tomasicek píše:tak mam 195/50/15 ale 2,1 v predu je smrt
dabel píše:Jasne, vyrobcovia vzdycky klamu, ako sa da Podstatne je predsa to, co vidime volnym okom, to predsa da rozum...
tomasicek píše:dabel píše:Jasne, vyrobcovia vzdycky klamu, ako sa da Podstatne je predsa to, co vidime volnym okom, to predsa da rozum...
tomasicek píše:tomasicek píše:dabel píše:Jasne, vyrobcovia vzdycky klamu, ako sa da Podstatne je predsa to, co vidime volnym okom, to predsa da rozum...
ani vyrobca nieje neomylny, hlavne ked jedno auto ma inu vahu ako druhe a kedze na stlpiku nemam napisany tlak na moje 15tky... musim sa riadit okom...asi vidim lepsie ako vyrobca ze mi dosada na cestu uz nielen dezen ale aj viac... + jazdne vlastnosti....
keby to co povedal vyrobca bolo svate tak by som musel tankovat 91 oktanovy benzin, a to mam napisane v manuali prosim pekne
PePa píše:Tvoje auto je dovezene zo zahranicia? Ak ano, tak viem aj preco to mas v manuali. V Rakusku sa napr. predavali 323F 1.5 s takym nastavenim motora, ze sa do toho davalo naozaj 91 oktanov. Motor mal 88 alebo 89 koni (uz si presne nepamatam). Ja som s tym mal stale problem pri navsteve servisu, lebo 90 PS 323F nevedeli najst v ziadnych tabulkach.
tomasicek píše:PePa píše:Tvoje auto je dovezene zo zahranicia? Ak ano, tak viem aj preco to mas v manuali. V Rakusku sa napr. predavali 323F 1.5 s takym nastavenim motora, ze sa do toho davalo naozaj 91 oktanov. Motor mal 88 alebo 89 koni (uz si presne nepamatam). Ja som s tym mal stale problem pri navsteve servisu, lebo 90 PS 323F nevedeli najst v ziadnych tabulkach.
nie nieje dovezena...kupena na slovensku, so slovenskym manualom!
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť