Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Pružnost 60-100 a 80-120

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Re: Pružnost 60-100 a 80-120

Poslaťod Sedvo » Uto Máj 29, 2007 10:56 pm

tomasicek píše:
dabel píše:tomasicek: zavisi samozrejme od sprevodovania, ale 5500rpm je pre stvorventilovy japonsky motor "balzam". Ak tam ta Tvoja lenivie, treba jej davat sem-tam vylet k obmedzovacu, potom uvidis, ako devucha aj v nizsich otackach ozije ;)


Ja mam 16 ventilov :ho:

Nieco na tom bude pravdy kedze predty mali auto dve zeny tak ho asi "spravne" nezabehli :hmmhmm


Myslím, že Dabel to myslel jenom na jeden válec.
:hmmhmm
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3330
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Str Máj 30, 2007 12:55 am

Sedvo dik za vysvetlenie, presne tak som to myslel... stvorventil alias 2 sacie a 2 vyfukove ventily na valec :lol
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod bory » Str Máj 30, 2007 10:03 pm

Moje bývalé auto jsem "vodil" až k červenému.Na dvojku to jelo 120 a otáčkoměr ukazoval 8500 otáček.Bohužel jednou jse tam ve 120-110ti dal dvojku z trojky při dojíždění a ještě jsem proletěl obrovskou díru a uletělo kus karteru převodovky.Takže jsem sháněl jinou.Ještě že jsem našel jednu nabouranou.
ObrázokObrázokObrázok
Obrázok užívateľa
bory
Forum Guru
 
Príspevky: 1079
Registrovaný: Pon Máj 30, 2005 9:15 pm
Bydlisko: Suchdol nad Lužnicí

Poslaťod Gib » Str Máj 30, 2007 10:26 pm

A jeje! V 120 dat za dva ... hmmm chudak auto.
Mazda 6 2.0i F/L 108kW Mio C520 iGO8
I don't wanna change the world, I don't want the world to change me!
Obrázok užívateľa
Gib
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2110
Registrovaný: Ned Aug 06, 2006 9:40 pm
Bydlisko: Rodná hruda

Poslaťod Dopi » Str Máj 30, 2007 11:09 pm

Já řadím v 50 km/h na 5, když to není do kopce. Nevidím důvod vytáčet každý kvalt do maxima. Při rozjíždění dávám většinou 1 - 3 - 5, motor to pobere v pohodě. Spíš tam místo 2 a 4 měli dát 6 a 7 rychlost :lol
Už jen kvůli Eastu je dobré mít mazdu!
Obrázok užívateľa
Dopi
VIP 2007
 
Príspevky: 738
Registrovaný: Str Mar 15, 2006 9:13 pm
Bydlisko: Mor.Třebová 49°45'37.42"N,16°40'8.35"E

Poslaťod dabel » Štv Máj 31, 2007 2:49 am

Dopi, nevidim problem ist napr. v mojom aute 65 na sestku (cca. 1400rpm). Ale pri predbiehani na okreske - s prepacenim (a nemyslim nic osobne) - da iba tupec pri 80 najvyssi stupen... a o toto v tejto teme ide...
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod cingo » Štv Máj 31, 2007 8:10 am

Dopi píše:Já řadím v 50 km/h na 5, když to není do kopce. Nevidím důvod vytáčet každý kvalt do maxima. Při rozjíždění dávám většinou 1 - 3 - 5, motor to pobere v pohodě. Spíš tam místo 2 a 4 měli dát 6 a 7 rychlost :lol

Ja som bol uceny, ze pre benzinovy motor su najlepsie otacky medzi 2000 az 3000. Je pravda ze to bolo davno, no zrejme to plati aj do dnes.
Dopi, kolko mas otacok pri tej 50ke na 5ke? Podla mna je zle mat casto podtoceny motor rovnako ako aj casto vytoceny. Mimochodom co je uz vytoceny motor, nad 4, nad 5, nad 6 tisic otacok? :lol
Tiez sa uz chystam priblizit k obmedzovacu, ale nejako na to stale zabudam 8)
ex- Mazda 323BJ 1,8 sedan, Mazda 6 1,8 sedan
Mazda MX-5 NC 2.0
Obrázok užívateľa
cingo
VIP 2007
 
Príspevky: 403
Registrovaný: Pia Feb 09, 2007 10:53 am
Bydlisko: BA

Poslaťod tomasicek » Štv Máj 31, 2007 12:20 pm

zalezi co mas napisane v technicaku...napr. mne vrcholi vykon pri 5500 otacok takze za vytacanie povazujem 5 - X tis. otacok.

Ale naprikl. pri 1.8i ma vrchol koni pri 6tis otackach takze tam tych 5tis. by som povazoval za normal...

Motor nepodtacam, pod 2tis sa snazim byt co najmenej, vacsinou to byva na dvojke ked sa rozbehujem. 16Ventilove motory nelubia otacky pod 2tis.

Na dvoch sa vacsinou drzim pri 60tke cize stvorka alebo pri 70-75tke - 5tka
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod TomAnt » Štv Máj 31, 2007 12:28 pm

Ako vravim,
buducnost je v automatoch... Potom by sme tu neriesili cely tento thread. Proste, auto si radi tak, ako je to OPTIMALNE, cize, ako to vyrobca nastavil (a vedel preco to tak nastavuje).
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod tomasicek » Štv Máj 31, 2007 12:37 pm

Nevravim ze s tebou nesuhlasim ale ja si pockam na nejaku 7rychlostny automat s vejarikmi pod volantom :ho:

Dovtedy si to rad budem "hadzat" ako uznam za potrebne a hlavne by som si veeeeelmi tazko zvykal na dva pedale a jednu volnu nohu, asi by som dostal do nej krc :dobry
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod dabel » Štv Máj 31, 2007 12:38 pm

Auto si radi optimalne ale vtedy, ked je optimalny automat. Su auta, u ktorych automat zlikviduje cely dojem z auta...

tomasicek: ten uz ma par rokov MB... navyse ma este Lexus 8-stupnovy...
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod tomasicek » Štv Máj 31, 2007 12:45 pm

Ja som myslel ze si pockam ze kym bude v Mazde, Mercedes je pre tlste prasata a pre OVB a podobnych pofidernych financnikov :ho:
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod dabel » Štv Máj 31, 2007 12:51 pm

Preco? Take CLK alebo CLS s motorom 350 by som si nechal lubit...
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod tomasicek » Štv Máj 31, 2007 1:16 pm

Ako CLS je krasne ale za tie prachy mas uz Audi R8 a to by sa len hlav otocilo :o)

Ale som len bezny smrtelnik s priemernym platom takze ma to netrapi. Na dvore mam 11 rocnu mazdu a mozem byt rad ze som rad :jupi
tomasicek
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2705
Registrovaný: Str Nov 02, 2005 6:28 pm

Poslaťod yano » Štv Máj 31, 2007 2:55 pm

dabel píše:Auto si radi optimalne ale vtedy, ked je optimalny automat. Su auta, u ktorych automat zlikviduje cely dojem z auta...

tomasicek: ten uz ma par rokov MB... navyse ma este Lexus 8-stupnovy...



napriklad smart roadster. zlate sikovne auticko, ale automat je totalne na ... ;-) konkretne pri tomto modeli nechapem, jednoducho nechapem ako nieco take mohli posadit na trh. to robi zle meno brutalne automatom, to bolo prve auto co som soferoval s automatom a dosiahol som nazor ze len uplny debil moze mat auto s automatom ;-) a potom som skusil ine a ine a pochopil som ze jednoducho nie je automat ako automat ;-)
Obrázok - Roadster maniac
Obrázok užívateľa
yano
VIP 2007
 
Príspevky: 1151
Registrovaný: Str Apr 26, 2006 3:31 pm
Bydlisko: 323F [BA]

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť