Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

max 160km/h

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Poslaťod MMKS » Pia Júl 01, 2005 10:56 pm

Tak mas asi línou potvoru. Neříkám, že ten motor je úplně zdravý, už jsem psal, jak mě klepe a o té dekarbonizaci uvažuju čím dál víc. Asi neměla najeto těch 212 jak má ta moje.
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Zdeno » Sob Júl 02, 2005 9:31 am

Ja som s mojou 323 1,6i 89 palil 170km/h myslim že na 15 rocne auto slušne!
MAZDA 323 bf 1,6i B6 sedan USA,MAZDA 323 bf 1,6i B6 hatchback
MAZDA 323 bf 1,6i B6T GTX
Obrázok užívateľa
Zdeno
Prispievateľ
 
Príspevky: 282
Registrovaný: Sob Jún 11, 2005 3:09 pm
Bydlisko: Zilina
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod Hosť » Uto Mar 21, 2006 3:44 am

Ahoj.

Nejsem sice nějaký tuning man ale : Mám MAZDU 323BF r.v. 1988 motor 1.3 karburátor A když sem jí testoval natvrdo na dálnici tak sem z ní vymáčkl podle tachometru 200Km/h sice jsem ji dost přetáčel ALE myslím si že pokud 1.3 jede 200Km/H tak že výkon leckjakých 1.6 1.8 2.2 je dosti ubohej.

Pro porovnání má motor najeto 180tis.km, olej měněnej při 160tis. (dále jen dolejvanej),asi 5 majitelů předemnou (výměna TP z důvodu zaplnění), a jel sem ve dvou lidech a v kufru sem vezl 50Kg cementu (kamarádovi a zapoměl ho vyložit), co se týče paliva nikdo do něj snad nelil nic lepšího než N95.
Vzduchový filtr vypadá jak olejový, baterie originál, tlumiče originál (podle servisní knížky).
Motor má originál rozvodový řetěz!.

Pokud ale někdo namítá že je to kravina prosím!!
Jel sem , viděl sem a spolujezdec taky (lepší důkazy už nelze!).

Před týdnem sem prodělal výměnu motoru, nádrže, brzd ,převodovky, poloos, a všeho co bylo nutné.

Vše v jednom člověku ! Mé maličkosti. (kecám na ovzdušnění brzd mi šlapala mladá :D)

Motor jsem dal 1.6 16V z modelu 323 BW 1991, stejně tak i další potřebné - řídíci jednotku,nádrž, převodovku, a motorový svazek el. + spojku ( kapalinovou).

Co se týče aktuální MAX speed info není (zatím) protože řeším kotouče na zadek , palubku z BG, servo , El okna a Turbo.

Vše co jsem k přestavbě použil bylo jak jsem psal z M323 BW R.v.91, kterou sem koupil (pojízdnou) za 2000,-(bez TP), motor má najeto 130tis. Km (po prvním majiteli ).

Asi někdo bude namítat že motor je silný a brzdy ne tak pro tyto jedince připíšu že jsem vyměníl (prozatím) i komplet brzdy za brzdy ze zmíněného BW (kotouče + bubny) už velikostní rozdíl je velký na paknách cca. o 3cm (delší), na kotoučích cca. o 1cm. vyšší.

Blížší info o přestavbě uvedu až dodělám kompletní přestavbu ale to je ještě tak na půl roku.
(čekám na místo v lakovně a to 3.6.06), a taky na plasty které jsou právě ve výrobě budou cca. do měsíce.

Nic s plastů není seriovka vše do kulata:D .

S pozdravem Sware...

Zdar Mazdě a všem co jezdí v těchto super kárách (Auto Škoda ? Jen škoda hovoriť!!)

BW - kombík
BF - Sedan
Hosť
 

Poslaťod Sedvo » Sob Máj 06, 2006 12:11 pm

Black píše:Po dálnici z Olomouce do Brna jsem s GF jela bez problémů i 170Km/h a jela bych i rychleji ,kdyby nepadla mlha a rychlost nepadla na nějakých 60km/h a jelo se v pomalé koloně.Nebýt mlha tak jsem mohla zkusit i maximálku. Škoda tak bude příště. Ale jestli je v GF omezovač tak to nevím,ale asi ano. S GD bych tak rychle nejela. S ní jezdím max.140km/h,protože to je dáma v nejlepších letech. :lol :lol :lol


To si piš, že tvoje GF dokáže ještě víc! Se svojí GF (100kW) jsem mašíroval tachometrových 220 km/h a auto bylo jak přibyté na silnici! Takže tu maximálku vyzkoušej, je to super pocit!!
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Hosť » Sob Máj 27, 2006 7:02 pm

Hosť
 

Poslaťod Zoran » Str Jún 07, 2006 7:35 pm

Anonymous píše:Ahoj.
Co se týče aktuální MAX speed info není (zatím) protože řeším kotouče na zadek , palubku z BG, servo , El okna a Turbo.

ty si adept k nam do klubu - http://www.323club.info ;) a z tym turbom neviem neviem... jedine ak z orig. 323 lebo z doupravovaneho by sa stary motor rozsypal za par km.... /mame skusenost z BMW/
-----------323 neustále vo vývoji -------------
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod cajnik » Štv Jún 08, 2006 2:23 pm

Doktor píše:Teda lidi, vy jezdíte jak hovada!!


Doktore vsak musis mat nejaku roboticku aj ty :lol
Mazda 626 GD 2,0i sedan
Xedos 9 V6 2,3 Miller Cycle Engine 211hp
Obrázok užívateľa
cajnik
Komunikátor
 
Príspevky: 996
Registrovaný: Štv Jan 20, 2005 2:07 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Doktor » Štv Jún 08, 2006 2:53 pm

cajnik píše:
Doktore vsak musis mat nejaku roboticku aj ty :lol


Hej, rozhodnúť, komu natransplantujú tvoje pľúca a pečeň...
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod cajnik » Štv Jún 08, 2006 2:58 pm

Doktor píše:
cajnik píše:Doktore vsak musis mat nejaku roboticku aj ty :lol

Hej, rozhodnúť, komu natransplantujú tvoje pľúca a pečeň...


To je ale riadna zodpovednost... doktore. Pozn. som nefajciar. :lol
Mazda 626 GD 2,0i sedan
Xedos 9 V6 2,3 Miller Cycle Engine 211hp
Obrázok užívateľa
cajnik
Komunikátor
 
Príspevky: 996
Registrovaný: Štv Jan 20, 2005 2:07 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Doktor » Pia Jún 09, 2006 8:27 am

cajnik píše:
To je ale riadna zodpovednost... doktore. Pozn. som nefajciar. :lol


To si už nepamätám :lol , ak je to pravda, tým lepšie. :lol
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Predchádzajúci

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť