paja-s píše:hmotnost kolem 1700kg mám je nafecovaný podle štítku na dveřích a na první pohled jsou podhuštěné.
whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte...
Dopi píše:whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte...
Pozdě, v pondělí jsem dvě koupil a nasadil na předek Taky mi připadají měkké a krásně při drsnějším rozjezdu pískají, asi se budou rychle sjíždět, ale jinak si na ně zatím nestěžuju.
whitex píše:Dopi píše:whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte...
Pozdě, v pondělí jsem dvě koupil a nasadil na předek Taky mi připadají měkké a krásně při drsnějším rozjezdu pískají, asi se budou rychle sjíždět, ale jinak si na ně zatím nestěžuju.
Jako sedí perfektně, to jo... Ale sjíždí se hodně rychle a co ěm štve je ten strašně měkký bok gumy - ta pneu se úplně vlní v zatáčka - ale i přes to sedí...
Prostě je to divná guma...
Dopi píše:whitex píše:Dopi píše:whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte...
Pozdě, v pondělí jsem dvě koupil a nasadil na předek Taky mi připadají měkké a krásně při drsnějším rozjezdu pískají, asi se budou rychle sjíždět, ale jinak si na ně zatím nestěžuju.
Jako sedí perfektně, to jo... Ale sjíždí se hodně rychle a co ěm štve je ten strašně měkký bok gumy - ta pneu se úplně vlní v zatáčka - ale i přes to sedí...
Prostě je to divná guma...
Možná tím že je měkká, tak bude líp pohlcovat nerovnosti a šetřit tak nápravu. Musím si to přece nějak zdůvodnit, když už jsem je koupil
whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte... Jsou šíleně měkký... Jako sedí pěkně, to jo... Ale bok té pneumatiky je tak měký, že když jsem měl klasický huštění, jako dřív, tak to sedělo úplně dole, takže jsem začal hustit o dvě čárky víc... A jako lepší, no...
Já dával na předek 2,1 a na zadek 2... A teď mám 2,3 - 2,1
Zvláštní je, že v zadu se to pneu chová naprosto normálně, ale ve předu se chová strašně měkce... Dokonce i hodně uchází - a ne přes ventilek... Mě napadá, že možná když je ten bok gumy tak měkký, jestli se v zatáčkách nějak moc nekrtoutí a neuchází to třeba kolem disku... Každopádně už jsou téměř dojetý, takže půjdou z domu...
Ricko píše:whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte... Jsou šíleně měkký... Jako sedí pěkně, to jo... Ale bok té pneumatiky je tak měký, že když jsem měl klasický huštění, jako dřív, tak to sedělo úplně dole, takže jsem začal hustit o dvě čárky víc... A jako lepší, no...
Já dával na předek 2,1 a na zadek 2... A teď mám 2,3 - 2,1
Zvláštní je, že v zadu se to pneu chová naprosto normálně, ale ve předu se chová strašně měkce... Dokonce i hodně uchází - a ne přes ventilek... Mě napadá, že možná když je ten bok gumy tak měkký, jestli se v zatáčkách nějak moc nekrtoutí a neuchází to třeba kolem disku... Každopádně už jsou téměř dojetý, takže půjdou z domu...
no tak to ja davam predok 2,4 a zadok 2,6 pretoze obvykle chodime 4 v aute.
vladajs píše:To je moc né???? Musíš počítat s tím že jak naložíš tolik lidí tak se tlak ještě v pneu zvedne!!!
TomAnt píše:vladajs píše:To je moc né???? Musíš počítat s tím že jak naložíš tolik lidí tak se tlak ještě v pneu zvedne!!!
Nezvedne... Fyzika nepusti... Zvedol by sa jedine, ak by v pneumatike pribudol vzduch. Ale toho je tam konstantne vela, takze sa nezvedne...
Ricko píše:whitex píše:Ono taky záleží na pneu...
Teď máme nějaký Sportivy (made in europe) - pánové nikdy.. V životě nikdy takové pneu nekupte... Jsou šíleně měkký... Jako sedí pěkně, to jo... Ale bok té pneumatiky je tak měký, že když jsem měl klasický huštění, jako dřív, tak to sedělo úplně dole, takže jsem začal hustit o dvě čárky víc... A jako lepší, no...
Já dával na předek 2,1 a na zadek 2... A teď mám 2,3 - 2,1
Zvláštní je, že v zadu se to pneu chová naprosto normálně, ale ve předu se chová strašně měkce... Dokonce i hodně uchází - a ne přes ventilek... Mě napadá, že možná když je ten bok gumy tak měkký, jestli se v zatáčkách nějak moc nekrtoutí a neuchází to třeba kolem disku... Každopádně už jsou téměř dojetý, takže půjdou z domu...
no tak to ja davam predok 2,4 a zadok 2,6 pretoze obvykle chodime 4 v aute.
Pavel Rittich píše:Vyšší tlak by snad měl být na přední nápravě - leží na ní celý motor s převodovkou. Já se držím toho co je v tabulce na sloupku dveří a nepatrně přidávám, kdyby některý kolo troch ušlo. Je nutný si uvědomit, že přehuštěná pneumatika dosedá na vozovku menší plochou, takže se jednak hůř sjíždí, ale hlavně snáz uletí na mokré silnici.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť