Stránka 1 z 3

Mina sa benzin pri brzdeni motorom?

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 12:05 pm
od tomasicek
Tak ma to zaujima pretoze ja zvyknem brzdit viacej motorom ako brzdami lebo si myslim ze ked brzdis motorom tak nejde zmes benzinu a vzduchu do motora...alebo sa mylim a deje sa to aj bez zoslapnutia plynoveho pedalu?

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 12:35 pm
od bory
Myslím,že tam musí jít pořád,ale jde ho tam pouze jen jako by na udržení volnoběhu.

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 3:51 pm
od TomAnt
Pri brzdeni motorom by tam prave vobec nemal ist, to je ten rozdiel oproti brzdeniu na volnobehu... A podla toho co ukazuju palubne PCs, tak by to tak hadam aj malo byt...

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 5:06 pm
od dabel
Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 5:29 pm
od tomasicek
TomAnt píše:Pri brzdeni motorom by tam prave vobec nemal ist, to je ten rozdiel oproti brzdeniu na volnobehu... A podla toho co ukazuju palubne PCs, tak by to tak hadam aj malo byt...



ja nemam palubny pocitac :hanged

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 5:30 pm
od tomasicek
dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.


ale ked brzdim motorom tak otacky sa pohybuju od 5000rpm do 2000 rpm.... takze vtedy tam palivo ide tak ako keby som tomu kuril alebo je to ako volnobeh...

podla mna tam nemusi byt iskra ani vybuch zmiesaniny vzduchu a paliva proste valce sa iba tak pohybuju...

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 6:56 pm
od Dopi
tomasicek píše:
dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.


ale ked brzdim motorom tak otacky sa pohybuju od 5000rpm do 2000 rpm.... takze vtedy tam palivo ide tak ako keby som tomu kuril alebo je to ako volnobeh...

podla mna tam nemusi byt iskra ani vybuch zmiesaniny vzduchu a paliva proste valce sa iba tak pohybuju...


Palivo tam nejde, pokud jsou otáčky VYŠŠÍ než těch cca 1400 otáček, jak bylo napsáno výše, takže ať tam máš 5000 ot. nebo 2000 ot. a nešlapeš na plyn, tak jedeš zadarmo.

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 7:01 pm
od dabel
tomasicek píše:ale ked brzdim motorom tak otacky sa pohybuju od 5000rpm do 2000 rpm.... takze vtedy tam palivo ide tak ako keby som tomu kuril alebo je to ako volnobeh...

podla mna tam nemusi byt iskra ani vybuch zmiesaniny vzduchu a paliva proste valce sa iba tak pohybuju...

No vsak to som napisal - treba trosku pozornejsie citat :lol Akonahle das nohu z plynu a auto brzdi motorom, tak je uzatvoreny privod paliva -> kedze tam nejde palivo, tak z toho vyplyva, ze ides zadarmo. Preto je napr. uspornejsie pri dojazde na krizovatku dat nohu z plynu, ako dobiehat na volnobeh.

PoslaťNapísal: Sob Apr 08, 2006 7:39 pm
od tomasicek
dabel sorac nas v skole ucili takej veci ze "skimming and scannig" a to citas kazde druhe slovo :)

PoslaťNapísal: Ned Apr 09, 2006 8:54 pm
od milan
kym sa to raz nevyskusa odmeranim, tak to bude len dohadovanie. treba si natiahnut 8 kablov spod kapoty do interieru, nasadnut na miesto spolujazdca, pozicat si prenosny osciloskop, kupit 4 diody za celkovo 4,-Sk, a ist to vyskusat. lahko sa to povie, ja viem.. 8-)

PoslaťNapísal: Pon Apr 10, 2006 2:22 pm
od Bootleg
dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.


Tie otacky zavisia od nastavenia kazdeho motora, mne na 323 zacne vstrekovat na zaradenej rychlosti a bez plynu niekde pri 800 rpm. Je to citit. :wink

PoslaťNapísal: Pon Apr 10, 2006 5:31 pm
od Doktor
Steve píše: mne na 323 zacne vstrekovat na zaradenej rychlosti a bez plynu niekde pri 800 rpm. Je to citit. :wink


No ty jej pekne davas, hehe.

PoslaťNapísal: Pon Apr 10, 2006 5:44 pm
od Bootleg
Doktor píše:No ty jej pekne davas, hehe.


No len som chcel zistit, kde ma hranice, chapes.. :wink

PoslaťNapísal: Pon Apr 10, 2006 6:03 pm
od Doktor
Steve píše:
No len som chcel zistit, kde ma hranice, chapes.. :wink


Jasne, a pri tom sa otvorila kapota, vykukla klukovka, v ruke drzala piest, a tresla ta s nim priamo do cela, hehe.

PoslaťNapísal: Pon Apr 10, 2006 6:37 pm
od dabel
Steve píše:
dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.


Tie otacky zavisia od nastavenia kazdeho motora, mne na 323 zacne vstrekovat na zaradenej rychlosti a bez plynu niekde pri 800 rpm. Je to citit. :wink

Preto som tam dal to "cca" ;) GF to mala na nejakych 1200rpm, Honda niekde na tych 1400. Tiez je to na oboch pekne citit :lol