Stránka 3 z 4

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:08 am
od Harry FE3
přesně tak,přovodovka dělá strašně moc,ale právě díky tomu krátkému zpřevodování pak diesely ztrácí na měřeném zrychlení z 0 na sto.Tam musíš několikrát zařadit,kdežto já u svýho auta tam za tu dobu hodím jen jedničku a dvojku.

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:12 am
od dabel
Harry FE3 píše:přesně tak,přovodovka dělá strašně moc,ale právě díky tomu krátkému zpřevodování pak diesely ztrácí na měřeném zrychlení z 0 na sto.Tam musíš několikrát zařadit,kdežto já u svýho auta tam za tu dobu hodím jen jedničku a dvojku.

No diesly su skor do dlha sprevodovane, ale kvoli zvadnutiu pri 3500rpm nema vyznam to tocit, ale radsej prehodit na vyssi stupen -> to je to, co vravis :lol Ten Saab je v "typickych dieslovych prejavoch" jak vystrihnuty z katalogu - do 1900rpm sa nedeje absolutne NIC (je to hrozne, napr. na krizovatke zrychlenie na dvojku z 5 na 20km/h trva vecnost...), potom bruuuuuuuuuuum, zatah jak svina, ASR pomaly nestiha a potom zrazu bum a nic - motor sa trapi a vyssie ako na 3500 sa mu fakticky nechce...

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:16 am
od Harry FE3
Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:23 am
od dabel
Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.

No ale vsak to je hnus - nahodou sa dostanes do kritickej situacie, kde motor este nema "tie spravne" otacky a nezrychlis ani za boha (parkrat sa mi stalo s tym Saabom, ze som pribrzdoval a zrazu sa objavila medzera v lavom prude, tak som sa tam chcel pichnut - bez zaberu turba nula bodov, lenive jak svina to bolo - a ked turbo zabralo, tak uz bolo davno po kritickej situacii)... A praveze PD su vyhlasene "kopancom" pri zabere turba. Prijemne su celkom japonske diesle - tak Mazda ako aj Honda sa mi pacili plynulejsim zaberom turba.

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:29 am
od Harry FE3
Mě se to líbí :lol Možná je to tím,že jsem s tím nejezdil pořádně v provozu,ale jen řádil...A co je divný,slyšel jsem to stejný co ty,že PD kopou.Ale ať jsem jel v jakým koliv PD,tak to nebyl takovej kopanec,jak u taty v Mazdě.Tam když jí trošku dáš,třeba na podtočenou dvojku,kdy ještě nevalí turbo,tak až sepne,to je extrém...to je takový zaboření do sedaček,že když jsem to ml půjčený a jel jsem v tom poprvé s přítelkyní,udělalo se jí špatně.Ona to nečekala,já to miluju,tak jsem počkal a prásk.Je to supeeer,ale jak jsem řek,u tatovi šestky jsem zažil zatím největší kopanec z TDIček common rail.

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:31 am
od dabel
Harry FE3 píše:Mě se to líbí :lol Možná je to tím,že jsem s tím nejezdil pořádně v provozu,ale jen řádil...

Hehe tak asi to bude tym, ze ja som s dieslami este nikdy nesantil, ale vzdycky poslusne jazdil v normalnej premavke :lol

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:33 am
od Harry FE3
:lol Aha,tak v tom to asi bude :o)

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:40 am
od TomAnt
Mne sa vzdy pacilo na Skode 105, ked som dal na krizovatke sytic a vedlajsie auta nechapali ze ako to ze mam lepsi odpich ako oni... zial na dvojke to uz nehralo :ho:

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 11:56 am
od Black
dabel píše:
Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače :lol . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit :twisted .

Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.
:jo :mrk

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 1:35 pm
od Lubos1
dabel píše:
Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače :lol . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit :twisted .

Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.

tak tak :lol

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 3:29 pm
od xxxxx
a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 3:35 pm
od Lubos1
xxxxx píše:a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol

Zabudol si na M6 MPS :o)

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 8:24 pm
od Hosť
Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.


Jel jsem A3 2.0 TDI PD, a loch jak sfina!!!

PoslaťNapísal: Uto Feb 28, 2006 10:30 pm
od xxxxx
Lubos1 píše:
xxxxx píše:a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol

Zabudol si na M6 MPS :o)


ale tak v ramci moznosti som myslel - chapes :lol

PoslaťNapísal: Str Mar 01, 2006 12:57 am
od Krenštík
dabel píše:No ale vsak to je hnus - nahodou sa dostanes do kritickej situacie, kde motor este nema "tie spravne" otacky a nezrychlis ani za boha (parkrat sa mi stalo s tym Saabom, ze som pribrzdoval a zrazu sa objavila medzera v lavom prude, tak som sa tam chcel pichnut - bez zaberu turba nula bodov, lenive jak svina to bolo - a ked turbo zabralo, tak uz bolo davno po kritickej situacii)... A praveze PD su vyhlasene "kopancom" pri zabere turba. Prijemne su celkom japonske diesle - tak Mazda ako aj Honda sa mi pacili plynulejsim zaberom turba.


Tak tohle odnekud znam, preste jak rika dabel, do skoro dvou tisic nic,pak zatah jak prase,a po trech a pul tisici zase nic.... (Jezdim ted s common-rail)