tecka píše:dabel píše:Keby si mal napr. 105kW Mazdu6 s DPF, tak by si mozno skoncil este skor s blikajucou kontrolkou ci zapecenym filtrom Kamos ma M6 1.8i a tiez ho uz odtiahli, kedze sa mu rozsvietila kontrolka nedostatocneho mazania (nastastie len chybna kontrolka, ale aj to naserie)
Mas poslednu poriadnu Mazdu, na ktorej sa nic nekazilo ani neodchadzalo, ktora nijakymi chorobami netrpela. Takze si to celkom trafil. Ak by si mal dieslovu a oni benzinaka, mozno by sa tiez smiali oni Tebe. Mimochodom, pokial mate vsetci podobne rocniky, tak sa nie je co cudovat, kedze tie diesle uz budu mat natocene niekolkonasobok Tvojej Mazdy. Navyse napr. prve 30d od BMW boli dost pruserove - holt dan za to, ze chceli nabuseny common rail a nemali vychytanu technologiu...
m6 s dpf nieje problem, je super, ale mechanici v mazde su a za tie roky sa nepoucili co NICI tieto motory a preco su problemi s DPF take velke!
je smutne, ze mazdy, ktore sa servisuju u "mazda-garazistov" chodia krasne, nic im nieje! m6, ktore chodia do autorizakov maju aj napriek plnej serviske takmer neliecitelne choroby...
Takeho garazistu by som potreboval v KE Nevies o niecom?