Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

FE3

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

FE3

Poslaťod Harry FE3 » Str Máj 24, 2006 7:13 pm

Víte,že motor FE3 má variabilní délku sání?

Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Michal 4WS » Str Máj 24, 2006 7:53 pm

:shock :shock :shock
Taká technika ? :o)
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod Harry FE3 » Str Máj 24, 2006 9:51 pm

Taky jsem čuměl!Proto ten zátah ve 4500RPM...
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Michal 4WS » Str Máj 24, 2006 10:19 pm

Veď sa mi aj zdalo, že dáka zmena tam nastala ......
Máme teda super ĆOOL autá :mrk
Inak som zistil že moja CICA so 4WS má 109kw :hura
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod Lobo » Str Máj 24, 2006 11:36 pm

jasne ze vime a dlouho, VICS maji i mx3 a 323F motory :o)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Bill » Štv Máj 25, 2006 1:10 pm

Harry FE3 píše:Taky jsem čuměl!Proto ten zátah ve 4500RPM...

A možno ani preto sa tak "nepučia" pri nižších otáčkach na vyššom prevodovom stupni.
Mazda a Mitsubishi sú súrodenci, ale Tatra nezná bratra!
Obrázok užívateľa
Bill
Prispievateľ
 
Príspevky: 441
Registrovaný: Pia Máj 21, 2004 4:27 pm
Bydlisko: vychod

Poslaťod Harry FE3 » Štv Máj 25, 2006 1:14 pm

Taky si myslím Bill.Jinak jsem fakt překvapen.Ten motor je prostě na ty léta super.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Michal 4WS » Štv Máj 25, 2006 1:24 pm

Harry ! Keby len motor ........... :mrk !
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod TomAnt » Štv Máj 25, 2006 1:27 pm

Michal 4WS píše:Harry ! Keby len motor ........... :mrk !

Jo jo, napriklad take elektronicky nastavovacie tlmice, ako som mal ja, to sa ani dnes nevidi...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Michal 4WS » Štv Máj 25, 2006 1:32 pm

... aj také 4WS :mrk
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod Harry FE3 » Štv Máj 25, 2006 1:44 pm

Hlavně ten motor!A taky úroveň výbavy...Ale podvozek nic moc.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod TomAnt » Štv Máj 25, 2006 1:52 pm

Harry FE3 píše:Hlavně ten motor!A taky úroveň výbavy...Ale podvozek nic moc.

Tak ale nebolo to konstruovane ako zavodne alebo sportove auto, ale ako rodinne...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Harry FE3 » Štv Máj 25, 2006 1:54 pm

Jasně Tome,ale na tu dobu prot tomu asi žádná,ale v dnešní době mají rodinná auta takový podvozky,že to ani není možný.Taky to srovnávám se svým pidi malým prvním autem Golfe I kterej měl taky super podvozek.Prostě nezdá se mi povedenej.Auto je šíleně nedotáčivý,ale extrémně.No a o origo podvozku nemluvě,to je nebezpečí samo.V kritických situacích nechci vědět,jak by se to auto chovalo..
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Lobo » Štv Máj 25, 2006 4:20 pm

Harry FE3 píše:Ten motor je prostě na ty léta super.


tak tak, souhlasim.
Hlavne jeho potencial pro upravovani, jen seriova klikovka vydrzi vykony kolem 210hp a pro blok motoru neni problem 1000hp :mrk
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Harry FE3 » Uto Máj 30, 2006 4:57 pm

Jak to VICS vubec funguje??? Jinak je to trochu tady,ale anglicky... http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=fe3
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Ďalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť