Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 626 GE pro inspiraci k tuningu :)

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Poslaťod Harry FE3 » Uto Máj 03, 2005 8:21 am

Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Black » Uto Máj 03, 2005 8:32 am

Harry FE3 píše::nevim :ho:

Jo tak ty nic ty muzikant :ho: .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Harry FE3 » Uto Máj 03, 2005 12:27 pm

Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Harry FE3 » Štv Máj 05, 2005 10:06 pm

Ivan,teď jsem se díval na fotky a vypadá nádherně ta tvoje kráska.Njn,auto když se sníží,to je základ krásy,pak kola a je to dokonalý.Aspoň pro mě,mě tohle stačí.Pak nějakej ten výfuček atd. to jo,ale snížení a kola jsou základ krásy.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Ivan » Pia Máj 06, 2005 7:13 pm

Harry,

dakujem. Musim s tebou suhlasit. Mas velmi dobry vkus :lol

Moja radost z "tuningu" vsak netrvala dlho. Sice ziadna tragedia ale zacala dost preklzovat spojka a musi von! Povodne som chcel ako nahradu nieco take, ako je na http://www.performancecenter.com, ale penazenka pusti len seriovu lamelu, pritlacny kotuc a lozisko. Bol som v Mazde objednat diely a lamela vysla cca na 1/3 tuningovej. Teraz mam dilemu, kde to dat robit... Spojka vydrzala 160.000 km. Verim, ze som sa o jej "odchod" vcelku pricinil (mam od auto od 132.000 km).

PS: Ta tvoja, ako som videl, je tiez znizena o -40 mm a vyzera to fakt dobre :jo
Predal som 626 '93 2,5 V6 a mám ešte disky Alessio Turbo 7,5x17" s pneu Toyo Proxes T1R 215/40 R17, neupravená bezvadná riadiaca jednotka, náboj LZ kolesa s ložiskom (nový) a detailný servisný manuál Mazda 626 92-97.
Obrázok užívateľa
Ivan
Opytovateľ
 
Príspevky: 27
Registrovaný: Ned Dec 05, 2004 12:36 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Harry FE3 » Sob Máj 07, 2005 3:21 am

Jo jo,o 40mm je dole.Spojku mám taky za sebou-dvakrát:-)A jednou i s převodovkou,no jo,hovadiny se nevyplácí.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Bootleg » Sob Máj 07, 2005 12:52 pm

Ivan, ako sa správajú brzdy? Sú fajn? Platničky si nechal sériové, alebo si dal iné? A čo tie tlmiče a pružiny? Aké je teraz auto - mäkké, tvrdé, pohodlné, športové..? Inak keď chceš, tak niečo možno nájdeš na auto aj tu: http://www.tuningpo.sk
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Ivan » Pon Máj 16, 2005 10:00 pm

Steve,

Vymenil som konecne spojku. Moct zas preniest cely vykon na cestu je super. Cital som tvoju otazku uz rano a dnes som brzdil a brzdil aby som vedel, co vlastne tie brzdy... No, nástup brzd je v podstate normal, nezistil by si, ze su tam vrtane kotuce a nove platnicky (dal som zatial Ferodo Premier, aj ked som povodne objednal DS 2500. Tie sa uz nerobia, ale vyrobca ti na pouzite plechy DS 2500-vku rad nalepi). Ked na brzdu zatlacis viac, dostavi sa o poznanie lepsi brzdny ucinok. Vyskusal som to niekolko krat a sam seba som sa pytal o kolko lepsi. Myslim, ze cca 20% je to, co mi z toho vyslo.
Podvozok (nastavenie je stred z 5 stupnov) je o cca o 30% tvrdsi ako v serii a to bol dost tvrdy napr. v porovnani s Vectrou C 1,8 16V. Trochu vacsi problem su nerovnosti, lebo som sa pristihol, ze ich podvedome obchadzam. Celkovo sa zmenil charakter auta na, nebojim sa povedat, sportove a nie som si celkom isty, ci by som v nom chcel robit cely den napr. taxikara, ... asi nie :nene. Ale inak je to to co som chcel :jo !!!
Predal som 626 '93 2,5 V6 a mám ešte disky Alessio Turbo 7,5x17" s pneu Toyo Proxes T1R 215/40 R17, neupravená bezvadná riadiaca jednotka, náboj LZ kolesa s ložiskom (nový) a detailný servisný manuál Mazda 626 92-97.
Obrázok užívateľa
Ivan
Opytovateľ
 
Príspevky: 27
Registrovaný: Ned Dec 05, 2004 12:36 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod brumm » Str Sep 07, 2005 10:13 pm

Ivan: co ta vysla vymena spojky a mal si to v autorizovanom servise, ci len niekde v dielni.
brumm
Prispievateľ
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Sob Sep 04, 2004 11:08 pm

Poslaťod Ivan » Sob Sep 17, 2005 5:39 am

Cau brumm,

Spojku som kupil v Mazde na Panonskej v Bratislave. Chcel som povodne zase nieco lepsie doviezt, ale kamarat ma prehovoril, ze ked nemam aspon o 30% vyssi vykon oproti serii je to zbytocne vyhadzovanie penazi, lebo original spojka je dost dobra a nieco vydrzi. Diely vysli cca 10.000 a montaz v malej dielni v Raci za 3-jku. Mechanik mi ukazoval povodne diely, na ktorych bolo natocenych 160000 km a povedal, ze tak robustne prevedenie a pevne spoje sa dnes uz na novych autach nevidia... Zas ma presvedcili, ze kym tato kara jazdi, nema zmysel menit. Maloco za "rozumnu cenu" sa jej vyrovna.
Predal som 626 '93 2,5 V6 a mám ešte disky Alessio Turbo 7,5x17" s pneu Toyo Proxes T1R 215/40 R17, neupravená bezvadná riadiaca jednotka, náboj LZ kolesa s ložiskom (nový) a detailný servisný manuál Mazda 626 92-97.
Obrázok užívateľa
Ivan
Opytovateľ
 
Príspevky: 27
Registrovaný: Ned Dec 05, 2004 12:36 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod atafari-neprihlasen » Str Apr 26, 2006 9:09 pm

ivan: zdravim, s tim chiptuningem bych se priklonil...auto ma oproti seriovce lepsi zataha je to znat....jinak ta kombinace ABC chi + sekv. vstrikovani je velmi dobra...jezdi to kolem 2kc/km a v prepoctu na benzin je to supr hodnota:) jinak, takovy golfy VR6 se moc necapou 8-)
atafari-neprihlasen
 

Poslaťod die » Sob Júl 08, 2006 3:43 pm

Zdravím nemáte někdo zkušenosti s rajským plynem?Díky
die
Čitateľ
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Štv Júl 06, 2006 3:25 pm
Bydlisko: Čimelice

Poslaťod Black » Sob Júl 08, 2006 10:33 pm

die píše:Zdravím nemáte někdo zkušenosti s rajským plynem?Díky
Zeptej se Doktora 8-) , ten si myslím, že s ním má bohaté zkušenosti.
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod whitex » Sob Júl 08, 2006 10:51 pm

Black píše:
die píše:Zdravím nemáte někdo zkušenosti s rajským plynem?Díky
Zeptej se Doktora 8-) , ten si myslím, že s ním má bohaté zkušenosti.
:chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: - Nie Doktor nieje feťák! :ho:
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod Black » Sob Júl 08, 2006 11:00 pm

whitex píše:
Black píše:
die píše:Zdravím nemáte někdo zkušenosti s rajským plynem?Díky
Zeptej se Doktora 8-) , ten si myslím, že s ním má bohaté zkušenosti.
:chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: :chi: - Nie Doktor nieje feťák! :ho:
:skler :koule však tak jsem to nemyslela, ale zcela upřímně píšu, že Doktor s ním profesně zkušenosti určitě má :mrk .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron