Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

KDo mi poradí??

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

KDo mi poradí??

Poslaťod Lucie » Uto Mar 09, 2004 6:30 pm

Potřebuji poradit koupila jsem si mazdu 626,r.v.1993,je to turbodiesel, typ GE1442.Pořád se mi zasekává ruční brzda tzn.že když ji zatáhnu víc, zůstane mi zabržděné zadní kolo.A mám ještě jeden problémek-začíná "cukat" poři studených rozjezdech.Koupila jsem už prostředek na pročištění nafty,ale nepomohlo to.Díky za rady.
Lucie
 

Poslaťod TomAnt » Uto Mar 09, 2004 11:56 pm

Rucna brzda, stary problem 626tiek :) Tipujem, ze jedine oprava v servise to spravi, vymena loziska alebo nieco podobne... Cena mozno okolo 3000-4000 CZK
Ja som zil pol roka s tym, ze aj tak rucnu nezatahujem, ale potom som siel na dovolenku do oblasti, kde bol predpoklad parkovania na roznych kopcoch, takze som to musel dat spravit. Inac by som to asi nechal tak :) Ale zasa, je dobre mat to spravene. Asi by som to dal opravit...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod 626BB » Str Mar 10, 2004 10:17 am

Hej ty, nestras Lucii ! :-)
Zadna vymena loziska ! Jak by to s tim asi tak souviselo, co ? Problem 626 to je, ale zpravi to obycejne vycisteni tahla, co je na zadni brzde. V servisu za to chcou cca 200 Kc. Nekomu se stalo, ze mel zarezle bovdeny, pak by se musely vymeni, taky zadne drama. Ale na me 626 rv 92 jsou bovdeny s teflonem. Takze tam to moc nehrozilo.
Stane se to jednoduse, kdyz se brzda malo pouziva a tak zarezne, tahlo je tam vystavene tak, ze na nej splicha voda od kola, obzvlaste voda ze soli je super.
V lete jsem to vycistil a doted mam pokoj. A to se letos soli fest.
626BB

------------------------------

626 GE 2.0i 16v, 1992, 258 000 km
Obrázok užívateľa
626BB
VIP 2006
 
Príspevky: 200
Registrovaný: Štv Júl 31, 2003 9:56 am

Poslaťod dabel » Str Mar 10, 2004 3:41 pm

Vidim to jak Bob - vycistit, premazat a malo by to fachcit jak za mlada. Akorat by som to rozsiril, ze to je problem asi kazdeho auta, ked sa dlho nepouziva rucka ;) Na druhej strane, v zime zatiahnut rucku napr. na noc tiez neni nic moc, rada sa potom "kusne" a nechce pustit ;)

ad solenie: No jo Bob, v tomto si rozumieme ;) Moja Mazdulka je permanentne bielo-siva ;) A zase mam zasvinenu skrtiacu klapku. Stalo sa to aj na konci minulej zimy aj tejto. Radsej nechcem vediet, ake svinstvo sa tam vzdycky dostane :( Ostavaju ale iba 2000km a Mazda bude mat 135000 a tym padom zase vymenu oleja, kde mi to rovno s olejom precistia.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod maztech » Str Mar 10, 2004 4:35 pm

Ahoj.Tomáš to zná.Je tam ložisko,ihličkové.Pri oprave,zdoraznujem,oprave sa mení.Pri spojazdnení nie.Otázne,ako dlho to vydrží po spojazdnení.R.
MazTech for MazdaKlub.sk
maztech
Mazda Technik
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm

Poslaťod dabel » Str Mar 10, 2004 4:42 pm

Ahoj Rudo ;) Rad Ta tu zase vidim ;) Este mala doplnujuca otazocka: JE na to 626tka nachylnejsia, alebo je to "priemerne"?
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod maztech » Str Mar 10, 2004 5:21 pm

Ahoj Martin.Nemyslím si.Aj na GD sa to prjavovalo.Lenže u nás predané GD-á prevažne mali bubnové zadné brzdy.Tam je to menej vystavené soli a povet.podmienkam.A nestačí vymenit only ložisko.Je treba aj pri tom vymenit aj manžety a simmeringy brzdiča.No a to je drahšie trochu.A k tomu trhaniu.Asi sa jej nezatvára wastegate ventil za comprexom.Ale,to je len jedna z možnych príčin.
MazTech for MazdaKlub.sk
maztech
Mazda Technik
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm

Poslaťod George » Štv Mar 11, 2004 7:20 pm

Stejný problém sem měl taky.Nejdřív sem vyměnil lanka a pak sem zjistil že je to zatvrdlý mechanismus uvnitř bubnu. Jednoduše ho rozebereš, vyčistíš a namažeš. Mám to takhle udělaný už půl roku a funguje (používám jí i na křižovatce abych furt nedržel pedál).
V servise za to chtěl 300 za oboje bubny.
vyměň lanka za jiná popř.za nová (stojí okolo 1000) a včisti ten mechanismus.
Jinak bacha! Je to "těžká závada" a vyhodili mě kvůli tomu z technický!
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod George » Štv Mar 11, 2004 7:23 pm

To Maztech: Jakej máš názor na katalizátor u GD. Nechat nebo vyndat - budu měnit koncovej tlumič za "sportovní".
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Pia Mar 12, 2004 10:04 am

George: myslim, ze vsetky GE mali kotuce uz aj vzadu.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod 626BB » Pia Mar 12, 2004 10:55 am

No, ja mam vzadu koutouce, tak ted chapu proc ty drahe vymeny. Porad mi neslo do hlavy co tam chcete menit :-)). U kotoucu v 95% zatuhne to tahlo a to je nasazene na obycejnem cepu. Zadne loziska, nic.
626BB

------------------------------

626 GE 2.0i 16v, 1992, 258 000 km
Obrázok užívateľa
626BB
VIP 2006
 
Príspevky: 200
Registrovaný: Štv Júl 31, 2003 9:56 am

Poslaťod maztech » Pia Mar 12, 2004 1:48 pm

To George.Katalyzátor?Je to skvelý výmysel,ved predsa nechceme aby naše deti,vnukovia nám raz vyčítaly že sme im to tu zruinovali.A teraz postoj technický.Je to vlastne odpor vo výfukovom systéme.Predávajú sa športové kat.ktoré majú lepšiu priechodnost.Na GD boli dimenzované na okolo 100000km.Príjemne prekvapili.Fungujú spolahlivo podstatne dlhsie.Tz.200 ,300000 km.Už som mal na teste Fe 2,0i s bezchybným kat.po 280000km.Jednoduchšie je to vykuchat,ovšem rútime sa do Eu,kde jazdia pojazdné emisné stanice.Odstavia Vás na bok,strčia sondu do výfuku a problém je na svete.Originál je ale velmi drahy,rieši sa to náhradami,ktoré sú podstatne lacnejšie.Okolo 5 až 7000 SK stoja ak sa nemýlim.
MazTech for MazdaKlub.sk
maztech
Mazda Technik
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia