Stránka 1 z 1
Ako nerozbit tycky stabilizatorov
Napísal:
Uto Apr 11, 2006 7:36 pm
od Kris
Tomant
Napísal:
Uto Apr 11, 2006 7:49 pm
od Kubis
Napísal:
Uto Apr 11, 2006 7:50 pm
od TomAnt
Ano toto vsetko viem a uplatnujem...
Napísal:
Uto Apr 11, 2006 8:46 pm
od Bill
Mne to pripadá troška schizofrenické. Na jednej strane treba ísť rýchlo, aby sa jama preletala čím rýchlešie. Na druhej strane pomaly, aby sa jej človek stihol vyhnúť.
Inak na tom ale určite niečo bude.
Napísal:
Uto Apr 11, 2006 8:47 pm
od whitex
Pěkný... Už si to tisknu, přečtu si to ještě jednou v klidu a dám to přečíst i tátovi, co na to řekne...
Napísal:
Str Apr 12, 2006 9:32 am
od Pavel
Pěkné.... Vlastně taky postupuji jak píši. Jen mi je ale trošku proti srsti přídat plný plyn před dírou, které se nevyhnu. Párkrát se mi to stalo, kdy jsem nechtěně opravdu pořádně přidal a nezdálo se mi, že se to autíčku zcela líbilo. Vždy když nějakou přehlídnu, nechám auto tak jak jede a nepřidávám.
Napísal:
Str Apr 12, 2006 10:41 am
od dochtor
Pekné a logické
Akurát na takúto techniku je potrebné aj patrične živé auto alebo trvale jazdiť v otáčkach niekde medzi maximálnym krútiacim momentom a maximálnym výkonom. Po meste teda tak akurat na dvojke
Na podraďovanie v takýchto chvíľach totiž spravidla nie je čas. Ešte tak možno kick-down s automatom...
Čo sa ale dá úspešne použiť, je pravidlo NEBRZDIŤ v jame a tesne pred ňou.
Napísal:
Str Apr 12, 2006 10:46 am
od TomAnt
Pri jazde mestom (rozumej rychlost) zaberie kickdow cca odhadom po prejdeni asi 5 metrov... mozno aj viac... rozhodne je to lepsie ako manual, ale obavam sa ze na jamu to nestaci. Tiez dodrziavam len to ze pred jamou noha z brzdy (a automat zacne tahat sam, lebo je v zabere stale)...
Napísal:
Str Apr 12, 2006 10:46 am
od Zoran
dochtor píše:Pekné a logické
Akurát na takúto techniku je potrebné aj patrične živé auto alebo trvale jazdiť v otáčkach niekde medzi maximálnym krútiacim momentom a maximálnym výkonom. Po meste teda tak akurat na dvojke
Na podraďovanie v takýchto chvíľach totiž spravidla nie je čas. Ešte tak možno kick-down s automatom...
Čo sa ale dá úspešne použiť, je pravidlo NEBRZDIŤ v jame a tesne pred ňou.
Tak tak, ale my co mame skromne ekologicke motory sa jamam mozme akurat tak vyhybat
Napísal:
Str Apr 12, 2006 10:49 am
od Zoran
Hehe a este by ma zaujimalo co by mi poradil autor clanku vcera vecer, ked som pri 120-130km/h zobral dobru jamisko na dialnici /okolo 80km smerom do Bratislavy na D1/... Clovek by ani nepredpokladal ze na dialnici moze byt taka svinska jama... A som velmi rad ze mi to pneu vydrzali, lebo dostat tam defekt pri vatsej rychlosti nemusi byt sranda...
Napísal:
Štv Apr 13, 2006 9:14 pm
od Dopi
Nesouhlasím s prudkým přidáním, spíš je lepší sundat nohu z plynu nebo vyšlápnout spojku. Při vjezdu do díry se kolo může dostat na chvíli do vzduchu a když tomu šlápnu na krk, tak se naprázdno roztočí a když se při dopadu zase chytne, tak to celým autem, motorem i převodovkou pěkně škubne, což asi zrovna není nejlepší. Prakticky vyzkoušeno.
Napísal:
Štv Apr 13, 2006 9:17 pm
od gathis
příští týden jde moje majda na výměnu táhel stabilizátorů v předu i vzadu.....
Napísal:
Štv Apr 13, 2006 9:21 pm
od Doktor
gathis píše:příští týden jde moje majda na výměnu táhel stabilizátorů v předu i vzadu.....
Nezapomen vymenit i ty gumy, ve kterych je stabilizator uchyven k autu, mohlo by se ti stat, ze by to pak bouchalo dal - byly by to prave ty vycvachtane gumy.
Napísal:
Štv Apr 13, 2006 9:48 pm
od gathis
ok
Napísal:
Uto Apr 18, 2006 10:50 am
od tomasicek
Pavel píše:Pěkné.... Vlastně taky postupuji jak píši. Jen mi je ale trošku proti srsti přídat plný plyn před dírou, které se nevyhnu. Párkrát se mi to stalo, kdy jsem nechtěně opravdu pořádně přidal a nezdálo se mi, že se to autíčku zcela líbilo. Vždy když nějakou přehlídnu, nechám auto tak jak jede a nepřidávám.
ako z mojej vodicskej "biblie"