misak píše:Zdarec forumGuru ,
zrovna sem se díval co máš za motor(mch. máš v profilu spoustu pěkných foteček:o), a tam je krásně vidět, že ať zaslepíš kterou díru na sání chceš(před klapkou, nebo za škrtící klapkou - tam to jde ještě přes PCV ventil), tak vždycky porušíš rovnováhu mezi změřeným(klapkový průtokoměr vzduchu)a skutečně dostanuvším se vzduchem do motoru...asi víš kam mířím... Jedině snad zacpat oba otvory... ale přetlakem z klikovky a následněpřes ovory ve ventilovém víku budeš rozprašovat olejovou mlhovinu...možná snad nasadit nějaké separátory a zachycený olej pak zase nalít zpátky:o) ... no radši už toho nechám
Já bych to nechal tak jak je a radši chválil japonce, že sou tak ohleduplní k život. prostředí, když se snaží recyklovat kdejakej ten prd...no vlastně je ten princip cirkulace přes klikovku(vnitřek motoru) zachovanej dodnes
bez nějakých vážnějších změn, podobně jako i odsávání par z nádrže přes
uhlíkový kanystr. Zatím nikdo nevymyslel nic lepšího. Nechci Ti ovšem nic vymlouvat - zkus ,uvidíš a jestli to bude mít pozitivní efekt, napiš.
Mějte se Mazďáci, misak
George píše:Podle toho co si napsal to zkoušet nebudu .Chtěl sem se jen zeptat.Co je to ten PCV ventil?
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť