Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

mazda 323 - turbo

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

mazda 323 - turbo

Poslaťod gabo00000 » Pia Dec 03, 2010 8:10 pm

chcel by som sa opytat ci sa niekto zaobera vyrobou hybridu na mazdu 323 GTX, planujem trochu nadupat svoj motor a zatial mam v plane palivove cerpadlo z GTR, IC, a k vecsiemu IC by to chcelo nejake ine turbo kedze seriove mi nejak nestiha drzat ani 0.8bar. popripade keby ste mali nejake dobre rady budem vdacny..dakujem
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Ned Dec 05, 2010 3:07 am

gabo00000 píše:chcel by som sa opytat ci sa niekto zaobera vyrobou hybridu na mazdu 323 GTX, planujem trochu nadupat svoj motor a zatial mam v plane palivove cerpadlo z GTR, IC, a k vecsiemu IC by to chcelo nejake ine turbo kedze seriove mi nejak nestiha drzat ani 0.8bar. popripade keby ste mali nejake dobre rady budem vdacny..dakujem


nestačí ti výkon? čerpadlo by som nechal pôvodné, pridal by som iba benzínový regulátor aby sa dvihol tlak na rampe to ti pomôže ,, IC možeš vymeniť ked tam máš ešte ten pôvodný, ten malý na takom neštastnom mieste, vymen ale za rozumne väčší,,, a ako to že ti nedži ani 0,8? ja som chodil na 0,9 a v pohode, nezapína ti náhodou fuel cut??????
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod gabo00000 » Ned Dec 05, 2010 4:13 am

pretekam s nim takze mi nestaci. mam regulator tlaku paliva, je nastaveny na maximum ale pôvodne cerpadlo tlaci malo...vraj Rkove dokaze viac...keby som nemal pridany tlak na rampe tak ani turbo by som nedvihal lebo by to bolo priliz chudobne...vecsinou tlacim 0,8 ale ked je taka trat kde tocim len 1ku a 2ku tak dam 1bar. a turbo mi tlaci tak ze hore okolo medzi 4-6tis klesne tlak...jednoducho nedrzi konstatne tlak pocas celeho spektra otacok...takze si myslim ze by tomu pomohol nejaky hybrid, IC mam pôvodne a chcel by som vecsie ale ploche aby objem vlemi mevzrastol. fuel cut? to je co? diky :palec
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Pon Dec 06, 2010 3:05 am

gabo00000 píše:pretekam s nim takze mi nestaci. mam regulator tlaku paliva, je nastaveny na maximum ale pôvodne cerpadlo tlaci malo...vraj Rkove dokaze viac...keby som nemal pridany tlak na rampe tak ani turbo by som nedvihal lebo by to bolo priliz chudobne...vecsinou tlacim 0,8 ale ked je taka trat kde tocim len 1ku a 2ku tak dam 1bar. a turbo mi tlaci tak ze hore okolo medzi 4-6tis klesne tlak...jednoducho nedrzi konstatne tlak pocas celeho spektra otacok...takze si myslim ze by tomu pomohol nejaky hybrid, IC mam pôvodne a chcel by som vecsie ale ploche aby objem vlemi mevzrastol. fuel cut? to je co? diky :palec


fuel cut je obmedzenie paliva pri prekroceni nastaveneho tlaku v sani, napr, u mojho auta je seria turbo tlak0,6 a FC je na 0,8 ak dosiahnem tuto hranicu RJ obmedzi privod paliva,, tym setrí motor,, to je od vyroby
myslim si ze budes mat skor problem s wastegate om ked ti nedrzi tlak turbo a padá ti,, moze byt ze je poskodená membrána a prepusta ti,, neviem treba pozriet ale je to nezvycajne,, mne ked nafukne pri 4500 0,9 bar drzi az do kym nepreradim,,
to ze mas pridaný tlak na rampe na max a turbo 0,8 ti fuka hmmm seriove cerpadlo by si mal odskusat kolko tlaci do rampy, serovy benzinový regulator je nastavený na tusim 3 bary,, ja som jazdil na 0,9 bar turbotlak (seria 0,6) posunutý predzapal a auto mi islo v pohode ani nedetonovalo , a to vsetko so seriovým cerpadlom,
ak jazdiš preteky neviem v akom stave mas interier ci mas sedačky alebo nemas,, neviem ci mas problem so zlievanim benzinu (lebo ja mam) mozes pouzit dalsie cerpadlo externe, napr. opel kadet, bmw e 30 2,5 alebo nejake starsie audi, uno turbo,
IC daj ale zachovaj aj dlzku trubiek k IC
a aky benzin tankujes?? a turbo je v poriadku::???
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod gabo00000 » Pon Dec 06, 2010 3:33 am

jasne, tak ja ked nastavim tlak turba ze mi prefukne 1.2bar tak masivne cukne z autom a zasievti mi na palubovke kontrolka, asi nejaky nudzovy rezim alebo take nieco...neviem presne ako to ma mazda vymyslene ale viem ktory konektor treba stiahnut aby to nerobilo:)) hej...je mozne ze je problem s WG alebo je prasknute turbo, neviem v akom je stave, to auto som kupil nedavno takze ani problem so zlievanim benzinu som este neregistroval, v interiery je len palubka, sportove sedacky a ram.co sa tika tlaku benzinu, tak maximum co mi da cerpadlo je 3...ale jendotku neviem, nieco ako cm2/kg...a Rkove vlaj zvlada 5,a kamos vravel ze jeho osvedcena kombinacia je tlak turba 1.2 a benzin 5....predzapal som tiez pridava...tusim na 12°...to si uz presne nespominam...ale nedetonuje vsetko je OK ..tankujem 100oktan z OMV
takze ohladom toho hybridu nic nevies? nikto sa s takym niecim nezaobera? to by bolo idealne aj s toho hladiska ze by to dokazalo tlacit lepsie od spodu a aj keby si dal vecsi IC nebol by problem lebo vecsia lopatka by dokazala natlakovat aj vecsi objem vzduchu skôr...mne sa tato myslienka vlemi paci.
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Pon Dec 06, 2010 3:51 am

gabo00000 píše:jasne, tak ja ked nastavim tlak turba ze mi prefukne 1.2bar tak masivne cukne z autom a zasievti mi na palubovke kontrolka, asi nejaky nudzovy rezim alebo take nieco...neviem presne ako to ma mazda vymyslene ale viem ktory konektor treba stiahnut aby to nerobilo:)) hej...je mozne ze je problem s WG alebo je prasknute turbo, neviem v akom je stave, to auto som kupil nedavno takze ani problem so zlievanim benzinu som este neregistroval, v interiery je len palubka, sportove sedacky a ram.co sa tika tlaku benzinu, tak maximum co mi da cerpadlo je 3...ale jendotku neviem, nieco ako cm2/kg...a Rkove vlaj zvlada 5,a kamos vravel ze jeho osvedcena kombinacia je tlak turba 1.2 a benzin 5....predzapal som tiez pridava...tusim na 12°...to si uz presne nespominam...ale nedetonuje vsetko je OK ..tankujem 100oktan z OMV
takze ohladom toho hybridu nic nevies? nikto sa s takym niecim nezaobera? to by bolo idealne aj s toho hladiska ze by to dokazalo tlacit lepsie od spodu a aj keby si dal vecsi IC nebol by problem lebo vecsia lopatka by dokazala natlakovat aj vecsi objem vzduchu skôr...mne sa tato myslienka vlemi paci.



ty si odkial? a auto ? že či nepoznám,,,

no a toto cuknutie je FC,,, skus pozriet turbo aj ten WG na nom to turbo ked je v dobrom stave je velmi funkcne ja by som jazdil na 1,0 bar ,, a to cerpadlo pozri mozno bude zanesený saci kôč no nom a preto tlaci tak malo,, pozri si môj topic skladam teraz auto mam tam aj tu nadobkku,, ja mam externe čerpadlo z peugeota 405 T16, tlací 6 bar,,
ja tankujem 98 oktam a auto islo v pohode,,
IC podla mna moze ostat aj seria len ho nejak rozumne posunut do naraznika aby nanho isiel lepsie vzduch,, ak je samozrejme tak ako ho ma gtxka v serii.
ja mam predzapal seria 12 a jazdil som na 20,
turbo a nejaky hybryd neviem ale ked poskladat tak by som to dal do turbosevisu predsa turbo toči 100 tis, otacok tak to nie je sranda, a ked ti nestaci vykon,, nechal by som seriu a riesil by som mprevodovku,, tam su skryte kone,, ver mi :palec
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod gabo00000 » Uto Dec 07, 2010 9:34 am

Kosice okolie
hej turbo skontroluje a aj membranku na WG. hybrida jasne ze v turboservise, tam treba novu lopatku aj vyvazit, takze doma nehrozi ale s coho pouzit saciu cast? alebo kto sa s takym niecim zaobera?
hej mozne ze bude zaneseny kôs, ale mne bolo pvoedane ze gtxkova viac nenatlaci.
a s prevodovkou co? kto sa s nimi zaobera? netusim kto by mi vedel nieco poskladat do mazdy, ale pocul som ze seriovej prevodovke staci raz zle zakvaltnut a je v prdeli. skusim najst ten tvoj topic aj ked sa tu este neviem orientovat.diky
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Uto Dec 07, 2010 6:27 pm

gabo00000 píše:Kosice okolie
hej turbo skontroluje a aj membranku na WG. hybrida jasne ze v turboservise, tam treba novu lopatku aj vyvazit, takze doma nehrozi ale s coho pouzit saciu cast? alebo kto sa s takym niecim zaobera?
hej mozne ze bude zaneseny kôs, ale mne bolo pvoedane ze gtxkova viac nenatlaci.
a s prevodovkou co? kto sa s nimi zaobera? netusim kto by mi vedel nieco poskladat do mazdy, ale pocul som ze seriovej prevodovke staci raz zle zakvaltnut a je v prdeli. skusim najst ten tvoj topic aj ked sa tu este neviem orientovat.diky


no asi by som isiel na radu do turboservisu,, ale ja by som neriesil hybrid,, najpr by som opravil ten padajuci tlak, no tak na rampe seriovy benzin reg, by mal drzat 3 bary
s prevodovkou bud skratit rychlosti alebo staly prevod

akej farby mas auto?
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod gabo00000 » Str Dec 08, 2010 7:45 pm

jasne ze turbo do turboservisu a aj to je jasne co s prevodovkou ale otazka stale nezodpovedana je ze kde? kto sa s tym zaobera...doma si asi tazko vyrobim novy SP :?:
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Str Dec 08, 2010 10:01 pm

no o tom kto ti to vymeni to viem. ale to si musis dat vyrobiť
môzem iba poradiť ze daj si do kopy turbo,, urob dobrý podvozok a budes vysmiaty, a ziadne hybridy ti nebude treba,
daj foto auta ked máš
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod gabo00000 » Štv Dec 09, 2010 6:09 am

rotobrat a poskladat prevodovku dokazem, vecsi problem je dat vyrobit ozubenie...to nie je len tak...navrhnut vypocitat a spravne opracovat taketo nieco...to je pre mna dost nerealne...hlavne sa s tym neoplati zaoberat ked to chces do jednej prevodovky...to na mazdu nikto nic nevyraba? neda sa do prevodovky kupit nejaky kit?...turbo...no hej..aj ked to bude OK neprihodi to nejaky neskutocny vykon....aspon rampu, vstreky a cerpadlo nahodin urcite s Rky...podvozok mam vyborny;) ako sa tu vklada foto? :ho:
gabo00000
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Pia Dec 03, 2010 6:47 pm
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod 4WD_Turbo » Štv Dec 09, 2010 10:35 am

no nerobi na nu nikto nič, ani neviem o tom že by sa robil nejaky kit na nu,
a výkon ani nerieš, lebo ti to prevodovka nevydrží!!!
Mazda 323 1,6 turbo 4WD
Obrázok užívateľa
4WD_Turbo
Prispievateľ
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Ned Jan 28, 2007 6:53 pm
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron