Díky .misko42 píše:sikovne dievca
Díky .misko42 píše:sikovne dievca
Lubos1 píše:Niekedy som v mediach zachytil informaciu, ze SOI robila inspekciu kvality paliva na slovenskych pumpach napriec vsetkymi znackami. V priemere najlepsie dopadla Jet (???), zvysok bol zhruba na rovnakej urovni, ci sa jednalo o znackovu alebo neznackovu pumpu.
dabel píše:Lubos1 píše:Niekedy som v mediach zachytil informaciu, ze SOI robila inspekciu kvality paliva na slovenskych pumpach napriec vsetkymi znackami. V priemere najlepsie dopadla Jet (???), zvysok bol zhruba na rovnakej urovni, ci sa jednalo o znackovu alebo neznackovu pumpu.
Voila, vysledky...
http://www.soi.sk/_old/kcinnost/zoznam/BENZINY.htm
http://www.soi.sk/_old/kcinnost/zoznam/benziny1.htm
http://www.soi.sk/_old/kcinnost/zoznam/benziny2.htm
TomAnt píše:Takze ak dobre pozeram, tak v Bratislave presli len:
Shell
Jet
Ruzinovska BA (to ej co za pumpm?)
NARS Petrol
Lubos1 píše:Niekedy som v mediach zachytil informaciu, ze SOI robila inspekciu kvality paliva na slovenskych pumpach napriec vsetkymi znackami. V priemere najlepsie dopadla Jet (???), zvysok bol zhruba na rovnakej urovni, ci sa jednalo o znackovu alebo neznackovu pumpu.
Podla mojho nazoru o znacku az tak nejde, skor o serioznost majitela pumpy. V podstate skoro vsetci beru od Slovnaftu. Ja som zatial za 2 roky na Slovensku tankoval iba 2x a to som bral diesel od MOL-Slovnaftu - nejaky EVO alebo tak nejako, inak vzdy beriem v Hainburgu na Jetke. Nikdy ziadny problem.
Pri pouziti tohto diesla od Slovnaftu som sice ziadny vykonovy rozdiel nepozoroval, ale motor bol urcite tichsi ako inokedy. Vsugerovane som to nemal, lebo som predtym o ziadnom EVO diesli nepocul
yano píše:Prednedavnom tu prebehla dlhsia diskusia o aditivach do oleju...
Zaver z toho bol taky, ze motoru dlhodobo skor skodia ako pomahaju.
Pravidelne beriem benzin od Shellky, a neraz siahnem aj po V-power. Ako som sa docital na ich webe, V power ma v sebe aditiva znizujuce trenie a podobne. Nemaju potom nahodou podobny efekt ako aditiva do olejov? Ze sice znizia trenie, ale motor lahsie koroduje? Je OK brat V-power alebo je to len reklamny trik shellu a vystacim s obycajnou 95tkou?
lewo píše:Ja som skusal V power racing a zmenila sa iba spotreba.. Zralo to jak hovado a uz to nikdy neurobim. Bavil som sa aj s ludmi co zavodia s autami a povedali mi ze na seriovy motor je to nezmysel. Nerozumiem celkom preco ale verim im. A povedali mi uz pred tankovanim ze to bude iba viacej papat. Mali pravdu. Najzdil som tak o tretinu menej kilometrou.
misko42 píše:este som cital v casopise, testovali tam 3 auta tusim VW golf GTi, Opel astra a ford focus. Vetky 3 tie najvykonnejsie verzie, upravene sportove hned od vyrobcu. A bol tam spominany tej Shell v power racing ze s nim mal ten ford focus o nejkych 5 - 8 Kw viac.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť