No s tím zajížděním mi potvrdili i jiní odborníci na motory (i když na náklaďáky), že zajíždění už není nutné.
No ale snažil jsem se to šetřit, i když na dálnici to ne vždy lze.
Já totiž nerad brzdím, raději přidávám, a tak jsem třeba také uhýbal Audině až do dvoustovky (to se už ztrácel) a kopec na dálnici i přes tu neklesající rychlost jsem poznal až podle stále se zvyšující okamžité spotřeby.
Zatím spotřeba dle palubního počítače mezi 6.3 až 6.5.
Dle tankování do plné:
1. nádrž město -> 6.68 l/100km
2. nádrž klidné jízdy (140 km/h dálnice, 120 km/h okresky, obé asi po 220 km) za hustého provozu -> 6.77 l/100km
3. nádrž agresivní jízda za středního provozu (150 -170 km/h dálnice, 120-130 km/h okreska) -> 7.01 l/100km
4. nádrž klidná jízda za středního provozu -> 6.58 l/100km
Celková 6.76 l/100km
Ten motor je famózní. Slyšet skoro není, ale ten výkon, to je mňamka. Skoro srovnatelné s tím 250 koňovým TT, co jsem testoval týden.
Akorát že benzín v TT má větší rozsah otáček, ale zase to později zabíralo. U TT když jsem se zapomněl v nižších otáčkách akcelerace mizerná, ale u M3 rozjedu na stovku, hodím šestku a pokud není dědina, šestka mi vydrží i pro celkem svižné předjíždění. No a na dálnici nebyl důvod pro jiný kvalt už vůbec.