Gregi píše:Takže keď si všimnem vyššiu spotrebu stačí ísť normálne kým neskončí a v otáčkach nad 2500 až keď to už svieti. Kým nesvieti tak tým, že si sám pridáva viac nafty to stačí na vypálenie pri stabilnej jazde. Dakujem páni.
Sedvo píše:Laki to není pravda. Je zbytečnost držet otáčky nad 2000 rpm.
Když se ti rozsvítí DPF, tak máš jet v režimu, tak jak si popisoval ty (otáčky na 2000 rpm). Když ti začne DPF blikat, tak potom to je na odtahovku.
To že tak jedeš, když si všimneš, že je zvýšená spotřeba a probíhá automatická regenerace, tak je nejlepší je ustálenou rychlostí, ideálně na tempomat a otáčky nemusí být vysoké. ECU si to stejně řídí sama a nepomůžeš tomu. Mám to na svém GH odzkoušené a odjeté víc jak 240000 km a vyzkoušel jsem x režimů a tempomat je nejúčinější.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť