Tak jsem se právě vrátil ze servisu, kde jsem původně jel na diagnostiku motoru, ale nakonec skončilo jen u přeměření
tlaků v motoru. Tady jsou hodnoty: 1. válec: 9, 2. válec:7, 3. válec: 6, 4. válec: 4. No, když mi bylo pak sděleno,
že hodnoty by se měly pohybovat kolem 11 - 12, tak mi bylo jasné, o co kráčí. Navíc mi bylo taky řečeno, že ten motor
nemá nalítáno 300.000, ale takových 500.000 km. Mno, rozhodně zajímavá zjištění po tom, co to auto 9 roků vlastníme.
NAvíc se mě ptal, jestli jsem si nevšimnul toho, že auto netáhne nebo ztrácí výkon. Mno, jezdím s ním už tři roky a fakt
jsem nezpozoroval, že by to auto zlenivělo. Navrženy byly dvě varianty: kompletní generálka motoru, cena cca. 25.000,-
(to už mě málem odváželi směr Ostravská psychiatrická ambulance), nebo se ještě poradí z jedním technikem, co dělá Mazdy
a Hondy, jestli by to šlo překoužkovat či co???, čímž by se z obsahu 2,2 udělala 2,0, každopádně tohle jsem už nijak moc nevnímal a ani to moc nechápu. A cestou domů jsem viděl tolik krásných sloupů, do kterých jsem měl chuť to naprat.
TAk, a teď dotaz na Vás...co si myslíte, že by tomu mohlo být...co by ten problém vyřešilo, kolik by to stálo atd. A dá se teďka s tím autem normálně jezdit?? (a dolívat olej, samozřejmě. žere to zhruba 0,5l na 800km)
Už jsem přemýšlel i o tom, že bych si pořídil jinej motor. JEnže takovýto motor a v dobrým stavu dneska sehnat...to už dřív najdu Bin Ládina. JAk složité je vyměnit motor?
Jsem v koncích...nevím, co mám dělat : : :