Enzo píše:Si myslim, ze milan sa nebude do tejto debaty zapajat, lebo to nema zmysel pre neho.
tak tak a nezapajam sa ani ja.....aj ked mam 100 chuti...
Enzo píše:Si myslim, ze milan sa nebude do tejto debaty zapajat, lebo to nema zmysel pre neho.
TomAnt píše:Enzo píše:Milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, co ty na to????????????????????
Ved mu zavolaj, co kricis
A uz by niekto z vas, co ste tuto dekarbonizaciu na vlastnej kozi vyskusali, mohol konecne napisat do Mazdy, aby uz konecne nieco taketo implementovali do motora priamo z vyroby. Jeden rozprasovac vody do valcov navyse pre nich predsa nemoze byt problem...
Lobo píše:proc me tahle debata neudivuje
TomAnt> me by zase zajimalo proc nevybeji primo vstrikovani te "profesionalni" dekarbonizace toho pripravku take v serii kdyz je to tak skvele
Pokud nebereme v potaz cena tech sr*cek vs. voda:-)
btw. voda se do sani vstrikuje u jedne automobilky normalne v seriove vyrobe, jestlipak nekdo prijde na to co to je za auto
Lobo píše:TomAnt> me by zase zajimalo proc nevybeji primo vstrikovani te "profesionalni" dekarbonizace toho pripravku take v serii kdyz je to tak skvele
EDU píše:to je ale dost brutalni nee? Ne ze bych do toho sel, ale nejak mi to prijde silene, jak si motor nasaje z prostoru vackove hridele vodu do valce? Dik ze kratky popis.George píše:Mě se jako nejlepší způsob u mího GD jeví normálně to tam cpát sáním z ventil deklu. Páč odpojením váhy vzduchu mi zdechne motor a přes váhu tam vodu hnát opravdu nechci.
Takže odpojit odsávání ventildeklu a šup s vodou dovnitř.
Beaver píše:EDU píše:to je ale dost brutalni nee? Ne ze bych do toho sel, ale nejak mi to prijde silene, jak si motor nasaje z prostoru vackove hridele vodu do valce? Dik ze kratky popis.George píše:Mě se jako nejlepší způsob u mího GD jeví normálně to tam cpát sáním z ventil deklu. Páč odpojením váhy vzduchu mi zdechne motor a přes váhu tam vodu hnát opravdu nechci.
Takže odpojit odsávání ventildeklu a šup s vodou dovnitř.
Z prostoru vackove hridele ? Ale ale... preci jen odpojis spojovaci hadici ventilovyho vika a saciho potrubi, ktera odsava z prostoru ventilu plyny - pochopitelne ji odpojis od toho vika. Do hadice pak valis vodu, ktera jde.......tradaaaaaa.....do saciho potrubi.
Lobo píše:proc me tahle debata neudivuje
TomAnt> me by zase zajimalo proc nevybeji primo vstrikovani te "profesionalni" dekarbonizace toho pripravku take v serii kdyz je to tak skvele
Pokud nebereme v potaz cena tech sr*cek vs. voda:-)
btw. voda se do sani vstrikuje u jedne automobilky normalne v seriove vyrobe, jestlipak nekdo prijde na to co to je za auto
TomAnt píše:Lobo píše:TomAnt> me by zase zajimalo proc nevybeji primo vstrikovani te "profesionalni" dekarbonizace toho pripravku take v serii kdyz je to tak skvele
Pretoze je to drahe a potrebujes to raz za 60 - 90 tisic km...
dabel píše:Nech si kazdy dekarbonizuje cim chce... Je to kazdeho auto, preto si s nim moze robit co chce - no nie?
Lobo píše:TomAnt píše:Lobo píše:TomAnt> me by zase zajimalo proc nevybeji primo vstrikovani te "profesionalni" dekarbonizace toho pripravku take v serii kdyz je to tak skvele
Pretoze je to drahe a potrebujes to raz za 60 - 90 tisic km...
rikal sem ze nebudeme brat v cenu voda vs. chemie potaz
nebo mas na mysli vyrobu?
z vyroby to ma lexus, myslim ze is250, bmw to vyuziva rok a tedkon pro rok 2007 bude mit i saab. A duvod je? svete div se, ale cisteni vnitrniho prostoru motoru (dekarbonizace)
Lobo píše:v pohode, najdu to a dam sem, ale dnes to nebude
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť