Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Kotúčové brzdy na 323F, 1.5i, 16V

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 8:38 am

Táto téma je stále aktuálna. Začal som s ňou asi pred mesiacom a žiadna odpoveď k nej nedošla. Tak kamaráti, ak dačo o takejto prestavbe viete, tak si to nenechávajte len pre seba. :jo :jo :jo
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 8:51 am

A nesadli by tam zadné kotúče z 323Fky - mrkačky?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Pon Júl 11, 2005 9:32 am

:) No neviem.. z V6 by sla cela zadna naprava, ale z BG? To asi tazko, nakolko BA ma uplne iny podvozok.. A len tak pre zaujimavost, uz ked sme pri podvozku BA, ten bol testovany na Nurburgringu a okrem ineho aj ladeny spolocnostou Porsche.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 9:43 am

Ja viem Steve, že tam sadne naprava z V6. Ale tá ma uchytené koleso na piatich šróboch. A ja potrebujem len 4. Nechcem mať rozdielne elektróny na predu a ine v zadu. Ale ja som nechcel meniť nápravu ale len stiahnúť bubny a dať tam kotúče. Na Feldu takto dali zadné kotúče z golfu I. Čítal som to v autotuningu. A funguje to. :jo
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Pon Júl 11, 2005 9:47 am

Hm, lenze tam ti treba aj dalsie komponenty, kam uchytis napr. brzdic? A hlavne, aby to vydrzalo aj velky napor, tie brzdy.. No neviem.. :) Zdaju sa ti tie bubny slabe? Podla mna su pohodke. Aby si potom nespravil z auta to, ze bude pretacave a pri prudkom brzdeni bude nestabilne "sediet" na ceste.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 9:51 am

ono tie brzdy budu silnejsie, takze ako pisal steve moze mat za nasledok ze ti pojdu zadne kolesa skor do smyku, ale dalo by sa to mozno nastavit zatazovym obmedzovacom brzdneho tlaku, neviem ci to to auto ma?
ale ked tam je ABS tak no problema.......ale muselo by fungovat aj vzadu.
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 9:53 am

Ja viem, že by to mohlo robiť problémy. Ale stale mi vŕta v hlave ta Felda. Keď to išlo na ňu. Pozriem ti číslo toho autotuningu. Alebo ti pošlem článok. A tam nebol problém s úchytmi. A mne zas nejde ani o to brzdenie lebo to brzdí v pohode. Ale ten vzhľad je o niečo lepší, nie?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 9:55 am

ja som presne ten clanok cital takze viem o com rozpravas........
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 9:58 am

mozno by to slo z nejakej typovo rovnakej 323, ktora ma vzadu kotuce.....
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod TomAnt » Pon Júl 11, 2005 9:59 am

No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:00 am

Kotúče má vzadu len silnejšia verzia. Ale je tam tých 5 šróbov. A to moje auto má ABS. Len teda neviem či aj na zadných kolesách.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Pon Júl 11, 2005 10:01 am

Tak ved Enzo vravi, ze z V6, lenze tie brzdy su tam dimenzovane prave na ten vykon V6-ky.. Pricom treba menit asi vsetko.. A podla mna aj bubny vyzeraju fajn, ved daj si z plechu vystrihnut imitaciu kotuca a mozes to dat medzi bubon a disk.. :ho:
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:02 am

TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Pon Júl 11, 2005 10:02 am

Ak ma auto ABS, tak na vsetkych kolesach.. Moja sestra nema ABS, posli mi VIN na mail, poviem ti, ci mas alebo nie.. :wink
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:04 am

Steve píše:Tak ved Enzo vravi, ze z V6, lenze tie brzdy su tam dimenzovane prave na ten vykon V6-ky.. Pricom treba menit asi vsetko.. A podla mna aj bubny vyzeraju fajn, ved daj si z plechu vystrihnut imitaciu kotuca a mozes to dat medzi bubon a disk.. :ho:


No..... čo dodať :lol
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron