Stránka 3 z 3

PoslaťNapísal: Str Okt 25, 2006 4:23 pm
od PePa
tomasicek píše:Mozem mat otazku od veci?

Preco sa sportove filtre davaju na zimu dole a nahadzuju sa tam obycajne papierove? Ci to je len nejaky mytus?

Robil som to takto minuly rok aj teraz .... no teraz to je pekne katastroficky citit ako to auto tazko ide do otacok :( jak keby som natankoval 91 oktanovy benzin fakt....inac kedy je ten papierovy filter vhodne vymenit? Ja ho mam taky zaneseny ale nieje to des nema niekto fotku filtru ktory uz by trebalo vymenit? (obycajneho podotykam papieroveho)

Ja menim vzdy s olejom v motore, tzn. kazdych 15 000km. Teraz som vymenil po 10 000, lebo bol dost zasrany.
:zhuleny:

PoslaťNapísal: Štv Okt 26, 2006 8:46 am
od martin323
tomasicek píše:Mozem mat otazku od veci?

Preco sa sportove filtre davaju na zimu dole a nahadzuju sa tam obycajne papierove? Ci to je len nejaky mytus?

Robil som to takto minuly rok aj teraz .... no teraz to je pekne katastroficky citit ako to auto tazko ide do otacok :( jak keby som natankoval 91 oktanovy benzin fakt....inac kedy je ten papierovy filter vhodne vymenit? Ja ho mam taky zaneseny ale nieje to des nema niekto fotku filtru ktory uz by trebalo vymenit? (obycajneho podotykam papieroveho)


asi len mytus, toto som pocul pri otvorenych saniach, tam sa akoze ma vratit cely airbox, cez zimu ti pusti otvorene sanie viac vzduchu a ked jazdis kratsie trate dlhsie sa zohrieva motor

ja mam dokonca naporove sanie a je to citit iba v nizkych otackach, motor ma viac vzduchu a tah je lepsi, som pocul ze prave pri vysokych rychlostiach a tlacic do motora cez naporove, moze mat problem vaha vzduchu, nestihne zachytit mnozstvo a potom miesa odveci zmes

takisto sa este hovori ze rozdiel 7C je 1 kilowatt cize cim studensi vzduch tym lepsi vykon a opacne

PoslaťNapísal: Štv Okt 26, 2006 9:28 am
od Beaver
tomasicek píše:Mozem mat otazku od veci?

Preco sa sportove filtre davaju na zimu dole a nahadzuju sa tam obycajne papierove? Ci to je len nejaky mytus?

Robil som to takto minuly rok aj teraz .... no teraz to je pekne katastroficky citit ako to auto tazko ide do otacok :( jak keby som natankoval 91 oktanovy benzin fakt....inac kedy je ten papierovy filter vhodne vymenit? Ja ho mam taky zaneseny ale nieje to des nema niekto fotku filtru ktory uz by trebalo vymenit? (obycajneho podotykam papieroveho)


Nekteri majitele na zimu vraci airbox proto, aby se jim nedostaval borcus na filtr. Pokud zacakas sportovni filtr snehem, bude ti to na nem zamrzat, atd. Jestlize je privod vzduchu resenej dobre i k tomu sportovnimu a nehrozi nejaky zanaseni svinstvem, je vraceni airboxu samozrejme celkem zbytecny.

PoslaťNapísal: Uto Okt 31, 2006 1:07 pm
od TomAnt