Tak za prve, motor nebol prevlozkovany, iba vybruseny, to je sakra velky rozdiel.
Za druhe, mam uz nejakych 30 tis. po GO a zatial ziaden problem, ziadna spotreba oleja, jednoducho ziadne negativne signaly.
K tomu vybrusu, robil sa kvoli zarovnaniu ovality, nebrali sa tam milimetre materialu, dokonca ak sa dobre pamatam tak to boli naozaj len nejake zodrete atomy na hrubku
a kruzky nesli povodne ale presne na rozmer po vybruse, takze sadli do povodnej "kniznej" tolerancie.
K tym otvorom pod stieracim(olejovymi)i kruzkami, len tolko ze neviem ci na to prisli japonci, ale clovek co mi to robil sa fakt vyzna, robi to cely zivot,
tak ako to predtym robil jeho otec, ma hromadu skusenosti a dobre vie co robi. Vysvetlil mi ze otvory su v casti piestu ktora je velmi malo dynamicky zatazovana
pocas behu motora, su vlastne na tom "rukave" hlavy piestu a pomahaju lepsiemu odvadzaniu oleja do vnutra piestu a jeho rychlejsiemu stekaniu do vane.
Na pieste bolo pekne vidno ako povodne olejove kruzky tlacili prebytocny olej nad seba, je to vidno na zafarbeni hlavy piestu kde sa ten olej pripekal.
Samozrejme netvrdim ze Ty by si to nespravil lepsie, ale ja som s vysledkom spokojny a nebadam nijake neduhy. Urcite je to lepsie ako ked to zralo 1 l oleja na 1000 km.
Mozno v Tvojom "turbo" motore by to nestalo za to, ale mne sa ta GO myslim celkom vyplatila.
A hlavne nemam v plane jazdit toto auto dalsich 200.000 km takze ak sa to neskor aj prejavi, bude mi to sum-a-fuk. Jasne ?