misak píše:Hezkej dotázek , našel jsem k tomu toto:
U 626tek FP 1,8i(GF/GW) před F/L je výkon motoru 66 kW/5000 rpm ( 145 Nm/2500 rpm).
_____________________________________________________________________________
U níže popsaných vozů byl pak "po faceliftový" výkon motoru FP 1,8i zvýšen na současných 74kW/5500 rpm a 152 Nm/4000 rpm - a to konkrétně:
- zvětšením sacího kanálu
- zvýšením kompresního poměru z 9,6 na 9,7
- změnou časování (výfuk. vačka)
626 GF F/L (VIN ………400 001)
626 GW F/L (VIN ………200 001)
a ještě zajímavost... u těchto motorů je také použita jiná PCM s řízením MECS (Mazda) do F/L byl totiž osazen systém EEC- V od Forda...
pepino34 píše:Moc díky za info, jsem bláhově doufal v pouhou změnu ŘJ a popř. sání
A zase musím opravovat info o motoru FP - má sice 145Nm ale při 4100 rpm (měřeno na výkonové zkušebně)
Suky píše:Mišáku, a co ta moje TurboPlečka s 66 kW?
Jaké jsou tam rozdíly s těmi normálními, silnějšími motory?
Díky
misak píše:pepino34 píše:Moc díky za info, jsem bláhově doufal v pouhou změnu ŘJ a popř. sání
A zase musím opravovat info o motoru FP - má sice 145Nm ale při 4100 rpm (měřeno na výkonové zkušebně)
Není zač, ale zajímalo by mě na kolik Tě přišlo to měření výkonu? To je nějaká firma z Brna? Znám chlapíka co si někde v Brně právě tohle nechal měřit. Jednou standard tovární výkon a pak po nějakém čipování...Tak mi zkus písnout co za to nyní chtějí - díky.
Suky píše:....Takže (možná) pokud bych chtěl original tovární tuning na 74 kW, stačilo by vyměnit ECM (nakolik předpokládám, že to nepůjde přeprogramovat)?
misak píše:Pepino34, mám tomu rozumět tak, že jako mazda Brno bude mít nového příjmacího technika - jo?
misak píše:Suky, zdá se, že jediný rozdíl je v PCM - jinak ty čísla dílů co jsem viděl byla stejná (čerpadlo, turbo, i třebas klikovka...) levá část obrázku je Tvé autí...
ALE POZOR!!! pokud bys chtěl PCM vyměnit, musel bys to měnit jedině jako komplet i s jednotkou imobilizeru ( + do něj přihlášené klíčky a vzhledem k tomu i zámky...) ale běžně se to dělá tak, že se vymění "jen"spárovaná PCM s imobilizerem a potom se v mazdě nechá přepsat kód stávajících klíčků...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť