Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Vlnovec

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Vlnovec

Poslaťod George » Uto Aug 26, 2003 11:29 pm

Ahoj.
Tak sem dneska pujcil uato na chvilku kámošce.Popojela asi 50m a i přes dobře míněné rady aby jela velice pomalu, protože je před ní díra a mazda jest auto velmi nízké s nízko položenýmn výfukem mi utrhla vlnoc.No utrhla, přímo vyrvala.Ještě že katalizátoru se nestalo nic a středový tlumič to taky přežil.
Teď otázka: kolik stojí nový vlnovec a jak se mění.Musím vyříznout ten starý a navařit nový?
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Str Aug 27, 2003 9:32 am

Keby som ja vedel, co to je - vlnovec, mozno by som aj poradil. :-)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Str Aug 27, 2003 5:28 pm

Taky nevim čemu george řiká vlnovec..Není spíš vlnovec nějakej zvlněnej plech co je ve středním dílu výfuku?:)Jako ale jestli je to kryt catu tak se tam snad dá dat jakejkoli plech ne?Hlavně ať na to nelítají kamínky a tak..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod George » Str Aug 27, 2003 7:38 pm

To není žádnej kryt :).Vlnovec je odborný název pro to zařízení mezi parožím a katalizátorem.Je to taková ta oválná trubka obtočená tou síťovinkou.Je přímo mezi motorem a katalyzátorem a vetšionou u katalizátoru.Je to část potrubí.Me to kámoška vyrvala ven takže teď jezdím defacto bez vejfuku.Jako zvuk je dobrej ale nemusím s tím jezdi furt.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Str Aug 27, 2003 8:12 pm

Aha, uz viem na co myslis. Tak to je teda poriadna smola, lebo je to fest drahe. Je to pohyblivy diel vyfuku, ktory sa napaja na zberne potrubie od motora a z druhej strany na katalyzator. Hmm, to je teda smola. Keby si chcel, ja jeden mam z V6, keby si si ho tam dopasoval, ale musel by si najprv rezat rury a potom zvarat. Ja som to chcel kupit na 1.8 a povedali mi zazracnu palku, ktoru som si radsej ani nezapamatal. Ale viem, ze zberne potrubie by ma vyslo na 17000 Sk. :-) Dufam, ze som ta potesil..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Str Aug 27, 2003 10:01 pm

Aha..tak to já tam asi nic takovýho nemám..Mám teda ten první díl potrubí co je hned za svodama jeden ve sklepě a tam něco takovýho opletenýho je,ale ta část je asi jenom 20-30cm dlouhá..To tam je jenom kvůli tomu že je to nějaký víc odpružený nebo co..Tam dej normální trubku a máš klid..Hlavní věc co je je ta,a upozorňují na ní i v knížce o mazdách,že výfuk mezi motorem a katalyzátorem musí být absolutně těsný kvůli funkci katalyzátoru a tak..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Honza » Štv Aug 28, 2003 7:44 pm

Tak,dnes jsem ujel asi 250km..byly to normální cesty,ale hodně kopcovitá krajina..směrem na polsko..Nijak jsem to nehonil..do kopců jsem na to zbytečně nešlapal,otáčky jsem udržoval tak do 2500,no prostě dodržoval jsem předepsanou rychlost..No a spotřeba mi vychází něco kolem 8l..:)Teda neměřil jsem to způsobem doplnění do plné,zase tolik benzínu v tom nemám,ale prostě rafička je tam kde byla před dotankováním..takže plus mínus to odpovídá..Takže pohoda ne?:):)
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod George » Štv Aug 28, 2003 8:19 pm

Já teď jezdím s tim výfukem za 20-25l :). Jinak sme to sehnali u kámoše z vraku.Dal mi to s parožím,přírubou i katalizátorem za 400 :).Jinak vlnovec se prý vejde nový asi do 1000Kč.Pak se musí ten starej vyříznout a navařit ten novej.Trubka se tam dát nesmý.Musí to být pohyblivý.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Štv Aug 28, 2003 8:41 pm

No nevim..řekl bych že je to kec že tam přijít nesmí..Mazda snad není jediný auto co má motor ve předu..A že by to měly všechny auta se říct nedá..:)Jinak když jsem měl rozpadlý těsnění hned za svodama,tak mi to taky žralo jak blázen..16 uplně v pohodě..:)
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod George » Pia Aug 29, 2003 8:09 pm

No jasně že je nemaj všichni.Já už taky ne :).Rozmyslely sme si to a dali sme tam díl ze starší mazdy která vlnovec ještě neměla.Každopádně si tam jen tak nemůžeš navařit jakoukoliv trubku.Ty sváry místo vlnovce by byly asi hodně namáhaný a stejně by to pak ruplo.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Sob Aug 30, 2003 8:43 pm

Je nespravne mysliet si, ze pohybliva cast tam nemusi byt. Musi, inak by tam nebola od vyroby. Motor sa s celou prevodovkou a vyfukovym potrubim hybe, mohlo by sa stat, ze by vyfuk naozaj praskol (s pevnou castou) a to je ten lapsi pripad. Horsie by bolo, keby sa nejakou nahodou podarilo "tvrdohlavemu" vyfuku preklopit motor trochu dopredu aj s prevodovkou a prave vo chvili preradovania stupnov. Ver mi, to by si zazit nechcel. :-))
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Honza » Sob Aug 30, 2003 9:24 pm

No dost dobře si nedovedu představit jak by měl výfuk něco překlápět..zvlášť motor i s převodovkou..Je to pár kilo vážící trubka plus dalších pár kilo vážící tlumič co jsou zavěšený navíc na gumových špalcích..Starší mazdy to neměly a zjevně to nijak nevadilo..Čím netvrdím,že to tam smysl nemá..částečně to jistě snižuje vibrace a tím pádem i hluk..Jistě i to namáhání je menší,ale jelikož celej výfuk je pružně uložen,tak to asi taková divočina nebude..:)Což mi připomělo jak někdo psal,že si koupil auto v autobazaru AAA a pak když to měl někde na kontrole tak zjistil,že v tom bazaru aby to trochu polátali,tak výfuk přivařili k podlaze natvrdo :):)
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť