pepino34 píše:Není ten krouťák nějaký divný... Zatím jsem žádné jiné informace nenašel ale tady v sekci O Mazdách je u motoru 1.9i Mazda GF ( neměl by to být správně 1.8i když má 1840ccm, a i TP mám 1.8 ) kroutící moment 145Nm ale už ve 2500ot/min... Není někde chyba, toto jsou spíš parametry slabého diesela než starší benzínové 1.8i
Neví někdo jak to je ???
... niektore auta maju najvyzsi krutiaci moment na "volnobehu" alebo inac povedane pri cca 700 otackach, je to sranda, ale je to tak...pepino34 píše:To není možný, v takových otáčkách už mít plných 145Nm :
Zoran píše:... niektore auta maju najvyzsi krutiaci moment na "volnobehu" alebo inac povedane pri cca 700 otackach, je to sranda, ale je to tak...pepino34 píše:To není možný, v takových otáčkách už mít plných 145Nm :
whitex píše:Měla by tam být výkonová křivka, ale nevím jestli jednaosmičky před faceliftem, nebo tý po faceliftu...
btw.: Pokud budeš motor podtáčet, počítej s větším zanesením karbonem - ale není to nic hrozného...
whitex píše:Měla by tam být výkonová křivka, ale nevím jestli jednaosmičky před faceliftem, nebo tý po faceliftu...
btw.: Pokud budeš motor podtáčet, počítej s větším zanesením karbonem - ale není to nic hrozného...
whitex píše:A tohle je co?
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg
pepino34 píše:whitex píše:A tohle je co?
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg
Pokud umím číst tak tam je 77kW a 86kW a já mám 66kW (a je to tu napsaný), hmmm
whitex píše:pepino34 píše:whitex píše:A tohle je co?
http://www.mazdaklub.sk/gallery/ge/05.jpg
Pokud umím číst tak tam je 77kW a 86kW a já mám 66kW (a je to tu napsaný), hmmm
I'm sorry...
Já implicitně hledal GE-čko... Předhlédl jsem se, že máš GF - u těch výkonové křivky na webu nemáme... Ale v motorech GE a GF nejsou moc velké konstrukční rozdíly - výkonové křivky by měly být cca stejné... Nicméně na 66kW 1.8 tu žádná výkonová křivka není...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť