Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Pozor, úprava technických údaju motoru

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Pozor, úprava technických údaju motoru

Poslaťod pepino34 » Pia Sep 08, 2006 2:17 pm

Tak dnes jsem si ve škole změřil výkon + točivý moment a mám výsledky.
Dělal jsem to s mím autem (viz. galerie a podpis) a výkon po 200 000km je 68kW (92k) při 5000ot. a točivý moment 144,5Nm při 4100ot.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Naposledy upravil pepino34 dňa Štv Okt 19, 2006 5:46 pm, celkovo upravené 2
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Maco222 » Pia Sep 08, 2006 2:18 pm

pepino34 píše:Není ten krouťák nějaký divný... Zatím jsem žádné jiné informace nenašel ale tady v sekci O Mazdách je u motoru 1.9i Mazda GF ( neměl by to být správně 1.8i když má 1840ccm, a i TP mám 1.8 ) kroutící moment 145Nm ale už ve 2500ot/min... Není někde chyba, toto jsou spíš parametry slabého diesela než starší benzínové 1.8i
Neví někdo jak to je ??? :pray :skler :shock

Mam taky motor v BJ a ma 1840 ccm, niekde sa oznacuje 1.8, inde 1,9 a krutak sedi..
Obrázok užívateľa
Maco222
VIP 2007
 
Príspevky: 2957
Registrovaný: Pia Sep 24, 2004 11:05 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod pepino34 » Pia Sep 08, 2006 2:21 pm

To není možný, v takových otáčkách už mít plných 145Nm ve staré 1.8i...
A jestli to je pravda tak řadit budu ve 2600ot/min :hura :tlesk:
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Zoran » Pia Sep 08, 2006 2:31 pm

pepino34 píše:To není možný, v takových otáčkách už mít plných 145Nm :
... niektore auta maju najvyzsi krutiaci moment na "volnobehu" alebo inac povedane pri cca 700 otackach, je to sranda, ale je to tak...
-----------323 neustále vo vývoji -------------
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod pepino34 » Uto Okt 03, 2006 5:32 pm

Zoran píše:
pepino34 píše:To není možný, v takových otáčkách už mít plných 145Nm :
... niektore auta maju najvyzsi krutiaci moment na "volnobehu" alebo inac povedane pri cca 700 otackach, je to sranda, ale je to tak...

Tomu nemůžu věřit :neane :neane :neane Je nějaký důkaz (graf či hodnoty výrobce) ???
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod whitex » Uto Okt 03, 2006 8:16 pm

Měla by tam být výkonová křivka, ale nevím jestli jednaosmičky před faceliftem, nebo tý po faceliftu... :???

btw.: Pokud budeš motor podtáčet, počítej s větším zanesením karbonem - ale není to nic hrozného... :)
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod pepino34 » Uto Okt 03, 2006 9:10 pm

whitex píše:Měla by tam být výkonová křivka, ale nevím jestli jednaosmičky před faceliftem, nebo tý po faceliftu... :???

btw.: Pokud budeš motor podtáčet, počítej s větším zanesením karbonem - ale není to nic hrozného... :)

Je to před faceliftem a já jezdím tak od 2400 až 4000ot./min...
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod pepino34 » Uto Okt 03, 2006 9:14 pm

whitex píše:Měla by tam být výkonová křivka, ale nevím jestli jednaosmičky před faceliftem, nebo tý po faceliftu... :???

btw.: Pokud budeš motor podtáčet, počítej s větším zanesením karbonem - ale není to nic hrozného... :)

A kde by měla být ta výkonová křivka ???
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod pepino34 » Uto Okt 03, 2006 9:18 pm

Hledám, hledám a nikde jsem zatím nic nenašel, jenom tu starou 77kW ale po 66kW nikde nic :hanged
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod whitex » Uto Okt 03, 2006 9:22 pm

Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod whitex » Uto Okt 03, 2006 9:25 pm

Podívej se v pojednání o 626 GE na rozpis motorů... Nejvyšší krouťák má motor před faceliftem v 4300rpm...
Až ten model po faceliftu měl max. krouťák v nízkých otáčkách - ale ten krouťák byl nižší a výkon taky... Takže buď rád, že máš motor před faceliftem...

btw.: Pokud se nepletu tak DOHC-čku otáčky nevadí a má je celkem rádo, jsou to v podstatě vysokootáčkové motory, takže pokud ta tvá 1.8 není nějaká dýchavičná před smrtí, tak ji občas prožeň i přes 5000prm - ale zas né pořád... :wink
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod dabel » Str Okt 04, 2006 9:22 am

Japonskym motorom DOHC robi iba dobre, ked sa poriadne poprehanaju s par vyletmi k cervenemu polu :lol
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod pepino34 » Pia Okt 06, 2006 12:31 pm

whitex píše:A tohle je co? :wink
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg

Pokud umím číst tak tam je 77kW a 86kW a já mám 66kW (a je to tu napsaný), hmmm :o)
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod whitex » Pia Okt 06, 2006 3:39 pm

pepino34 píše:
whitex píše:A tohle je co? :wink
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg

Pokud umím číst tak tam je 77kW a 86kW a já mám 66kW (a je to tu napsaný), hmmm :o)

I'm sorry... :oops
Já implicitně hledal GE-čko... Předhlédl jsem se, že máš GF - u těch výkonové křivky na webu nemáme... Ale v motorech GE a GF nejsou moc velké konstrukční rozdíly - výkonové křivky by měly být cca stejné... Nicméně na 66kW 1.8 tu žádná výkonová křivka není...
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod pepino34 » Pia Okt 06, 2006 4:00 pm

whitex píše:
pepino34 píše:
whitex píše:A tohle je co? :wink
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg

Pokud umím číst tak tam je 77kW a 86kW a já mám 66kW (a je to tu napsaný), hmmm :o)

I'm sorry... :oops
Já implicitně hledal GE-čko... Předhlédl jsem se, že máš GF - u těch výkonové křivky na webu nemáme... Ale v motorech GE a GF nejsou moc velké konstrukční rozdíly - výkonové křivky by měly být cca stejné... Nicméně na 66kW 1.8 tu žádná výkonová křivka není...

V pohodě... :suns
A kdo dělal sekci "O Mazdách" ??? Musel přece někde vzít ty informace... Ještě mě napadlo napsat někomu přímo do Mazda ČR.
Tak ví teda někdo v kolika a jaký má GF 1.8 (1.9) 16V 66kW/90kW krouťák ??? :o) :o) :o)
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Ďalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť