Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Turbo do 323 F BA

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Poslaťod Enzo » Uto Jan 17, 2006 12:07 pm

Mohol by si sa prosím ťa viac rozpísať, čo bolo nutné na motore vymeniť a čo uspôsobiť a tak.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Lobo » Ned Jan 29, 2006 9:48 pm

Enzo píše:Mohol by si sa prosím ťa viac rozpísať, čo bolo nutné na motore vymeniť a čo uspôsobiť a tak.


No kdybych mel vypsat vsechno tak to je na dlouhy povidani, neni to jen tak napsat a jen tak postavit.
Mezi hlavni upravy patri kovany pisty s pomerem 7,6:1(kvuli pozdejsimu zvedani tlaku), kovana klika, Tckovy ventily, silnejsi pruzinky, vetsi vstriky, FPR, silnejsi olejovy cerpadlo, in/out na olej pro turbo, fmic apod...

a to jsem nejmenoval elektroniku :o)
Lobo
 

Poslaťod Lobo » Ned Jan 29, 2006 10:42 pm

uz tu mam registraci, tak kdyztak jestli chces pokecat tak SZ :jamaica
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Harry FE3 » Ned Jan 29, 2006 11:21 pm

Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Lobo » Pon Jan 30, 2006 12:06 am

Harry FE3 píše:Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky


mas v planu delat prestavbu jo?Obrázok
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Harry FE3 » Pon Jan 30, 2006 1:14 pm

Ty ja si na to zatim netroufam a to z duvodu financi a z duvodu toho,ze to chce k takovymu autu jeste normalni auto,ktery nebude zrat.Zajimam se o to uz hoooodne dlouho,tak budu rad,kdyz sem neco napises.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Kubis » Pon Jan 30, 2006 4:24 pm

Harry FE3 píše:Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky

tak tak, taky mě to hodně zajima...
ObrázokObrázok Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
Audi A6 Avant 2,5TDi QUATTRO
Obrázok užívateľa
Kubis
VIP 2007
 
Príspevky: 1600
Registrovaný: Ned Mar 06, 2005 2:30 pm
Bydlisko: Ostrava, CZ
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod Lobo » Pon Jan 30, 2006 5:01 pm

je pravda ze je to dost financne narocny, ale kdyz vis co a jak tak se to da udelat za rozumnou cenu (do 50t)..
Jinak kty spotrebe, neni to az tak drasticky, pri normalni jizde se pohybuje kolem 10+- ale kdyz tomu zatopis tak neni problem 35 :o)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Enzo » Str Feb 01, 2006 12:55 pm

Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Str Feb 01, 2006 1:39 pm

Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.


Tak v tomto mas uplnu pravdu. 8-)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Str Feb 01, 2006 2:45 pm

Steve píše:
Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.


Tak v tomto mas uplnu pravdu. 8-)


A nemusím stále nečo dolaďovať a tak.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Lobo » Str Feb 01, 2006 6:55 pm

Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.



a jeste lepsi by bylo KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku, to nemluvim o tom ze se da taky lip sehnat nez klasickej KF-ZE..
Ladit budes muset stejnak podvozek, uchyceni motoru, silentbloky,elektroniku apod... Ale v podstate je jednodusi udelat swap nez predelavka na turbo motor. Coz sem psal v mym prvnim nebo druhym prispevku, ze to neni otazka tydnu ale radove mesicu naladit :)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Bootleg » Str Feb 01, 2006 7:10 pm

Lobo píše:
Enzo píše:..KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku..


Nebude to tym, ze ma vacsi objem? Asi ano.. K tomu JDM riadiacu jednotku.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Lobo » Str Feb 01, 2006 7:48 pm

Steve píše:
Lobo píše:..KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku..


Nebude to tym, ze ma vacsi objem? Asi ano.. K tomu JDM riadiacu jednotku.


jasne ze ano, jenze JDM jednotku tady asi jen tak lehce nesezenes, takze bud seriovou nebo stand-alone :)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Bootleg » Str Feb 01, 2006 10:41 pm

No tu ju nezozenies, ale ja by som ju na tomto ubohom trhu ani nehladal. :o) Najlepsie z Hong Kong-u alebo priamo z Japonska.. no a JDM je tiez seriova.. :wink
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

PredchádzajúciĎalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť