GF určitě netahá moc dobře v nízkých otáčkách ta chce pořád hnát do otáček .whitex píše:Joo, ještě jsem si vzpoměl, že GF má nějak upravenou výkonovou charakteristiku oproti GE... Nevím čím přesně je to dáno, ale údajně má líp "tahat" v nízkých otáčkách - oproti GE...
Jela jsi v GE?Black píše:GF určitě netahá moc dobře v nízkých otáčkách ta chce pořád hnát do otáček .whitex píše:Joo, ještě jsem si vzpoměl, že GF má nějak upravenou výkonovou charakteristiku oproti GE... Nevím čím přesně je to dáno, ale údajně má líp "tahat" v nízkých otáčkách - oproti GE...
Ne nejela, tu ještě ve sbírce nemám .whitex píše:Jela jsi v GE?Black píše:GF určitě netahá moc dobře v nízkých otáčkách ta chce pořád hnát do otáček .whitex píše:Joo, ještě jsem si vzpoměl, že GF má nějak upravenou výkonovou charakteristiku oproti GE... Nevím čím přesně je to dáno, ale údajně má líp "tahat" v nízkých otáčkách - oproti GE...
Steve píše:Maidas ma aj GE. Vsetky mazdy 90. rokov (nove modely, EC, GE, BA, TA, CA, a pod.)
323.Hans.626 píše:Steve píše:Maidas ma aj GE. Vsetky mazdy 90. rokov (nove modely, EC, GE, BA, TA, CA, a pod.)
dokonce i GE a BA... mno to je pro mě novinka... to jsem nevěděl
whitex píše:323.Hans.626 píše:Steve píše:Maidas ma aj GE. Vsetky mazdy 90. rokov (nove modely, EC, GE, BA, TA, CA, a pod.)
dokonce i GE a BA... mno to je pro mě novinka... to jsem nevěděl
hehhh, ono GE snese docela hodne... Videl jsem spoustu zajimavych "bouranych" GE... At uz osobne, nebo na fotkach...
pepino34 píše:Hmm to jsem překvapen
A co teda třeba ty kotouče a bubny, pasují mezi sebou ? Nebo části výfuku ?
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť