Minule som dal plnu nadrz v-poweru (este stale som ju neminul) a ziadny rozdiel som si nevsimol. Skoda, ze motor nie je priehladny, aby bolo vidiet, kolko je v nom bordelu
V domove dochodcov raz budeme s nostalgiou spominat na tie benzinaky a ze sme liali do motora tekutinu a ze sme ju tweakovali podla druhu (pravnucka bude hovorit.."ty voleeee. .tekutinuu? .jakaaa haluuzz.. ")
Každý sa sťažuje na málo peňazí, ale nikto sa nesťažuje na nedostatok rozumu
Mám 626 1986 s karburátorom a skúsil som jazdiť 1000km na V-power. Zistil som nasledovné : citeľne sa zvýšil výkon motora, chod motora bol pravidelnejší a hladší, spotreba sa znížila asi o 1,2l/100km. Keď som to prepočítal, vyšlo mi , že s V-powerom som na benzíne ušetril na 1000km zhruba 250-300Sk. Takže jednoznačne odporúčam.
tomasicek píše:Hmmmmm "Slovnaft predáva základné aj zlepšené palivá aj svojim súperom OMV a Shell."
ano to je pravda, lenze pre shell museli specialne postavit nejaku tu vyrobu ci co to je... lebo minule som volaco zachytil ako sa rozpravali o tom ze shellke predava slovnaft najdrahsie benzin a ohradovali sa tym v slovnafte ze to kvoli tomu v pover racing ze museli specialne postavit tovaren na jeho vyrobu ci take nieco...
Sice ozaj,ano mas pravdu,ten 100oktan je dovazany. To co som pisal vyssie plati pri v-power. Som to az tak dopodrobna nestudoval,som to len nahodou zachytil tu informaciu v novinach alebo radiu.