Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

pneuservis-nestacil som sa divit

Čas od času i Mazda naštve. Zde si můžete ulevit.

Re: pneuservis-nestacil som sa divit

Poslaťod Joker-JBL » Str Dec 08, 2010 8:54 pm

daj potom vediet aky si bol spokojny.. :palec
Mazda 626 GD 2.0i-16V GT
Joker-JBL
Pisateľ
 
Príspevky: 90
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 4:14 pm
Bydlisko: BA
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod ursus » Pia Dec 10, 2010 1:51 pm

Toto mi odpisali z Pneu Style s.r.o. Zilina na otazku, co by u nich stalo prezutie. Podoba sa to na sluzby a ceny u vas v BA?

Takže komplet prezutie "14" palcových pneumatík je za 4 kolesá 21,60. Je to cena za službu, t.j. ešte je potrebné ku tomu prirátať 4ks ventilkov za 2,-- (1ks je za 0,50) a cenu za závažie-to ale vieme až po vyvážení. Komplet prezutie znamená, že letné pneumatiky dáme z diskov dole a "obujeme na tie isté disky zimné pneumatiky a vyvážime.
Pokiaľ máte zimné pneumatiky na diskoch, tak prezutie by Vás stálo mimo závažia za 4 kolesá 14,80, t.j. ide o "prehodenie celých sád vrátane vyváženia.
Uskladnenie je na sezónu 20,--, t.j. ak klient štandardne prezúva na leto a na zimu, tak zaplatí za dve sezóny 40,--.
Všetky ceny sú vrátane DPH!
Obrázok užívateľa
ursus
Prispievateľ
 
Príspevky: 149
Registrovaný: Pia Jún 12, 2009 6:02 pm
Bydlisko: ZA

Poslaťod Joker-JBL » Sob Dec 11, 2010 4:01 pm

podobá ale u nás za závažie neplatíte t.j. celé by vás to vyšlo cca tých 20 eur (demontáž, vyzutie letných, obutie zimných, vyváženie, montáž), nerátame kolko gramov závažia ide na koleso to je podla mňa trápne, ventilky meníme iba ak sa dávajú nové gumy (s výnimkou ak príde nové auto nie je to potrebné samozrejme), nie je povinnosť ich meniť pri každom prezúvaní. U nás stoja tiež 2€ (myslí sa tým komplet ventil - aj gumená časť), v cene vám aj zabalíme vyzuté gumy do igelitov a hodíme do kufra :)

cenník je robený do 14", 15", 16" plech. disky a 15", 16", 17" hliníkové disky. (prezuť plechové 14-tky trvá cca 30min. ak na tom pracujú dvaja mechanici)
Mazda 626 GD 2.0i-16V GT
Joker-JBL
Pisateľ
 
Príspevky: 90
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 4:14 pm
Bydlisko: BA
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Krenštík » Sob Dec 11, 2010 11:30 pm

A zrovna ventil bych meni pri kazdem sezuti pneu s disku.....
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod lubik123 » Uto Jan 11, 2011 10:41 pm

chlapci, pracujem v jednom pneuservise hlavnym partnerom je Michelin. Tie zavazia na kolese ostat mozu, ale uctovat by ti ich nemal.zalezi to od mechanika.ja napr. pri prezuvani leto -> zima, alebo naopak nechavam na elektronoch zavazia ak sedia necham ich, ak nie, vsetky zlupnem a lepim nove. na klasicke plechove natlkam nove.Ale pisem len nove.Zazil som uz aj takych umelcov ktory natlkaju aj na elektrony, keby len na vnutornu stranu, chapem [aby usetril nalepovacky - su drahsie]ale na vonkajsiu stranu? to uz co je? =D.Momentakom dotahujem automaticky, a mal by to tak robit kazdy, aj ked sa jedna cisto o efekt, kopec ludi si prehadzuju kolesa doma a dotahuju si to klucom a nepouzivaju momentak a je vsetko ok.A co sa tyka pneuboxu, tak ani v TT ani v NR ani nikde a nikdy =D ak potrebujete pneu v TT staci sa ozvat.
Mazda 323F 1.5 – radový štvorvalec DOHC, zdvihový objem 1489 cm3, výkon 65 kW, točivý moment 134 Nm
Obrázok užívateľa
lubik123
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 24, 2010 9:21 am

Poslaťod lubik123 » Uto Jan 11, 2011 10:50 pm

Joker-JBL píše:podobá ale u nás za závažie neplatíte t.j. celé by vás to vyšlo cca tých 20 eur (demontáž, vyzutie letných, obutie zimných, vyváženie, montáž), nerátame kolko gramov závažia ide na koleso to je podla mňa trápne, ventilky meníme iba ak sa dávajú nové gumy (s výnimkou ak príde nové auto nie je to potrebné samozrejme), nie je povinnosť ich meniť pri každom prezúvaní. U nás stoja tiež 2€ (myslí sa tým komplet ventil - aj gumená časť), v cene vám aj zabalíme vyzuté gumy do igelitov a hodíme do kufra :)

cenník je robený do 14", 15", 16" plech. disky a 15", 16", 17" hliníkové disky. (prezuť plechové 14-tky trvá cca 30min. ak na tom pracujú dvaja mechanici)



ventily a perka nieje potrebne davat zakazdym, a cena za zavazia sa rata za urcitu gramaz, napr. 0 - 25g , 26 - 40g a podobne, rataju to vsade, len si myslis ze nie, lebo ak si zoberies, firma musi kupit zavazia, ventili, perka a podobne nieje to lacna sranda.kedto pri prezuvani platis len za robotu, cize zavazia mas v cene.nemas ich zadara.milna info
Mazda 323F 1.5 – radový štvorvalec DOHC, zdvihový objem 1489 cm3, výkon 65 kW, točivý moment 134 Nm
Obrázok užívateľa
lubik123
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 24, 2010 9:21 am

Poslaťod lubik123 » Uto Jan 11, 2011 11:17 pm

nezalezi natom ci ti tam niekto nahradi zavazia novymi v tej istej hodnote, ale podstatne je ze to bude dobre vyvazene!
Mazda 323F 1.5 – radový štvorvalec DOHC, zdvihový objem 1489 cm3, výkon 65 kW, točivý moment 134 Nm
Obrázok užívateľa
lubik123
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 24, 2010 9:21 am

Poslaťod dabel » Str Jan 12, 2011 9:40 am

Teraz som nechal prezut kompletne (zhodenie starych pneu, nahodenie novych, vyvazenie, montaz) 18" na Dolnozemskej v rychloservise, dokopy som platil 40EUR - prijemne som bol prekvapeny.

Inak je strasny problem najst pneuservis, ktory dobre vyvazi 20", co mam na Infi...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Krenštík » Str Jan 12, 2011 12:22 pm

lubik123 píše:ja napr. pri prezuvani leto -> zima, alebo naopak nechavam na elektronoch zavazia ak sedia necham ich, ak nie, vsetky zlupnem a lepim nove.


To bych chtěl vidět že ti to sedí, tam max. 1 kolo z 1000.

lubik123 píše:ventily a perka nieje potrebne davat zakazdym,... firma musi kupit zavazia, ventili, perka a podobne nieje to lacna sranda.


Asi jsi na školení Michelinu nedával pozor, v postupech Michelinu ( ale i Conti a Pirreli) je vždy nový ventil. P.S. Zrovna ventil levná sranda je, prodejní cena z velkoobchodu ( standratní beze slev) 4,94 Kč.

:spik2 :)
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod marclucpicard » Uto Jan 18, 2011 11:14 pm

Krenštík píše:
lubik123 píše:ja napr. pri prezuvani leto -> zima, alebo naopak nechavam na elektronoch zavazia ak sedia necham ich, ak nie, vsetky zlupnem a lepim nove.


To bych chtěl vidět že ti to sedí, tam max. 1 kolo z 1000.

lubik123 píše:ventily a perka nieje potrebne davat zakazdym,... firma musi kupit zavazia, ventili, perka a podobne nieje to lacna sranda.


Asi jsi na školení Michelinu nedával pozor, v postupech Michelinu ( ale i Conti a Pirreli) je vždy nový ventil. P.S. Zrovna ventil levná sranda je, prodejní cena z velkoobchodu ( standratní beze slev) 4,94 Kč.

:spik2 :)


Táto téma ma zaujíma, takže z toho mi vyplýva že všetky pneuservisy čo nechávajú staré závažia ventily to robia zle?
Mne tiež na elektrónoch totiž staré závažia nechávajú a aj ventily a už 4 roky, zatiaľ som rozdiely nepostrehol ale tento rok sa chystám dať staré závažia dole (disky sú po rovnaní a chcem ich dať aj opraviť - jemné poškodenia na povrchu a pod.) a asi ich teda požiadam aj o výmenu ventilov.
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Krenštík » Str Jan 19, 2011 7:02 pm

Jiné je to u kovových ventilů, tam se mění pouze vložka.
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod wewek » Str Jan 19, 2011 9:30 pm

Ako rozlisim ci mi nalepili alebo nabili zavazie na hlinikove disky?
Mam pocit, ze do diskov tlkol s kladivom (aspon to vydavalo taky zvuk. Nemohol som ich sledovat vsetkych naraz...)

PS: Do pneu v Lucenci - Nickoltract urcite nechodte.
Obrázok Mazda - 3 - Sedan 2.0 MZR i-stop
Obrázok užívateľa
wewek
Prispievateľ
 
Príspevky: 152
Registrovaný: Ned Máj 16, 2010 7:29 pm

Poslaťod Kubis » Štv Jan 20, 2011 10:27 am

takhle nějak vypada lepene

Obrázok
a takto natloukane

Obrázok
ObrázokObrázok Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
Audi A6 Avant 2,5TDi QUATTRO
Obrázok užívateľa
Kubis
VIP 2007
 
Príspevky: 1600
Registrovaný: Ned Mar 06, 2005 2:30 pm
Bydlisko: Ostrava, CZ
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod wewek » Štv Jan 20, 2011 2:26 pm

Dakujem za nazorne obrazky.
Na mojich hlink. diskoch zavazia vyzeraju ako na obrazku c.1
Ale lubik123 pisal, ze niektore pneuservisy natlkaju zavazia aj na hlinikove disky...
Je to mozne? Ako by vyzerali natlcene zavazia na hlinikovych diskoch?
Pouziva sa kladivo pri nalepovani zavazii na elektrony?
Obrázok Mazda - 3 - Sedan 2.0 MZR i-stop
Obrázok užívateľa
wewek
Prispievateľ
 
Príspevky: 152
Registrovaný: Ned Máj 16, 2010 7:29 pm

Poslaťod Kubis » Štv Jan 20, 2011 3:51 pm

možne to je, a vypadalo by to prostě stejně jako na obr. 2, natloukaci zavaži se prostě musi klepnout za okraj disku. Když se dava lepene zavaži tak se plocha očisti čističem a zavaži se pouze nalepi a silou ruky přitlači a drži to, teoreticky je možne že misto tlačeni třeba nalepene zavaži poklepali gumovym kladivem ale to se mi nezda moc pravděpodobne. Neni nic jednoduššího než se na disk kouknout a podivat se jestli tam maš nalepene čtverečky nebo za okrajem zachycene zavaži.
ObrázokObrázok Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
Audi A6 Avant 2,5TDi QUATTRO
Obrázok užívateľa
Kubis
VIP 2007
 
Príspevky: 1600
Registrovaný: Ned Mar 06, 2005 2:30 pm
Bydlisko: Ostrava, CZ
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

PredchádzajúciĎalší

Späť na Chcem sa posťažovať

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron