Nie nie nie!!!
Nejde mi o to aby som DPF vybrakoval, ja som len kolegovi popisal, ze ake ma moznosti!
Nic zle som tym dosiahnut nechcel a ani nechcem!
Tiez nie som zastanca "smaradlavych aut" ale zvazujem, lebo zainvestovat vyse 2000€ sa mi zda byt vela! Ja sa o svoju mazdu staram a to uz pravidelnejsie ani nemozem! Ólej menim kazdych 15-20t km a vobec nie som ani lakomy a ani opravar, ktory by sa nabaloval lebo z toho nezijem!
Pozri, mozno by sme mohli zacat este raz a inac! Mna od chem cistenia odhovarali ale ak ma uistis, ze to funhguje tak ho dam vycistit tebe! Ja tazke najst dnes cloveka, ktory ma seriozny zaujem na tom aby ti pomohol a nemal zaujem z teba stiahnut aj kozu! Mozno aj preto som bol trosku neprijemny a mozno aj nespravodlivy! Nehnevaj sa nebolo cielom sa Ta dotknut!
Takze moznosti, ktore som dostal:
- nove DPF,
- vypnutie ale tak ze ostane filter v aute no k ECU sa pripoji maly comp co bude simulovat dpf v aute
- mech vycistenie - vraj je to nebezpecne kvoli cidlam teploty a tlakov
- chem cistenie
- vymena keramickej vlozky
Tak a teraz cakam tematicku diskusiu aby sme si vedeli vymenit nejake nazory a hlave aby si nam vsetkym co maju mozno problem pomohol!
O aky problem moze teda v mojom pripade ist? Zaujima ma to lebo ak je vsetko pravda co mi v servise povedali, tak neviem co by to mohlo byt!
Mam vsak pocit, ked zapne regeneracia tak auto ide tsosku nerovnomernejsie a cca okolo 2200-2500 r/min. akoby cuklo akoby bola bublina v krivke regulacie! podotykam, ze nemam ziadny tunning box a ani ine kraviny...
Dakujem!
S.