Stránka 2 z 3

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 10:56 pm
od Sedvo
tomasicek píše:
dabel píše:tomasicek: zavisi samozrejme od sprevodovania, ale 5500rpm je pre stvorventilovy japonsky motor "balzam". Ak tam ta Tvoja lenivie, treba jej davat sem-tam vylet k obmedzovacu, potom uvidis, ako devucha aj v nizsich otackach ozije ;)


Ja mam 16 ventilov :ho:

Nieco na tom bude pravdy kedze predty mali auto dve zeny tak ho asi "spravne" nezabehli :hmmhmm


Myslím, že Dabel to myslel jenom na jeden válec.
:hmmhmm

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Str Máj 30, 2007 12:55 am
od dabel
Sedvo dik za vysvetlenie, presne tak som to myslel... stvorventil alias 2 sacie a 2 vyfukove ventily na valec :lol

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Str Máj 30, 2007 10:03 pm
od bory
Moje bývalé auto jsem "vodil" až k červenému.Na dvojku to jelo 120 a otáčkoměr ukazoval 8500 otáček.Bohužel jednou jse tam ve 120-110ti dal dvojku z trojky při dojíždění a ještě jsem proletěl obrovskou díru a uletělo kus karteru převodovky.Takže jsem sháněl jinou.Ještě že jsem našel jednu nabouranou.

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Str Máj 30, 2007 10:26 pm
od Gib
A jeje! V 120 dat za dva ... hmmm chudak auto.

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Str Máj 30, 2007 11:09 pm
od Dopi
Já řadím v 50 km/h na 5, když to není do kopce. Nevidím důvod vytáčet každý kvalt do maxima. Při rozjíždění dávám většinou 1 - 3 - 5, motor to pobere v pohodě. Spíš tam místo 2 a 4 měli dát 6 a 7 rychlost :lol

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 2:49 am
od dabel
Dopi, nevidim problem ist napr. v mojom aute 65 na sestku (cca. 1400rpm). Ale pri predbiehani na okreske - s prepacenim (a nemyslim nic osobne) - da iba tupec pri 80 najvyssi stupen... a o toto v tejto teme ide...

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 8:10 am
od cingo
Dopi píše:Já řadím v 50 km/h na 5, když to není do kopce. Nevidím důvod vytáčet každý kvalt do maxima. Při rozjíždění dávám většinou 1 - 3 - 5, motor to pobere v pohodě. Spíš tam místo 2 a 4 měli dát 6 a 7 rychlost :lol

Ja som bol uceny, ze pre benzinovy motor su najlepsie otacky medzi 2000 az 3000. Je pravda ze to bolo davno, no zrejme to plati aj do dnes.
Dopi, kolko mas otacok pri tej 50ke na 5ke? Podla mna je zle mat casto podtoceny motor rovnako ako aj casto vytoceny. Mimochodom co je uz vytoceny motor, nad 4, nad 5, nad 6 tisic otacok? :lol
Tiez sa uz chystam priblizit k obmedzovacu, ale nejako na to stale zabudam 8)

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:20 pm
od tomasicek
zalezi co mas napisane v technicaku...napr. mne vrcholi vykon pri 5500 otacok takze za vytacanie povazujem 5 - X tis. otacok.

Ale naprikl. pri 1.8i ma vrchol koni pri 6tis otackach takze tam tych 5tis. by som povazoval za normal...

Motor nepodtacam, pod 2tis sa snazim byt co najmenej, vacsinou to byva na dvojke ked sa rozbehujem. 16Ventilove motory nelubia otacky pod 2tis.

Na dvoch sa vacsinou drzim pri 60tke cize stvorka alebo pri 70-75tke - 5tka

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:28 pm
od TomAnt
Ako vravim,
buducnost je v automatoch... Potom by sme tu neriesili cely tento thread. Proste, auto si radi tak, ako je to OPTIMALNE, cize, ako to vyrobca nastavil (a vedel preco to tak nastavuje).

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:37 pm
od tomasicek
Nevravim ze s tebou nesuhlasim ale ja si pockam na nejaku 7rychlostny automat s vejarikmi pod volantom :ho:

Dovtedy si to rad budem "hadzat" ako uznam za potrebne a hlavne by som si veeeeelmi tazko zvykal na dva pedale a jednu volnu nohu, asi by som dostal do nej krc :dobry

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:38 pm
od dabel
Auto si radi optimalne ale vtedy, ked je optimalny automat. Su auta, u ktorych automat zlikviduje cely dojem z auta...

tomasicek: ten uz ma par rokov MB... navyse ma este Lexus 8-stupnovy...

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:45 pm
od tomasicek
Ja som myslel ze si pockam ze kym bude v Mazde, Mercedes je pre tlste prasata a pre OVB a podobnych pofidernych financnikov :ho:

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 12:51 pm
od dabel
Preco? Take CLK alebo CLS s motorom 350 by som si nechal lubit...

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 1:16 pm
od tomasicek
Ako CLS je krasne ale za tie prachy mas uz Audi R8 a to by sa len hlav otocilo :o)

Ale som len bezny smrtelnik s priemernym platom takze ma to netrapi. Na dvore mam 11 rocnu mazdu a mozem byt rad ze som rad :jupi

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 31, 2007 2:55 pm
od yano
dabel píše:Auto si radi optimalne ale vtedy, ked je optimalny automat. Su auta, u ktorych automat zlikviduje cely dojem z auta...

tomasicek: ten uz ma par rokov MB... navyse ma este Lexus 8-stupnovy...



napriklad smart roadster. zlate sikovne auticko, ale automat je totalne na ... ;-) konkretne pri tomto modeli nechapem, jednoducho nechapem ako nieco take mohli posadit na trh. to robi zle meno brutalne automatom, to bolo prve auto co som soferoval s automatom a dosiahol som nazor ze len uplny debil moze mat auto s automatom ;-) a potom som skusil ine a ine a pochopil som ze jednoducho nie je automat ako automat ;-)