Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Tip na alarm/zabezpeceni

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Re: Tip na alarm/zabezpeceni

Poslaťod Posco » Uto Jan 08, 2008 4:45 pm

Viem ze je to uz stara tema, ale naco otvarat novu. :)

Co hovorite na ZenderLock?
http://www.zederlock.sk/

Uvazujem, ze si ho dam na M6.

Este sa chcem opytat, ako vlastne funguje to dvojite zamykanie?
V manuale pisu, ze druhykrat sa to nema stlacat pokial v aute niekto je, preco?
Dik.
Obrázok užívateľa
Posco
VIP 2008
 
Príspevky: 99
Registrovaný: Uto Dec 18, 2007 9:16 am
Bydlisko: Poprad, Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod TomAnt » Uto Jan 08, 2008 5:19 pm

Druhym stlacenim sa asi aktivuju ultrazvukove, pripadne infra senzory. T.j. ak v aute nechas napriklad psa, tak jedno stlacenie zabezpeci komplet zamknutie a strazenie auta, okrem vnutornych spominanych senzorov, t.j. Dunco ten alarm zvnutra nespusti, ale auto je zamknute. Ked vnutri nikto nie je, daju sa aktivovat aj zvysne senzory...

Toto je len moja uvaha vychadzajuca z toho, ze na Xedose tie senzory viem tiez pred zamknutim z horeuvedeneho dovodu vypnut, tak mi to pride take logicke...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Posco » Uto Jan 08, 2008 5:27 pm

Ale podla vsetkeho ja nemam alarm, lebo na dialkovom ovladaci mam iba zamknut a odomknut, takze teoreticky sa alarm nespusti (lebo nema aky :) )
Moze to byt, ze ak sa pri druhom stlaceni aktivuju tie vnutorne senzory a nieco sa tam pohne, ze sa nejako zablokuje auto a nebude sa dat nastartovat, alebo nieco take?? :shock
Obrázok užívateľa
Posco
VIP 2008
 
Príspevky: 99
Registrovaný: Uto Dec 18, 2007 9:16 am
Bydlisko: Poprad, Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod EDU » Uto Jan 08, 2008 5:37 pm

dvojfazovy zamok fungoval ak si dobre pametam tak, ze po zamknuti sa auto zamklo ale znutra sa normalne dalo von. Druha faza potom zablokovala samotny mechanizmus zamkov, cize "odmontovane otvaranie zamkov :ho: " a do zistenia signalu z dialkoveho sa proste ani manipulaciou zamok neotvori. Ucinnost ale nepoznam, len teoriu..
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod TomAnt » Uto Jan 08, 2008 5:43 pm

Tak to bude ono, ak tam nie je alarm...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod PePa » Uto Jan 08, 2008 6:13 pm

Slabym miestom Zederu, tak ako pri vsetkych mechanickych zabranach, je samotny zamok. NEEXISTUJE zamok, ktory by sa nedal nejakym sposobom (aj s pouzitim nasilia) otvorit. Aj ked ujo v prezentacnom videu hovori nieco ine :lol . Inac to vyzera celkom dobre.
Mazde zdar, Xedosu zvlášť !!!
Obrázok užívateľa
PePa
VIP 2013
 
Príspevky: 2614
Registrovaný: Štv Jún 01, 2006 2:52 am
Bydlisko: Bratislava, Wien

Poslaťod Rainbow » Uto Jan 08, 2008 8:14 pm

Neviem, ci nahodou ten druhy stupen zamknutia neodpoji nielen otvaranie znutra, ale aj zamku.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod MAZDA_6 » Pia Jan 11, 2008 12:34 pm

Mám M6 s tímto zamykáním a bez alarmu, vyzkouším a dám vědět.
Mazda 6 , 2.0i
MAZDA_6
Opytovateľ
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Sob Okt 06, 2007 9:29 pm
Bydlisko: PRAHA

Poslaťod Sedvo » Pia Jan 18, 2008 10:49 am

Při druhém zamknutí se rozsvítí na palubovce symbol klíčku, tedy aktivuje se imobiliser. V případe, že zamknu jenom jednou, tak se nerozsvítí. Nevím co je to za ochranu, ale vždy zamykám 2x jak na M6, tak i na M626.

Ten Zender nevypadá špatně, ale nevím jak se to bude chovat při čelní nárazu. Ale fakt je to dobrý nápad. Já mám zámek zpátečky, ale i ten obejdou.

Mimochodem pokud se jedná o profesionální krádež, tak ti používají odtahovku s rameny, takže jakékoli mechanické zabezpečení je na nic. Ale zase mazdy se nekradou, to jejich velká výhoda.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod 323.Hans.626 » Pia Jan 18, 2008 12:07 pm

Sedvo píše:Při druhém zamknutí se rozsvítí na palubovce symbol klíčku, tedy aktivuje se imobiliser. V případe, že zamknu jenom jednou, tak se nerozsvítí. Nevím co je to za ochranu, ale vždy zamykám 2x jak na M6, tak i na M626.

DDL čili double door lock... dvojitý zamykání dveří aby když se ti někdo vloupá do auta si nemohl otevřít dveře zevnitř... mám to též na 626.. 323ka to nemá 8)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI :nene
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2898
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Posco » Pon Jan 21, 2008 4:58 pm

Sedvo píše:Při druhém zamknutí se rozsvítí na palubovce symbol klíčku, tedy aktivuje se imobiliser. V případe, že zamknu jenom jednou, tak se nerozsvítí. Nevím co je to za ochranu, ale vždy zamykám 2x jak na M6, tak i na M626.


No mne sa na M6 rozsvieti kontrolka imobilizera uz ked vytiahnem klucik zo zapalovania. :) A skusal som aj odomknut klucom ked som to zamkol na dva krat a ide.
Asi to bude tak, ze sa to neda otvorit z vnutra. :)



Ohladom toho zendera som nasiel toto:
"my to mame na bavoraku a je to dobra vec aj kvoli poistovni, ale hlavna nevyhoda je ze sa to kua tazko zamyka kym sa k tomu dostanete je to uplne dole...."

a este toto:
"Volantová tyč je na podlahe spojená s riadením tzv. kĺbom,tyčka riadenia je vsunutá do tohto kĺbu a spája to jeden šrób s matkou.Nie sú okolo žiadne plasty,je tam len koberec. Odmontujem maticu,vyrazím šrób,vyrazím kĺb z riadenia,nahodím si svoju odomknutú volantovú tyč aj s volantom,ktorú si prinesiem,strčím do kĺbu šrób,matku zatiahnem len na dva závity a auto možem ovládať.Vlastne v aute sú dva volanty,jeden uzamknutý a s druhým sa dá riadit,odomknutý volant je pod uzamknutým volantom cca 20cm od podlahy.Volantová tyč na automobile aj so Zederom ostane zamknutá,ale auto je ovládatelné /aj ked je trochu problematické riadiť/ , čo stačí na odtiahnutie s lanom na kratšiu vzdialenosť."
Obrázok užívateľa
Posco
VIP 2008
 
Príspevky: 99
Registrovaný: Uto Dec 18, 2007 9:16 am
Bydlisko: Poprad, Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Predchádzajúci

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť