Stránka 1 z 3

Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Štv Máj 24, 2007 12:30 am
od Vincenzo
Zajímalo by mě, jestli jste někdo měřili pružnost motoru ze 60 na 100 km/h ( na čtverku) a
z 80 na 120 km/h ( na pětku). Myslím, že to jsou docela důležitý data a moc se nikde neuvádí.
Přivítám data z různých motorů ( hlavně 1.8 a 2.0 z GE).
Takovéto měření asi nebude zcela přesné,ale bude vypovídat o kondici
vašeho motoru. Dík a přeju co nejnižší časy.

PoslaťNapísal: Štv Máj 24, 2007 8:18 am
od dabel
Preco na stvorku a patku??? To je vymysel "dieslovej lobby", aby mohli ukazovat, ako "ten ropacik jede jak svina", zatialco benzin "proste nejede nech robis co robis"...

U benzinu pre max. zrychlenie je idealne 80-120 na trojku :lol Viz toto videjko akceleracie 70-120kmh na trojku, kedy sa ten benzinak este ani nedostal do poriadneho svungu (pri 6000rpm opat zopne vtec)

PoslaťNapísal: Štv Máj 24, 2007 8:24 am
od tomasicek
Myslim ze ropak by si musel prehodit aspon jednu rychlost medzi tym :spik2

Este k tej pruznosti....tiez si myslim ze je to robene na ropaky a na motory s turbami

PoslaťNapísal: Štv Máj 24, 2007 12:26 pm
od Sedvo
Benzín má něco do sebe, při 90 km/h zařadit za 3 a jede to jako sfiňa. Nafta díky turbu na tom bude líp, ale pokud člověk umí jezdit s benzínem, ta i turboropáka udělá nebo to bude srovnatelné.

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 8:38 am
od Doktor
presne tak, pri benzíne tam treba mať trojku okolo kila, potom je to v poriadku, hehe.

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 11:24 am
od tomasicek
No ako zalezi aj od objemu a od valcov, ja ked tam capnem trojku pri 100km/h mam okolo 4,5-5 000 otacok a pri 1.5 a 65kW to nechcem moc trapit :nene

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 1:50 pm
od Sedvo
Trápit to nebudeš, prostě musíš vypalit pavouky na ventilech. :jupi

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 2:08 pm
od yano
tomasicek píše:No ako zalezi aj od objemu a od valcov, ja ked tam capnem trojku pri 100km/h mam okolo 4,5-5 000 otacok a pri 1.5 a 65kW to nechcem moc trapit :nene


ja ked som robil 0-100 trojku som ani neradil. tak co mas za problem dat v 100vke trojku ked ja mam este dvojku :-D

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 2:49 pm
od TomAnt
Ja idem na 3ke 200km/h :ho: Cize pre mna tiez len 2ku poprosim :ho:

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 4:44 pm
od tomasicek
to sme teda frajeri ze? 2.0 - 2.5 litrove motory so siestimi valcami :hmmhmm

24 ventilov sa rado vytaca..... mojich 16V unese tak standartnych 5500rpm ako to ma v technicaku, dalej to je uz len o trapeniu a o spotrebe, ale co som jazdil chvilu na 250k audi s dvomi turbami tak tam mozes furt jazdit s trojkou :dobry a pruznost stale skvela lebo mas plnych 350Nm od 1800 otaciek :) a podotykam ze je to BENZIN 0-100 6 sekund :bee to by ma obehol aj keby ja som mal uz 50tku :dobry

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 5:01 pm
od TomAnt
No pozor, aj GDcko slo 100km/h na 2ke... a to bol len 2liter a len 4valec... teda je, ako sa tu niekde uvadza, aktualne je zasa na predaj...

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 6:49 pm
od tomasicek
Ja ti neviem povedat ci mne nepojde 100km tachometrickych na dvojke, ja len ze na svojej to skusat nebudem :ho: este chcem na nej rok dva jazdit a cervene pasmo jej urcite neprospieva

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 7:18 pm
od dabel
tomasicek: zavisi samozrejme od sprevodovania, ale 5500rpm je pre stvorventilovy japonsky motor "balzam". Ak tam ta Tvoja lenivie, treba jej davat sem-tam vylet k obmedzovacu, potom uvidis, ako devucha aj v nizsich otackach ozije ;)

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 8:31 pm
od tomasicek
dabel píše:tomasicek: zavisi samozrejme od sprevodovania, ale 5500rpm je pre stvorventilovy japonsky motor "balzam". Ak tam ta Tvoja lenivie, treba jej davat sem-tam vylet k obmedzovacu, potom uvidis, ako devucha aj v nizsich otackach ozije ;)


Ja mam 16 ventilov :ho:

Nieco na tom bude pravdy kedze predty mali auto dve zeny tak ho asi "spravne" nezabehli :hmmhmm

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

PoslaťNapísal: Uto Máj 29, 2007 8:40 pm
od Gib
Suhlasim - 60km/h a stvorka? A 80km/h a patka??? Ved to je len take vyklusavanie :ho: