Steve,
Vymenil som konecne spojku. Moct zas preniest cely vykon na cestu je super. Cital som tvoju otazku uz rano a dnes som brzdil a brzdil aby som vedel, co vlastne tie brzdy... No, nástup brzd je v podstate normal, nezistil by si, ze su tam vrtane kotuce a nove platnicky (dal som zatial Ferodo Premier, aj ked som povodne objednal DS 2500. Tie sa uz nerobia, ale vyrobca ti na pouzite plechy DS 2500-vku rad nalepi). Ked na brzdu zatlacis viac, dostavi sa o poznanie lepsi brzdny ucinok. Vyskusal som to niekolko krat a sam seba som sa pytal o kolko lepsi. Myslim, ze cca 20% je to, co mi z toho vyslo.
Podvozok (nastavenie je stred z 5 stupnov) je o cca o 30% tvrdsi ako v serii a to bol dost tvrdy napr. v porovnani s Vectrou C 1,8 16V. Trochu vacsi problem su nerovnosti, lebo som sa pristihol, ze ich podvedome obchadzam. Celkovo sa zmenil charakter auta na, nebojim sa povedat, sportove a nie som si celkom isty, ci by som v nom chcel robit cely den napr. taxikara, ... asi nie
. Ale inak je to to co som chcel
!!!
Predal som 626 '93 2,5 V6 a mám ešte disky Alessio Turbo 7,5x17" s pneu Toyo Proxes T1R 215/40 R17, neupravená bezvadná riadiaca jednotka, náboj LZ kolesa s ložiskom (nový) a detailný servisný manuál Mazda 626 92-97.