Harry FE3 píše:přesně tak,přovodovka dělá strašně moc,ale právě díky tomu krátkému zpřevodování pak diesely ztrácí na měřeném zrychlení z 0 na sto.Tam musíš několikrát zařadit,kdežto já u svýho auta tam za tu dobu hodím jen jedničku a dvojku.
Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.
Harry FE3 píše:Mě se to líbí Možná je to tím,že jsem s tím nejezdil pořádně v provozu,ale jen řádil...
dabel píše:Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit .
Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.
dabel píše:Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit .
Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.
Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.
dabel píše:No ale vsak to je hnus - nahodou sa dostanes do kritickej situacie, kde motor este nema "tie spravne" otacky a nezrychlis ani za boha (parkrat sa mi stalo s tym Saabom, ze som pribrzdoval a zrazu sa objavila medzera v lavom prude, tak som sa tam chcel pichnut - bez zaberu turba nula bodov, lenive jak svina to bolo - a ked turbo zabralo, tak uz bolo davno po kritickej situacii)... A praveze PD su vyhlasene "kopancom" pri zabere turba. Prijemne su celkom japonske diesle - tak Mazda ako aj Honda sa mi pacili plynulejsim zaberom turba.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť