Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

KARBURAToR - 323F BG - moooc fotek :D

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Re: KARBURAToR - 323F BG - moooc fotek :D

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:13 pm

24.6. 2011

Dneska přišla koženka na dveře. Nakonec budou černé a kolem kliky (místo toho barevného čalounění) bude bílá...

Obrázok

Kvůli osvětlení dveří, které bude schované, jsem musel odřezat ten plast, abych pak zezadu mohl usadit LEDky

Obrázok



Plechový držák LEDek bude pod koženkou... do ní pak vyvrtám díry a prostrčím tama ty LEDky

Obrázok

Obrázok



Reprák měl po obvodu okraj, který by dělal problémy při zakrývání... tak jsem ho nastřihal a narovnal

Obrázok

Obrázok

Obrázok



Připravit, pozor, start :o)

Obrázok

Obrázok



Jsem trouba... měl jsem to kolem těch repráků taky vytmelit a vybrousit... teď to není tak pěkné... ale co, nějak to přežiju :lol

Obrázok


Jde to blbě, ale nějak to zvládnu :o)
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:19 pm

28.6. 2011

Na odreagování jsem si udělal osvětlení ovladače el. oken...
LEDky jsou bílé (foceno telefonem, takže vypadají jako modré).

Obrázok

Obrázok

Ještě jsem to skočil vyfotit, když je tma... a musím říct, že jsem z toho nadšený. Svítí to nádherně :)

Obrázok


A tady malý návod na výrobu

VÝROBA OSVĚTLENÍ OVLADAČŮ EL. OKEN

Potřebujeme:
3mm LEDky libovolné barvy (do každého čudlíku jeden)
co nejtenčí drát - cca 30cm (čím tenčí, tím lepší)
jeden odpor 560Ohm
šikovné ruce :o)


Zjistil jsem, že jsou dva (možná i více) druhy ovladačů... poface je složitější (měl jsem nefunkční) a předface (upravoval jsem) je jednodušší na rozebrání. Budu popisovat postup, jak rozebrat ten předface.

Obrázok

Obrázok



Nejprve odmontovat všechny šroubky, pak odstranit ten průhledný plast, který chrání spodek ovladače.
Pak je potřeba opatrně vytáhnout ten tištěný spoj se všemi spínači. Jde to docela blbě, takže je potřeba tahat a zároveň s tím hýbat do stran.

Obrázok

Obrázok



Z vrchu ovladače nožem odcvaknout ten kryt (na každé straně je jeden zobáček).

Obrázok



Po odstranění krytu se dají tlačítka krásně vypáčit... pod konec tlačítka jsem strčil šroubovák a mírně jsem s ním páčil směrem nahoru a zároveň jsem zvedal tlačítko, jako bych chtěl zavřít okno. Takhle vytáhnout všechny čtyři.

Obrázok



Ještě před vytáhnutím je potřeba si označit místo, kde bude díra pro LEDky. Vhodné místo je nad zlomem na tlačítku (viz foto).
Po vytáhnutí tlačítek vložit LEDky a přilepit (např. tavnou pistolí).

Obrázok

Obrázok



A teď ta nejhorší část. Na LEDky se musí připájet (naletovat) kablíky.
Takže je potřeba nejprve připájet kable na přední tlačítka. V ovladači se musí mírně vybrousit plocha, o kterou se tlačítko opírá, když se zavírá okno, protože tam budou nožičky od LEDky a tak by nešlo to tlačítko pořádně zvednout. Já jsem to vypálil pájkou a pak ořezal nožem.

Obrázok



Pak kablíky protáhnout dírou po tlačítku a tlačítka zacvaknout zpět do ovladače...až tam budou, tak s tím párkrát "otevřít a zavřít" okna, aby se nožičky LEDek naohýbaly podle potřeby. V tom plastu ovladače jsou různé přepážky, které brání v natažení kablíků k zadním čudlíkům. Takže je potřeba je buď provrtat nebo naříznout a pak tama natáhnout ty kablíky. Teď je potřeba zacvaknout i zbývající dvě tlačítka, zkrátit kablíky podle potřeby (nesmí být moc dlouhé, protože v ovladači není moc místa) a připájet je... takže máme spojené LP a LZ tlačítko a PP a PZ tlačítko. Teď je potřeba tyhle dvě strany propojit. Lepší je propojit zadní tlačítka (je tam více místa... předu je el.mag. cívka pro automatické otvírání a zavírání oken a asi by nebylo dobré, kdyby přes ní vedly dráty). Až budou propojené, tak je ještě potřeba připájet další kablíky, které půjdou na napájení. Já jsem je připájel na LZ tlačítko a do boku ovladače jsem udělal díru a tím jsem ty dráty vztáhl ven.

Obrázok



Teď už jenom zbývá ovladač poskládat.
Při skládání to chce trpělivost. Ten kovový plech na cívce po ní strašně lehce jezdí. Je potřeba ho dát doprostřed, jinak tam nepůjde usadit to tlačítko. Takže to chce opravdu trpělivost a ovladač musí být celou dobu ve vodorovné poloze, jinak ten plech sjede na jeden z konců. A taky doporučuji přepnout zamykání oken na OFF. Lépe se to pak nasazuje, než když je to na ON.

Obrázok



Na konec jednoho kablíku připájet odpor a pak najít na ovladači +12V a GND.

Obrázok



A je hotovo :)

Obrázok

Obrázok


U spolujezdce je to mnohem jednodušší, takže návod dělat nebudu (postupuje se úplně stejně).
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:24 pm

22.7. 2011

Tak jsem se pustil do výroby podsvícení klik...
Časovač 555 použiju v monostabilním zapojení... to znamená, že po sepnutí spínače se spustí časovač a je sepnutý po nastavenou dobu... po uplynutí této doby se zase vypne a čeká na další spínací impulz.
A teď k tomu, co chci udělat... bude to osvětlení klik dveří.
Po odemknutí auta pomocí DO jde do elektromotorků ve dveřích na krátkou chvíli +12V v jednom vodiči a ve druhém jde GND. Takže na vodič, ve kterém je +12V při odemykání napojím relé, které sepne kontakt a tím spustí časovač (při zamykání se napětí obrátí, takže se relé nebude spínat, protože bude napojené oběma kontakty na GND). Časovač se pokusím nastavit na 10 až 15 sekund.
Takže odemknu auto, sepne se relé a na 10 nebo 15 sekund se rozsvítí kliky ve dveřích (ty vnější). Na výstupu časovače může být odběr max. 200mA, takže to by znamenalo, že bych mohl mít v každé klice jenom dvě LEDky (jedna potřebuje 20mA)... tak jsem se rozhodl, že na výstup časovače dám další relé, které bude spínat napětí pro LEDky.

Časovač jsem stavěl podle tohoto návodu

Obrázok

Obrázok



Našel jsem starou měděnou destičku na vyleptávání spojů... byla celá zasviněná, tak se mi to na jednom místě nevyleptalo... pak jsem to celé odrbal nožem (fotku už nemám)

Obrázok



LEDky na svém místě :)

Obrázok

Obrázok


Pravá strana hotová :)

Obrázok



A tady je video... ještě jsem tam neměl přidělané relé, tak jsem to spínal pinzetou :lol :lol Mám to nastavené na 15s :)

http://www.youtube.com/watch?v=N9NbzWGxP4U

Foto v noci

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:29 pm

31.7. 2011

A bude další kravinka... včera v noci jsem přijel domů, otevřel jsem schránku spolujezdce a hledal jsem tam telefony a peněženku... ale po tmě to jde pěkně blbě... a to nemluvím o tom, kdybych tam hledal něco menšího.
Vozím tam nějaké papíry, držák na telefon, nabíječku, klíč a plno dalších drobností, takže se sem tam stane, že mi ten menší telefon někam zajede.
I po otevření dveří (rozsvítí se stropní světlo) tam jde prd vidět.
Tak jsem se rozhodl, že nahoru dám pár ledek. Rozsvítí se to po otevření přihrádky (použiju spínač, který pracuje stejně, jako v ledničce - když je zamáčknutý, tak je vypnutý a když se uvolní, tak se sepne) :)


2.8. 2011

Tak jsem se do toho pustil :)
LEDkám jsem zabrousil hlavičky, ať se světlo lépe rozprostře.
Možná jsem jich použil zbytečně moc, ale zas tak velkou spotřebu nemají... :o)


Obrázok



Přilepil jsem je silikonem... zítra tam nacpu odpory.

Obrázok


3.8. 2011

Obrázok

Obrázok


15.8. 2011

Takhle to svítí :)

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:30 pm

24.8. 2011

Další LEDky :o) :o)
Tentokrát jsem upravil osvětlení kufru :)


Originální světlo

Obrázok

Obrázok



Bude jich tam hoooodně :lol

Obrázok

Obrázok



LEDky na svém místě :o)

Obrázok

Obrázok



A už to svítí (barva je bílá... foťák si s tím nějak neumí poradit)

Obrázok

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Pon Sep 12, 2011 9:34 pm

9.9. 2011

Dneska jsem se pustil do repasování předních brzdových třmenů...
Zatím dělám pravou stranu.
Ten delší čep, po kterém se má třmen pohybovat, byl úplně zatuhlý... ale fest... málem jsem rozbil kladivo, než se pohnul... pak jsem ho nastříkal WDčkem a už šel ven trochu lépe... ale i tak mi dal zabrat, hajzlík jeden malej :lol
Ale asi nejvíce jsem se zapotil při vytahování odvzďušňováku... než jsem ho vytáhl, tak jsem si myslel, že ho tam snad někdo přivařil... spotřeboval jsem na něho snad galon WDčka :lol

Nějaké fotky:

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok



Takhle dopadl ten malý šmejd...

Obrázok



Vypadá docela pěkně :)

Obrázok

Obrázok



Před čištěním

Obrázok

Po čištění

Obrázok



Teď čekám, než mi zaschne barva a pak to tam půjdu naskládat zpět :o)



EDIT:


Tak je hotovo... asi v pondělí udělám levou stranu.

Za tohle jsem dal cca 550 Kč. A ještě jsem musel použít starou prachovku na pístek, protože ta nová na sobě nemá drážku pro ten pojistný kroužek, takže tam vůbec nedržel a celá prachovka padala dolů.

Obrázok



Čepy jsem taky vyčistil

Obrázok



Hotovo... trochu mi tam kouká stará modrá barva, protože jsem to tam nečistil... nějak jsem už na to neměl sílu :lol

Obrázok

Obrázok


Když jsem teď opravil ten jeden třmen, tak se divím, jak je možné, že mi to předtím brzdilo... fakt to nechápu... To muselo brzdit jenom jednou destičkou (tou, na kterou tlačí ten pístek), protože se ty čepy fakt nehnuly...
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod maxx » Sob Nov 19, 2011 5:11 pm

Zdravim ta,

chcem sa opytat na tie prahy .. to su origo?? alebo mas typ kde sa daju objednat?? tiez ich budem potrebovat...

vies aka bola cena??

díííík.











KARBURAToR píše:29.7. 2010

Taaaak, pravá strana už je skoro hotová :)




Takhle to vypadalo pod kobercem u spolujezdce :buuu:

Obrázok




Takže to muselo pryč

Obrázok



Ošetřeno proti korozi

Obrázok

Obrázok




Obrázok



Už se to vaří :lol

Obrázok



Hotovo :)

Obrázok



Hurá :-D

Obrázok

Obrázok

Obrázok
maxx
Čitateľ
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Uto Sep 02, 2008 11:03 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod KARBURAToR » Str Nov 23, 2011 8:53 pm

Koupil jsem je od člena Remgi na www.323f.cz
Cenu si nepamatuju přesně, ale myslím, že jeden stál 1250 Kč.
http://www.323f.cz/forum/viewtopic.php?t=18115
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:27 pm

Po delší době zase nějaké novinky...

1.3. 2012

Dneska jsem hodil do auta ovladače, které jsem koupil od jonnyho a už to mám komplet... ještě sehnat ty el. zrcátka.

Obrázok



Pak jsem vytáhl klapku kvůli vyčištění... byla pěkně zasviněná.
Ano, jsou to Šmoulí kartičky :lol

Obrázok

Obrázok



Netrvalo dlouho a opět se to lesklo

Obrázok



A to bych to nebyl já, abych do toho nenarval LEDky :lol
Musel jsem je pořádně zbrousit...

Obrázok



LEDky na svém místě

Obrázok



Hotovo. Samozřejmě to v reálu vypadá lépe... foťák to strašně přepaluje.

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:32 pm

23.3. 2012

Měl jsem totálně shnilé zadní hrnce, tak jsem Micinu zavezl ke klempířovi a ten odvedl perfektní práci. A řekl si za to jenom 1700 Kč.

Levá strana

Obrázok



Pravá strana

Obrázok




Vypadalo to takhle

Levá strana

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok



Pravá strana

Obrázok

Obrázok

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:36 pm

27.3. 2012

Dneska jsem vyměnil přední část výfuku s katem za čistou trubku... můj kat je KO a ve vlnovci je díra... banální výměna se pěkně protáhla, když se mi při utahování matice na svodech strhnul jeden závit na tom šroubení... matici to rozžvýkalo a na tom šteftu se kus závitu ulomil... tak jsem letěl do železářství pro nové matky (vzal jsem jich radši 5). Chtěl jsem nějaké pevnější, ale bohužel měli jenom 8.8
Když jsem je tam chtěl namontovat, tak se dvě hned zničily, protože byly měkké jak bláto. Tak mě napadlo, že ty nové hodím na ty zbylé dva štefty a ty staré, zakalené, zkusím namontovat na ten ulomený závit... asi po hodině mučení a nadávání se mi to jako zázrakem povedlo :lol
Technická mě čeká až v zimě, takže do té doby budu jezdit bez katu a pomalu šetřit na nový kus výfuku a universální kat.
Ale ten zvuk je nádherný... na volnoběh není poznat rozdíl, ale od dvou tisíc otáček je to nádhera... krásně to rezonuje a trochu se to podobá WRC zvuku. Ale přitom to moc neřve... prostě takový decent :)


A taky mi odešly DRL :?: Asi dva měsíce předtím, než jsem auto odstavil, mi přestalo svítit jedno světlo... mohl za to ten "startér" (jak oni to nazývají), který přestal fungovat. Tak jsem ho hodil do trouby a na pár týdnů to pomohlo... pak to začalo různě blikat a sem tam to zase vůbec nesvítilo. Pak jsem auto odstavil a teď po zimě to zase fungovalo. Jenže, když se mi zapnuly DRL, tak to strašně moc začalo rušit rádio. Tak jsem to dneska natočil, abych se tu poptal... jenže než jsem dodělal ten výfuk, tak se posral i ten druhý "startér". Ten první svítí úplně slabě
Takže už mám objednané nové, ty samé, ale už ten novější typ, bez těch posraných "startérů".



30.3. 2012

Dneska mi přišel balíček od Jonnyho :)
Zadní brzdy z GT :) Akorát nevím, jak povolím ten šroub, který spojuje ramena... asi pomůže flexa :o)

Obrázok



A taky mi přišly nové DRL. Tak jsem to hned přehodil a už zase svítíme...

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:38 pm

2.4. 2012

Šrouby jsou konečně pryč... hrál jsem si s tím asi dvě a půl hodiny, než se mi to podařilo vytáhnout. Nejdříve jsem flexou nařízl místo mezi maticí a podložkou na tom spodním ramenu a pak už to šlo povolit kladivem... z jedné těhlice jsem to spodní rameno sundal bez obtíží, ale na té druhé to bylo přirezlé tak, že jsem to musel celé rozřezat flexou, takže jsem celý barák zasmradil spálenou gumou :lol
Pak jsem vzal velké kladivo a bušil jsem do toho šroubu... ten se ale ani nehnul... tak jsem na to stříkal odrezovač, olej, vazelínu a brzdovku. Nepomohlo nic. Pak jsem si vzpomněl, že to mám nahřát... jenže nemám hořák... ale napadlo mě použít horkovzdušnou pistoli. Na krabici bylo napsané, že max. teplota je 600°C, tak jsem to zkusil a ono to fakt pomohlo :shock
Pak jsem odvrtal tři zalomené šrouby. Hned jsem na tom zničil obyčejný vrták... bylo to tak tvrdé, že se mu normálně vylámalo ostří... tak jsem na to vzal takové zlaté vrtáky (HSS) a tím to šlo krásně. Jenže mi došel odmašťovač a ty těhlice byly celé zapatlané od oleje, tak jsem je umyl Jarem a vodou.
Jenže se mi to nepodařilo umýt tak, jak bych chtěl a na některých místech nechytla barva. Tak jsem zavzpomínal na nižší stupeň na základce, kdy jsme ve výtvarce počmárali papír voskovkami, pak se to přetřelo tuší a nakonec se do toho něco vyškrábalo. A když ta tuš nechtěla na ty mastné voskovky chytnout, tak se štětec napatlal mýdlem a pak to šlo... tak jsem to samé udělal i na těch těhlicích a chytlo to krásně :lol
Táhlo na ruční brzdu bylo u jednoho třmenu úplně zatuhle, tak jsem ho hodil na tři dny do brzdovky a dneska jsem to pořádně namazal vazelínou. Už to teda chodí, ale pořád ne tak, jak by mělo...

Obě těhlice nabarveny :)

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:40 pm

3.4. 2012

Přišly na řadu oba třmeny... a hned jsem narazil na dva problémy

Ten menší byl tohle: Štelovací červíky na ručku byly KO, ale tady pomohla flexa. Uřízl jsem tu zničenou část a zase to funguje...

Obrázok

Obrázok



A tohle byl ten větší problém... jeden z válečků byl zlomený... přemýšlel jsem, z čeho to udělat a nakonec mě napadl vrták do železa. Váleček měl průměr 5mm. Jenže takový vrták jsem zrovna neměl, tak jsem použil do betonu, který měl trochu menší průměr... na funkčnost to naštěstí nemá vliv.

Obrázok

Obrázok


A takový bordel byl uvnitř těch třmenů...

Obrázok


A moje pracoviště :o) Trochu bordel, ale hlavně že vím, kde co je :lol

Obrázok


Aktuální stav :o) Dole je ten šroub spojující ramena... opět nejde ven. Takže zase pomůže flexa. Silentbloky ramen jsem chtěl vypálit, ale jak jsem se dočetl u nás na foru, tak to vůbec nehoří. Takže se to bude muset kousek vedle kousku odvrtat tenkým vrtákem a zbytek vyškrábat.

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:43 pm

20.4. 2012

Téměř hotovo... jen musím vyměnit celé brzdové trubičky, protože se mi úplně rozsypaly... na cestě se to dělá pěkně blbě :?:

Obrázok


A taky jsem koupil el. zrcátka :)


Obrázok



30.4. 2012

Začal jsem s vytahováním brzdových trubek... už je pryč střední díl výfuku a staré lanovody... Většina šroubů, které drží držáky trubek, jsou úplně orezlé, takže nejdou povolit. Ty které jsem povolil, se zlomily :?: Podařilo se mi povolit jenom jeden šroub... budu pak muset nějak vymyslet to uchycení.
Auto jsme s bráchou hodili na kozy a pro jistotu jsme ještě zvedli kola a podložili je kachličkami.


Obrázok

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod KARBURAToR » Uto Máj 22, 2012 2:47 pm

11.5. 2012

Termostat, lambda a brzdové trubky vyměněny :)

Dneska jsem lakoval zrcátka... všechno je to sprejem, tak jsem zvědavý, jak to dopadne.


Plnič a základ

Obrázok

Obrázok


A černý sprej... pravé zrcátko jsem musel ještě trochu stříknout plničem, protože jsem ho při opravě špatně vybrousil :?:

Obrázok

Obrázok



15.5. 2012

Chtěl jsem si vyrobit v práci nové přední brzdové hadice, ale ta koncovka se šroubením je z jednoho kusu, takže nešla znovu použít... tak jsem objednal dva kousky od JC Auto... snad to nějakou dobu vydrží :lol A taky ještě budu muset vyměnit PP brzdovou trubku, protože už nevypadala moc dobře.
Pokud vše půjde dobře, tak bych se mohl do konce týdne projet.

A taky jsem už poskládal ty el. zrcátka. Lak se povedl perfektně... vůbec jsem nečekal, že to bude tak pěkné, když je to lakované tím sprejem :)

Obrázok

Obrázok
KARBURAToR
Pisateľ
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Štv Júl 08, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Opava PA-NE, Ostrava NE-PA, Česká republika
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť