sten píše:Muze mi nekdo prosim vas poradit jestli jde stalej proud do radia,nebo jestli je nekde vyvedenej,me jde radio jenom na klicek a uz na to nemam nerf,porad zapinat klic i kdyz nikam nejedu a delam neco kolem auta a dalsi je ze porad musim ladit stanice protoze si je to nepamatuje.Poradte mi nekdo prosim.potrebuju vedet jestli tam je tazenej abych nemusel tahat novej.Dik moc
sten píše:a kde najdu napojeni k tomu zlutemu dratu?me bude stacit kdyz uz tak i s tim klicem jen at si to pamatuje stanice,mam tam jenom cervenej a cernej
Beaver píše:Jak se tu už psalo, rádio má dvojitý napájení. Jeden kabel je pro paměť (měl by jít přes pojistku přímo na baterku) a druhej napájí rádio při provozu, ten je obvykle zapojenej na spínačku. Žlutej kabel bývá ale myslím pro ovládání příslušenství, např. sepnutí vstupu REMOTE zesilovače nebo vysunutí automatické antény, po zapnutí rádia je na něm +12V. Takže pokud chce někdo dosáhnout toho, aby rádio hrálo i bez klíčku, je potřeba oba napájecí kabely rádia zapojit přes pojistky na baterku a nezapomínat vypnout rádio při odchodu z auta. U Favorita mám rádio zapojený takhle natvrdo a funguje bez problémů, u Mazdy a Toyoty jsou standartně přes spínačku a fungují na polohu ACC, pochopitelně paměť je zapojená trvale na +12V, aby se nemazaly stanice.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť