Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

K&N Typhoon Intake System

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

K&N Typhoon Intake System

Poslaťod dabel » Uto Feb 12, 2008 12:43 pm

Priatelia, doteraz som tuningu nijako neholdoval, ale zda sa mi, ze vylepsenie priebehu vykonovej krivky by sa mohlo mojej Hondule celkom hodit... Rad by som sa spytal, ci ma niekto z vas skusenosti s nasledovnymi produktami:

http://www.knfilters.com/search/product ... =69-1206TP
popripade
http://www.knfilters.com/search/product ... =69-0025TP

Vyzera to tak, ze najma 69-1206TP vylepsi priebeh krutiaceho momentu v nizsich otackach dost vyrazne:
http://www.kandn.com/dynocharts/69-1206.jpg
http://www.kandn.com/dynocharts/69-0025.jpg

...narast pri 4000-4500rpm o (udajne) 10k je celkom dost a urcite citelne.

Ma niekto z vas skustnosti s takymto srandasakom? Co ostatne parametre (zivotnost motora, hlucnost, spotreba etc) - zostanu nezmenene? Dakujem za vsetky postrehy a nazory!
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bedro » Uto Feb 12, 2008 1:03 pm

Tych 10 koni si tu ani nemal spominat lebo sa roztrhne nekonciaca debata hehe no ale dobry vzduchac budes citit vo vyssich otackach a to citelne....no turbo to neni ze ale pomoze. Urcite lepsie vzduchac jak naivne davat za chip 8000,- Sk a tvarit sa ze mam 20 30 hopikov viac
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod dabel » Uto Feb 12, 2008 2:00 pm

Btw co udrzba? Hribik to ma po namontovani niekde pod blatnikom - ako casto ho treba cistit?
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bedro » Uto Feb 12, 2008 2:55 pm

No udrzba je postacujuca 2-3 x do roka (niekto to robi iba raz a niekto vobec ) tym olejcekom ktory si za nemaly peniaz mozes objednat u nich .Teda najprv sa ten filter vypere vo vode neha dobre ale dobre preschnut a nastrieka olejcekom
Ja osobne som hriba daval vzdy tak aby sa moc nezababral (teda menej ako na inych miestach) a kazdy rok som si kupoval novy. Mimochodom este je taka fama okolo toho ze nesmies pouzit iny pripravok ako je ten priamo od firmy co mas hriba ale ja osobne tvrdim ze je to fuk, rozdiel akurat vo farbe napr. Green a KingDragon.
Kto ma este ake skusenosti nech povie
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod dabel » Uto Feb 12, 2008 3:05 pm

Bedro: dakujem za prvy nazor! Este zasadna otazka: oplati sa to podla Teba, za cenu cca. 10-12000Skk?
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomAnt » Uto Feb 12, 2008 3:23 pm

No toto je fakt thread mesiaca :shock Daaaabel ako tuner. :shock :shock
:ho:
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Uto Feb 12, 2008 3:35 pm

Noooo... Tomas ma odhalil, ale este thread mesiaca len bude, ked sa zacnem informovat na modre LEDky a nalepky na zadne sklo ;)

PS: No jo, sa mi zda, ze hrca uz moc nejede a chcelo by to daco...
- chiptjuningu na atmosferu neverim, jediny skutocne seriozny od Hondata kostuje okolo 40 papirov a zdvihne vykon o asi 10 koni
- kompresorove kity by sice boli paradnicka vec... ale jednak cena je trosku mimo (okolo 80k), jednak cela montaz a doladovanie nie je sranda...
- bezne vlozky... na to su natolko rozporuplne nazory, ze som ich hned zavrhol
- no a toto podlozene meraniami, navyse spravenymi seriounou firmou akou K&N bezesporu je, ma celkom laka...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bedro » Uto Feb 12, 2008 5:49 pm

No hribicek a spravne zladeny vyfuk je jasne citit na aute a je to jedna z najlacnejsich investici do ladenia motora. Inak Dabel vzdy ma stvalo ked mi niekto na taketo otazky a problemy odpovedal ,,mal si si kupit silnejsie auto,, ale ono je to s casti pravda a nemyslim to v zlom ja sam si zvyknem na vykon auta uz za par tyzdnov a chcem viac ale za tie peniaze sa to neoplati. Osobne si myslim ze na serii nepocitis rozdiel medzi JR KD Green KN atd cize hopiki niekam do tjunyngsopu a vzduchac do 2500,- Sk max a nejake ty leskle trubice do blatnika spojovacie hadice a hotovson.
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod Maco222 » Uto Feb 12, 2008 9:50 pm

Ja som si podla originalu viac menej urobil sam, ale tieto celkom aj pomozu, co si sem dal linky.
Aj ked, ako uz bolo pisane, zazrak necakaj, ale trosiiiicku to pomoze.
Chip na atmosferu?? :) skusil som, dakujem :)
A okrem toho, ked si toto nahodis, budes mat krasny zvuk. Das plny plyn a to je krasa :) Vypnes motor, a on este tak 3 senundy dodychava :)
4.266 cm3 => 1.139 cm3 => 2.148 cm3 => 2.148 cm3.. Co bude dalej? Ze by 4.134 cm3 TDI?
Obrázok užívateľa
Maco222
VIP 2007
 
Príspevky: 2957
Registrovaný: Pia Sep 24, 2004 11:05 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod dabel » Str Feb 13, 2008 2:49 pm

... tak sa na to asi vykakam... cital som si skusenosti majitelov mojho Accorda na hondapower.de/forum a tam tvrdia, ze to nepomoze absolutne nic, skor je problem, lebo v horucom pocasi je chod motora nekludny. Odporucaju bavlnenu vlozku, nie cely CAI :(
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bedro » Str Feb 13, 2008 6:01 pm

No ono je mozne ze ti lameri nemecki to stavaju na krasu nie na uzitok. Dost dolezite je umiestnenie a este viac odizolovanie od tepleho motora lebo ked saje teply vzduch tak to teda neprida zrovna. Ja som raz videl nejake krivky z ozaj merania s hribom a s vlozkou a bolo to tam tak ze ked vlozka pridala napr. 3 kone tak hrib 5 koni a este mimochodom kd pises ze mas akorda , myslim ze hrib je viac citit na nejakej 800 kilovej 1,3ke ako na tazsom voze aj ked s vacsim motorom ale to uz hranici s takymi sugesciami v praxi :o)
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod dabel » Štv Feb 14, 2008 10:50 am

Bedro, auto je Accord 2.4i 190k. Takze dilema ostava...
- kompletny Cold Air Intake
- iba bavlnena vlozka namiesto papiera
- jazdit dalej s papierom ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Bedro » Štv Feb 14, 2008 4:07 pm

No ja som uz napisal ze pokial si zrucny a hlavne sa ti chce tak rozhodne ano ked ta vyjde filter nejakych 2 3 tisic ale bezpodmienecne ho odizolovat lebo potom je tom skoro zbytocne vid http://www.afefilters.com/images/3s2.jpg
http://www.doctorspeed.com/alero/alero- ... intake.jpg
chalani to zvykli robit z izolacie ktoru kupis aj v hornbachu, je to taka pena odolna voci teplote a na povrchu ma kovovu foliu ale moznosti je vela a staci aj slzickovy plech
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod majki » Uto Jan 06, 2009 1:17 pm

dabel píše:Odporucaju bavlnenu vlozku, nie cely CAI :(

Na to sa chystam, kedze normalny airfilter stoji 600-700CZK a K&N verzia 1800 CZK, nie je o com, co?
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Uto Jan 06, 2009 2:20 pm

Majki, co od toho cakas? Ja som daval bavlnu este do 626ky, ale okrem ineho zvuku to pocitovo nespravilo asi nic...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Ďalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron