Stránka 2 z 5

PoslaťNapísal: Pia Nov 10, 2006 10:44 pm
od TomAnt
Aha...

ja skusim z ineho sudka... naco ucitel gitary? Nemas doma gitaru? Sak si sadni a hraj...

:ho: See the point?

PoslaťNapísal: Pia Nov 10, 2006 11:29 pm
od Šeďa
...don't see...

A co jako, přesně tak sem se naučil hrát na bicí, a zvládnout smyk se naučím zrovna tak.
Stačí si to párkrát aspoň vyzkoušet, aby člověk věděl o co de a nebyl pak překvapenej, to je celý.
Chápu, že někdo za to potřebuje platit.

PoslaťNapísal: Pia Nov 10, 2006 11:51 pm
od TomAnt
Presne pre toto som sem dal tento priklad :ho:

Ano, naucis sa sa, ale ako dlho ti to bude trvat?

Otazka cislo 2, ako vies ze pri tom nerobis nejaku chybu? Ze nechytas nejaky zly navyk, ktory ta v konecnom dosledku moze stat zivot? Vies kolko do mna instruktor cez vysielacku hucal ze "idete moc skoro na brzdu", "idete neskoro na spojku", "kontru davate rychlo, spomalte tie ruky" a podobne? A pritom som si myslel ako paradne mi to ide? Jasne, zvladal som ten smyk v 30ke... Po mojom. Lenze potom sme rychlost zvysili na 40 a uz to po mojom neslo...

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 11:08 am
od Šeďa
Jenže za volantem sedí kolikrát takový nemehlo co se při smyku zmůže tak max. na výkřik "do prdele" a už je v příkopě - viz třeba moje máti. Prostě absolutně nevědí co maj dělat. Pro takový se dělají auta s ABS a potřebují školení (neber to osobně). Mě pro běžný provoz stačí co umim, ale neříkám, že bych si někdy školu smyku nedal abych se zdokonalil.

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 11:33 am
od Black
A nejlepší to mám já, já si mohu vybrat mám 626 GD a ta ABS nemá a 626 GF ta ABS má, takže to mohu porovnat obojí. ABS je vynikající na kluzkém povrchu, ale GF díky tomu má delší brzdnou dráhu, ale auto jede rovně a nejde do smyku, je to trochu nuda, kerou ovšem nesmírně ocením, když jsou venku v zimě extrémní podmínky, u 626 GD ABS není a tak se s ní občas v zimě jedu klouzat na parkoviště, když je kluzká silnice, tak si s ní i zabaletím, je skvělý pocit, když vás předbíhá zadek auta, je to na umu řidiče a nikdy se mi nestalo, že bych s ní nezvládla jízdu a to ať je venku jakékoliv počasí, pro mne to auto má velikou výhodu a to je ta, že mám krátkou brzdnou dráhu a zastavím téměř na místě a auto se málem staví na přední, jen se člověk musí dívat, co ten dotyčný, co jede za ním :mrk .

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 4:21 pm
od Dopi
Black píše:A nejlepší to mám já, já si mohu vybrat mám 626 GD a ta ABS nemá a 626 GF ta ABS má, takže to mohu porovnat obojí. ABS je vynikající na kluzkém povrchu, ale GF díky tomu má delší brzdnou dráhu, ale auto jede rovně a nejde do smyku, je to trochu nuda, kerou ovšem nesmírně ocením, když jsou venku v zimě extrémní podmínky, u 626 GD ABS není a tak se s ní občas v zimě jedu klouzat na parkoviště, když je kluzká silnice, tak si s ní i zabaletím, je skvělý pocit, když vás předbíhá zadek auta, je to na umu řidiče a nikdy se mi nestalo, že bych s ní nezvládla jízdu a to ať je venku jakékoliv počasí, pro mne to auto má velikou výhodu a to je ta, že mám krátkou brzdnou dráhu a zastavím téměř na místě a auto se málem staví na přední, jen se člověk musí dívat, co ten dotyčný, co jede za ním :mrk .

Z toho vyplývá, že nejlépe se brzdí o Blackinu mazdu :mrk

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 7:44 pm
od Black
Dopi píše:
Black píše:A nejlepší to mám já, já si mohu vybrat mám 626 GD a ta ABS nemá a 626 GF ta ABS má, takže to mohu porovnat obojí. ABS je vynikající na kluzkém povrchu, ale GF díky tomu má delší brzdnou dráhu, ale auto jede rovně a nejde do smyku, je to trochu nuda, kerou ovšem nesmírně ocením, když jsou venku v zimě extrémní podmínky, u 626 GD ABS není a tak se s ní občas v zimě jedu klouzat na parkoviště, když je kluzká silnice, tak si s ní i zabaletím, je skvělý pocit, když vás předbíhá zadek auta, je to na umu řidiče a nikdy se mi nestalo, že bych s ní nezvládla jízdu a to ať je venku jakékoliv počasí, pro mne to auto má velikou výhodu a to je ta, že mám krátkou brzdnou dráhu a zastavím téměř na místě a auto se málem staví na přední, jen se člověk musí dívat, co ten dotyčný, co jede za ním :mrk .

Z toho vyplývá, že nejlépe se brzdí o Blackinu mazdu :mrk
No dalo by se to tak říct, už mi jedna baba o moji 626 GF zabrzdila :skler :koule .

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 10:52 pm
od whitex
Šeďa píše:Nevíte co s prachama!? Na co škola smyku!? Nemáte v okolí kus málo frekventvané silnice nebo velký parkoviště!? Já si takhle jezdím klouzat každou zimu a určitě to pomáhá!
Jooo, jooo... Taky mě to napadlo, ale zatím nemám vhodné místo...

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 11:40 pm
od TomAnt
whitex píše:
Šeďa píše:Nevíte co s prachama!? Na co škola smyku!? Nemáte v okolí kus málo frekventvané silnice nebo velký parkoviště!? Já si takhle jezdím klouzat každou zimu a určitě to pomáhá!
Jooo, jooo... Taky mě to napadlo, ale zatím nemám vhodné místo...
\
Heh, az zistite, ze akosi neviete najst miesto, kde by ste to mohli potrenovat v 50 km rychlosti, spomente si na skolu smyku :ho:

PoslaťNapísal: Sob Nov 11, 2006 11:54 pm
od whitex
TomAnt píše:
whitex píše:
Šeďa píše:Nevíte co s prachama!? Na co škola smyku!? Nemáte v okolí kus málo frekventvané silnice nebo velký parkoviště!? Já si takhle jezdím klouzat každou zimu a určitě to pomáhá!
Jooo, jooo... Taky mě to napadlo, ale zatím nemám vhodné místo...
\
Heh, az zistite, ze akosi neviete najst miesto, kde by ste to mohli potrenovat v 50 km rychlosti, spomente si na skolu smyku :ho:
Možné to je... Jsou místa kde se dá něco málo zkoušet, ale opravdu málo... Rozhodně ne nic v 50km/h - nebo více...

PoslaťNapísal: Pon Nov 13, 2006 9:49 pm
od Beaver
Mirne off-topic, ale k zimnimu tematu. Dotaz na majitele automatu - na kluzkej povrch zapinate HOLD ?

PoslaťNapísal: Pon Nov 13, 2006 11:24 pm
od whitex
Beaver píše:Mirne off-topic, ale k zimnimu tematu. Dotaz na majitele automatu - na kluzkej povrch zapinate HOLD ?
Proč? Však automaty mají většinou protiprokluzový systém, ne?

PoslaťNapísal: Pon Nov 13, 2006 11:29 pm
od TomAnt
Hold som tusim este nezapol ani raz :ho:

PoslaťNapísal: Uto Nov 14, 2006 12:14 am
od EDU
TomAnt píše:Hold som tusim este nezapol ani raz :ho:


k cemu je v automatu HOLD? Obcas se tim nekam presouvam, a totok jsem nejak nepobral, tak na to nesaham. Dikes za pouceni

PoslaťNapísal: Uto Nov 14, 2006 12:19 am
od TomAnt
Ufff, skus Search, pisal som to asi dvakrat obsirnejsie, takze tu len zrychlika, kedze idem spat :ho:

Stlacenie HOLD nuti prevodovku drzat zaradeny 3ti prevodovy stupen (aspon na mojom Xedose), takze pri predbiehani nepreradi na 4ku a nepadnu otacky, napriklad.