Stránka 1 z 1

Viac cerstveho vzduchu pre filter.. Mazda 323

PoslaťNapísal: Ned Júl 02, 2006 10:14 am
od xulygan323
Odkedy som nahodil sportovy filter, tak som nevedel ako zabojovat proti teplu od motora a chladica ktore sa mi tam hromadilo, a ako vsetci vieme, cim teplejsi vzduch, tym horsie pre ucinnost motora.

Vcera som to zrejme poriesil, nahodil som hlinikovu ohybnu trubku, ktora mi naporom od naraznika tlaci vzduch priamo na hrib. Nasiel som cca. 4-5 cm prechod v sahare pod okrajom svetla.

Co mi ale pripada divne, tento prechod povodne vyuzivala vetracia trubka, ktora nejakym sposobom ventilovala BATERKU? Proste druhy koniec koncil vyvedeny pod baterku. Jedine co ma napada, ze je to koli tomu ze je v motore tesno, aby sa baterka tak od motora nezohrievala.

Este som si vsimol jednu velmi zaujimavu vec. Povodny privod vzduchu je vyrieseny celkom ale celkom dost komplikovane. Vzduch je tahany spod blatnika, ale v blatniku je celkom zlozite vedenie, taka biela umelohmotna nadrzka ako keby na vodu, cez ktoru ten vzduch najprv musi prejst aby sa dostal k filtru. Ak by ste niekto vedeli aky to plni ucel, rad sa to dozviem :)

PoslaťNapísal: Ned Júl 02, 2006 1:15 pm
od pete
Dal som sportovy filter s original rozmerom namiesto povodneho a nemusim riesit taketo problemy 8-)

PoslaťNapísal: Ned Júl 02, 2006 2:17 pm
od tomasicek
pete04 píše:Dal som sportovy filter s original rozmerom namiesto povodneho a nemusim riesit taketo problemy 8-)


chlape, ja som to tiez nedavno takto vyriesil ale mesiac dozadu som si lamal hlavu presne s tym istym ako kolega....

to co si spravil je super, velmi to pomoze studenemu vzduchu aby sa tam lahsie dostal aj ja som to mal na plane ale prisiel mi do ruky origos filter tak to mam vyriesene...ale nemyslim ze to ta diera dole by ti mala chladit baterku alebo podobne...skor to asi chladilo motor nie ? ....fakt neviem ale na anglickych forach to ma vela ludi urobene takym stylom a nikto sa nestazoval aby im to robilo nejake problemy...takze si nad tym nelam hlavu a tes sa ze ti to bude nasavat viacej studeneho ako tepleho vzduchu...ale pozor na vodu lebo ta by tam mohla narobit nejake starosti....

Upresnim

PoslaťNapísal: Ned Júl 02, 2006 10:19 pm
od xulygan323
No, hribik sa mi dostal do ruk KN-kovy, krasne prdka od 2 do 3 tisic otacok :)

Zvazoval som aj sportovu vlozku do orig. nasavania, ale tu by som jednak musel kupit, a jednak cesta vzduchu dnu cez seriove sanie, je doost kostrbata.

Co sa tyka vody, nejak sa jej nebojim, lebo trubku som nasadil tak, ze ide v podstate kolmo hore, a to by som musel brodit potok aby sa tlakom a mnozstvom dostala hore.

Co sa tyka toho pomocneho chladenia baterky, lepsie bude raz vidiet ako o tom rozpravat.
Ja si tiez nemyslim ze by u nas vladli take klimaticke podmienky pri ktorych by sa baterka mohla uvarit od motora.

Jo, ak je takyto obrazok velky, tak mi to plz zeditujte, alebo zmazte :)

Obrázok

PoslaťNapísal: Ned Júl 02, 2006 10:44 pm
od PUMA
Ja mam sportovu vlozku KingDragon do original boxu , ale odpojil som bielu krabicu spod blatnika, kde nasavalo povodne vzduch a namiesto nej som dal kolienko ustiace priamo do narazniku...cize nieco na sposob naporoveho sania.Ta sietka pred rurou nema len okrasny ucel, ale brani nepovolenemu vstupu operencov (raz to skusal drozd :-P )
plusy: + auto sa odlahcilo o 1kg (vazne som to vazil!!)
+ doprial by som vam pocut ten zvuk od 4000+
+ sanie je po jazde extra vychladene(rury, filter....)

- rychlejsie sa zaspini filter a na zimu pridu naspat hmlovky

Obrázok
Obrázok
Obrázok

Pekne

PoslaťNapísal: Pon Júl 03, 2006 4:06 pm
od xulygan323
Pekne riesenie, co najpriamejsi vstup a basta. :)

PoslaťNapísal: Uto Júl 04, 2006 12:32 am
od mpv
PUMA píše:Ja mam sportovu vlozku KingDragon do original boxu , ale odpojil som bielu krabicu spod blatnika, kde nasavalo povodne vzduch a namiesto nej som dal kolienko ustiace priamo do narazniku...cize nieco na sposob naporoveho sania.Ta sietka pred rurou nema len okrasny ucel, ale brani nepovolenemu vstupu operencov (raz to skusal drozd :-P )
plusy: + auto sa odlahcilo o 1kg (vazne som to vazil!!)
+ doprial by som vam pocut ten zvuk od 4000+
+ sanie je po jazde extra vychladene(rury, filter....)

- rychlejsie sa zaspini filter a na zimu pridu naspat hmlovky

[]

Tie mriezky davas na zimu dole?

PoslaťNapísal: Štv Júl 06, 2006 7:09 pm
od PUMA
namontoval som to pred mesiacom...zima je este daleko :-)
ale da sa to jednoducho vymenit za hmlovky a tie sa budu v zime hodit

PoslaťNapísal: Štv Júl 06, 2006 7:14 pm
od PUMA
este sa to chystam prisposobit laminatom, aby to bolo ako original priame sanie co som videl v tuning obchode, len na mazdy sa nic take nerobi, aspon ja som nevidel :-( vsetko len na hondy :twist:

Re: Viac cerstveho vzduchu pre filter.. Mazda 323

PoslaťNapísal: Str Jún 13, 2012 10:49 pm
od michal1305
Ahoj v prvom prispevku si sa pytal ze naco je tam ta plastova skatula alebo ako to mam nazvat. Ja som ju tiez odstranil lebo si myslim ze je zbytocna a podla mna tam bola nato aby v zime sa nasaval teplejsi vzduch do sania :/ nie som si tym isty ale neviem na co ine by to tam bolo