Odevzdáš značky a pojištění neplatíš (ale zpět je dostaneš až po technické - mám pocit)
Konzervace motoru:
Přidat konzervační inhibitor (lépe a dráž vyměnit za konzervační olej) do oleje převodovky.
Přidat konzervační inhibitor paliva a nechat 5 minut běžet (konzervace palivové soustavy a převodovky)
Potom odpojit svíčky a buď na stejný inhibitor nebo konzervační olej to protočit bez svíček na několik pokusů (dohromady asi 20sec) - konzervace spalovacích prostorů. Optimálně do sacího potrubí přidat konzervační prášek.
"Mastným papírem" obalit všechny vstupy do motoru.
A pak konzervace všeho ostatního včetně pryže.
Po určité době protočit kola nebo to mít podložené.
Tolik když to chceš mít zaručené.
Jinak podle mé zkušenosti novější japonské motory (po roce 1992) vydrží (pokud mají olejové náplně) v pořádku rok stání bez problémů bez konzervace. Dva roky snad taky.