Stránka 12 z 12

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 9:35 am
od asimo
ten tipek, od kt. chcem kupit tu 323jku GT siel s kamosom na porsche 911 po meste 180tkou.. nekecam.. par tipkouv v KE je fakt bez obmedzovacov [pudu sebazachovi :lol ] a zda sa mi ze si to sipal za kruhacom smerom budto na optimu alebo okolo slovanu :koule :koule :skler

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 11:16 am
od Zoran
karol píše:
Zoran píše:
asimo píše:
Zoran píše:Pozri si http://www.323club.info/forums.php?m=posts&q=22&n=last#bottom a ked ta to zaujima treba si zistit ci to je este aktualne...


165000km je dost vela... ak este niekto nejaku 323 V6 ma, dajte vediet.. hladam, zhanam.. :lol
No 6valec by mal bez problemov zvladnut tych kilometrov oveeeela viac ale ok... Inac silou-mocou chcet V6 323 je sranda, pozeral si sa niekedy kolko stoja nahradne diely? Napr. homokinetak na 323 1,5 alebo 1,8 stoji 2tisic a na 2,0 stoji cez 8tis. A to je podla mna velky rozdiel... A keby si sa rozhodol inak tak si kukni http://www.323club.info (:spik2) a tam hned v prvom clanku si pozri ornzovo-ciernu 323Fku... Je napredaj mozno je dokonco aj 2,0, treba zistit!

zoram nesuhlasim stebou! ja som menil homokinetak a stal ma fungel orig. 3200sk!! novy!! mam dobru firmu ktora dodava japonske diely a su za vynikajuce ceny!! vobec niesu take drahe tie diely
Kedy si ho menil? Lebo kamos ho potrebuje tiez vymenit a ponukaju mu nejaky za 8lit.

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 2:20 pm
od Zuzana
asimo píše:ten tipek, od kt. chcem kupit tu 323jku GT siel s kamosom na porsche 911 po meste 180tkou.. nekecam.. par tipkouv v KE je fakt bez obmedzovacov [pudu sebazachovi :lol ] a zda sa mi ze si to sipal za kruhacom smerom budto na optimu alebo okolo slovanu :koule :koule :skler


Prepac, ale na 911 si neviem predstavit pomalu jazdu :lol Aj ked ides rychle, tak ides "pomaly" :ha: to auto je tak stavane, ze ti to "nepride" ze ide rychlo.
Ale pravdaze sa najdu vselijaki samovrahovia ako vsade, to mas uplnu pravdu. :jamaica

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 3:33 pm
od tomasicek
skusk http://www.autovia.sk alebo avizo, ktore vychadza kazdy tyzden. Ja som tiez takto hladal a nasiel som do dvoch tyzdnov svoju lasku :mrk a inzerat som nehladal v sekcii zoznamka.... :o)

alebo potom ak chces iba 2.0 tak doviest z nemecka alebo inej EU krajiny..hm? http://www.autoscout.de

a este http://www.avizo.sk elektronicka podoba takze nemusis za vsetko platit...

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 3:41 pm
od tomasicek
napr. toto som nasiel na http://www.avizo.sk

MAZDA 323 F, Objem: 2000 cm3 nafta, r.v. 2000, naj. 105.000 km, nehavarované, tmavozelená, Dverí: 5, Výbava: airbag, ABS, centrál, klíma, posilovač, cena dohodou, Nitriansky kraj.

akurat ze za cislo treba platit asi :oops

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 4:07 pm
od TomAnt
tomasicek píše:napr. toto som nasiel na http://www.avizo.sk

MAZDA 323 F, Objem: 2000 cm3 nafta, r.v. 2000, naj. 105.000 km, nehavarované, tmavozelená, Dverí: 5, Výbava: airbag, ABS, centrál, klíma, posilovač, cena dohodou, Nitriansky kraj.

akurat ze za cislo treba platit asi :oops


Platit, alebo chvilu pockat a o den, dva ci kedy sa objavi zadarmo...

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 5:44 pm
od Doktor
Bill píše:Taka 815ka 12 valec ked tadial prasi


Neboli 815 nahodou iba V8? Alebo je to nejaky tuning? Pouc nas. Dik.

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 5:46 pm
od Zoran
Doktor píše:
Bill píše:Taka 815ka 12 valec ked tadial prasi


Neboli 815 nahodou iba V8? Alebo je to nejaky tuning? Pouc nas. Dik.
Tak tak 8valce! 3,5litra!

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 5:46 pm
od Doktor
tomasicek píše:napr. toto som nasiel na http://www.avizo.sk

MAZDA 323 F, Objem: 2000 cm3 nafta, r.v. 2000, naj. 105.000 km, nehavarované, tmavozelená, Dverí: 5, Výbava: airbag, ABS, centrál, klíma, posilovač, cena dohodou, Nitriansky kraj.

akurat ze za cislo treba platit asi :oops


To nie je V6, ani 323 BA. Staci si len precitat to nafta...

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 5:47 pm
od Doktor
Zoran píše: Tak tak 8valce! 3,5litra!


To asi hovoris o osobnej 613. :lol

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 5:48 pm
od Zoran
Doktor píše:
Zoran píše: Tak tak 8valce! 3,5litra!


To asi hovoris o osobnej 613. :lol
Jaj ja som puk som si nepozrel cisla... :oops :skler

PoslaťNapísal: Štv Mar 30, 2006 7:49 pm
od Bill
911ka to je auto, ale ja osobne jedine vzduchom chladenú. Dnes sme videli nádherný exemplár v PO. :jamaica
12 valcové motory v T815 objem 19 litrov: T3-930 (T 3-930-30, -31, -32, -50, -51, -52, -53, -11), T 3-930-50, -51, -52, -53 majú naviac turbodúchadlo a rozdiely v palivovom systéme. 12valce boli aj v 813kach.
Okrem toho boli V 815ach aj 8 a 10 valcové agregáty. Je to stavebnicový systém (valce sú osobitne, kľuka je šrúbovaná atď.) S motormi v T613 majú spoločné, že sú do V90°. Nebudem toto riešiť na mazdafóre. Ak Vás to zaujíma SS.

PoslaťNapísal: Pia Mar 31, 2006 12:29 pm
od Doktor
Bill píše:12 valcové motory v T815 objem 19 litrov: T3-930 (T 3-930-30, -31, -32, -50, -51, -52, -53, -11), T 3-930-50, -51, -52, -53 majú naviac turbodúchadlo a rozdiely v palivovom systéme. 12valce boli aj v 813kach.
Okrem toho boli V 815ach aj 8 a 10 valcové agregáty. Je to stavebnicový systém (valce sú osobitne, kľuka je šrúbovaná atď.) S motormi v T613 majú spoločné, že sú do V90°. Nebudem toto riešiť na mazdafóre. Ak Vás to zaujíma SS.


No pekne. Ze mala 813 V12 som vedel. Dosť ma to zaujíma, napíš ss, ev hoď tam nejaké linky. Dikes.