Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Domaca dekarbonizacia

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Re: Domaca dekarbonizacia

Poslaťod dopr » Ned Aug 12, 2007 12:00 pm

To bude nejspis problem s vahou vzduchu :hmmhmm
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :. Obrázok
Obrázok užívateľa
dopr
Forum Guru
 
Príspevky: 1234
Registrovaný: Uto Jún 26, 2007 4:49 pm
Bydlisko: Senetářov, BRNO
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod misko42 » Ned Aug 12, 2007 12:17 pm

Ako ze problem?

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod dopr » Ned Aug 12, 2007 1:28 pm

no protoze pokud jsi to odpojil za vahou vzduchu, tak nemohla spocitat pomer vzduchu k palivu a tudiz motor chcipnul
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :. Obrázok
Obrázok užívateľa
dopr
Forum Guru
 
Príspevky: 1234
Registrovaný: Uto Jún 26, 2007 4:49 pm
Bydlisko: Senetářov, BRNO
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod misko42 » Ned Aug 12, 2007 2:52 pm

Ved to je logicke ze ked bola odpojena tak to nemohla vypocitat.
Tak ako to spravim?Tu dekarbonizaciu?

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod TomAnt » Ned Aug 12, 2007 7:34 pm

Oblej cely motor vedrom vody...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod PePa » Ned Aug 12, 2007 7:36 pm

Ale to by musel zospodu :jo
Mazde zdar, Xedosu zvlášť !!!
Obrázok užívateľa
PePa
VIP 2013
 
Príspevky: 2614
Registrovaný: Štv Jún 01, 2006 2:52 am
Bydlisko: Bratislava, Wien

Poslaťod TomAnt » Ned Aug 12, 2007 7:38 pm

Zo vsetkych stran najlepsie... Alebo, zajst s tym do Gabcikova, trosku to zosunut z briezku do vody, tak cca po predne dvere a nastartovat. Cca 2 minuty by mohli stacit.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod misko42 » Ned Aug 12, 2007 7:51 pm

No ty si dobry tome,a co ked mi tam vbehne ryba,ha? :-)

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod TomAnt » Ned Aug 12, 2007 7:58 pm

Ryba je fasa, precisti ti

- nasavanie
- klapku (tadial sa presuchne zo 5x hore dole)
- a ked je dostatocne mala tak aj vstreky
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod misko42 » Ned Aug 12, 2007 9:17 pm

A nebude to potom az moc vylepsene,vytunene?Aby som sa potom s tym udrzal aj na ceste,vies,zas nemam skusenosti ako schumacher :-)

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Bootleg » Ned Aug 12, 2007 9:25 pm

Aj vodny sposob, aj ten chemicky, to je tak na<>, ze konec. Kym nerozoberiete motor a nespravite to mechanicky, nebude to poriadne nikdy. Vlasta skusenost, rozobraty motor 1000 km po dekarbonizacii a dvojnasobnej davke. :) Takze tak. No. Moje 2 eurocenty.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod janoK » Str Aug 22, 2007 2:00 pm

misko42 píše:Mne to nejde!Ked odpojim tu hadicu ako ked idem klapku cistit tak to hned skape,zdochne. Ako to mam teda urobit?Poradi niekto?


na tých 323.cz forových stránkách je to predsa rozpísané. Aby bežal, tak:
-odpojíš zástrčku váhy, na 2 pokus štartu nasadí ECU núdzový program a motor beží normálne.
Po dekarbonizácii zapojíš váhu, vyresetuješ ECU odpojením baterky a je to.
Nič na tom nie je. Do hodiny hotovo. Mne to trvalo s 2X meraním komresie a čučaním do 4 valcov 2 hod.
Zodvihlo to max točky o 200 takže terazky možem na 6700.
sedan97-1,5
dtto 95 -1,7TD
janoK
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Nov 16, 2006 9:46 am
Bydlisko: prostějov

Poslaťod gp » Ned Dec 02, 2007 10:55 am

skusal som na pokusnom fiate uno. Od zaciatku som vedel ze voda nieje dobrá ani v koši. Nem dopadlo dobre. v saní odišli senzory a motor sa tvaril že kludný volnobeh nepozná.
Obrázok užívateľa
gp
Pisateľ
 
Príspevky: 64
Registrovaný: Ned Máj 06, 2007 9:28 pm

Poslaťod NEWTECH » Sob Dec 22, 2007 11:51 pm

:!!: Vyzkoušel jsem tablety co se dávají do paliva na Favoritu 135 a motor mám čistý podle svíček není na nich žádnej karbon a má větší zátah a na emisích na to ta jejich diagnostika čuměla a nechtěla se nahodit tak jsem musel přidat plyn a ukázalo to na volnoběh 10x nižší hodnotu CO než povoluje norma tedy v hodnotách kde už jsou auta s katalizátorem .Používám to už víc než 10 000km.Kámoš viděl na vlastní oči dieselový motor který jezdil na tablety a vypadal jako by spaloval LPG tak byl čistý. :jupi
NEWTECH
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Sob Dec 22, 2007 10:15 pm

Poslaťod misko42 » Ned Dec 23, 2007 10:07 am

to myslis tie tablety co to stoji 70sk jedna? mne to kamarat dal na skusku co to predava.

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť