Kedy si ho menil? Lebo kamos ho potrebuje tiez vymenit a ponukaju mu nejaky za 8lit.karol píše:Zoran píše:No 6valec by mal bez problemov zvladnut tych kilometrov oveeeela viac ale ok... Inac silou-mocou chcet V6 323 je sranda, pozeral si sa niekedy kolko stoja nahradne diely? Napr. homokinetak na 323 1,5 alebo 1,8 stoji 2tisic a na 2,0 stoji cez 8tis. A to je podla mna velky rozdiel... A keby si sa rozhodol inak tak si kukni http://www.323club.info (:spik2) a tam hned v prvom clanku si pozri ornzovo-ciernu 323Fku... Je napredaj mozno je dokonco aj 2,0, treba zistit!asimo píše:Zoran píše:Pozri si http://www.323club.info/forums.php?m=posts&q=22&n=last#bottom a ked ta to zaujima treba si zistit ci to je este aktualne...
165000km je dost vela... ak este niekto nejaku 323 V6 ma, dajte vediet.. hladam, zhanam..
zoram nesuhlasim stebou! ja som menil homokinetak a stal ma fungel orig. 3200sk!! novy!! mam dobru firmu ktora dodava japonske diely a su za vynikajuce ceny!! vobec niesu take drahe tie diely
asimo píše:ten tipek, od kt. chcem kupit tu 323jku GT siel s kamosom na porsche 911 po meste 180tkou.. nekecam.. par tipkouv v KE je fakt bez obmedzovacov [pudu sebazachovi ] a zda sa mi ze si to sipal za kruhacom smerom budto na optimu alebo okolo slovanu
tomasicek píše:napr. toto som nasiel na http://www.avizo.sk
MAZDA 323 F, Objem: 2000 cm3 nafta, r.v. 2000, naj. 105.000 km, nehavarované, tmavozelená, Dverí: 5, Výbava: airbag, ABS, centrál, klíma, posilovač, cena dohodou, Nitriansky kraj.
akurat ze za cislo treba platit asi
tomasicek píše:napr. toto som nasiel na http://www.avizo.sk
MAZDA 323 F, Objem: 2000 cm3 nafta, r.v. 2000, naj. 105.000 km, nehavarované, tmavozelená, Dverí: 5, Výbava: airbag, ABS, centrál, klíma, posilovač, cena dohodou, Nitriansky kraj.
akurat ze za cislo treba platit asi
Bill píše:12 valcové motory v T815 objem 19 litrov: T3-930 (T 3-930-30, -31, -32, -50, -51, -52, -53, -11), T 3-930-50, -51, -52, -53 majú naviac turbodúchadlo a rozdiely v palivovom systéme. 12valce boli aj v 813kach.
Okrem toho boli V 815ach aj 8 a 10 valcové agregáty. Je to stavebnicový systém (valce sú osobitne, kľuka je šrúbovaná atď.) S motormi v T613 majú spoločné, že sú do V90°. Nebudem toto riešiť na mazdafóre. Ak Vás to zaujíma SS.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť