby se nafta lip vznitila
Steve píše:Kubis píše:zaleži u jak ktereho typu motoru, ale žhaviče většinou jen vyhřejou pracovni prostor aby se nafta lip vznitila
..pri starte, potom uz po prvom vznieteni je komora a vzduch v nej vyhriaty tak, ze zhavice uz nie su potrebne (pri beznych dieseloch).. nove budu o niecom inom.
Steve píše:Kubis píše:no však tak jsem to myslel, o těch novym nemam paru wo co go
V novych sa budu zhaviace sviecky aktivne podielat na spalovacom procese aj pocas chodu agregatu, v skratke.. A ja som ta neopravoval, len doplnil..
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť