Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Aký je rozdiel medzi naftou a benzínom?

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Poslaťod Harry FE3 » Uto Feb 28, 2006 11:08 am

přesně tak,přovodovka dělá strašně moc,ale právě díky tomu krátkému zpřevodování pak diesely ztrácí na měřeném zrychlení z 0 na sto.Tam musíš několikrát zařadit,kdežto já u svýho auta tam za tu dobu hodím jen jedničku a dvojku.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod dabel » Uto Feb 28, 2006 11:12 am

Harry FE3 píše:přesně tak,přovodovka dělá strašně moc,ale právě díky tomu krátkému zpřevodování pak diesely ztrácí na měřeném zrychlení z 0 na sto.Tam musíš několikrát zařadit,kdežto já u svýho auta tam za tu dobu hodím jen jedničku a dvojku.

No diesly su skor do dlha sprevodovane, ale kvoli zvadnutiu pri 3500rpm nema vyznam to tocit, ale radsej prehodit na vyssi stupen -> to je to, co vravis :lol Ten Saab je v "typickych dieslovych prejavoch" jak vystrihnuty z katalogu - do 1900rpm sa nedeje absolutne NIC (je to hrozne, napr. na krizovatke zrychlenie na dvojku z 5 na 20km/h trva vecnost...), potom bruuuuuuuuuuum, zatah jak svina, ASR pomaly nestiha a potom zrazu bum a nic - motor sa trapi a vyssie ako na 3500 sa mu fakticky nechce...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Harry FE3 » Uto Feb 28, 2006 11:16 am

Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod dabel » Uto Feb 28, 2006 11:23 am

Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.

No ale vsak to je hnus - nahodou sa dostanes do kritickej situacie, kde motor este nema "tie spravne" otacky a nezrychlis ani za boha (parkrat sa mi stalo s tym Saabom, ze som pribrzdoval a zrazu sa objavila medzera v lavom prude, tak som sa tam chcel pichnut - bez zaberu turba nula bodov, lenive jak svina to bolo - a ked turbo zabralo, tak uz bolo davno po kritickej situacii)... A praveze PD su vyhlasene "kopancom" pri zabere turba. Prijemne su celkom japonske diesle - tak Mazda ako aj Honda sa mi pacili plynulejsim zaberom turba.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Harry FE3 » Uto Feb 28, 2006 11:29 am

Mě se to líbí :lol Možná je to tím,že jsem s tím nejezdil pořádně v provozu,ale jen řádil...A co je divný,slyšel jsem to stejný co ty,že PD kopou.Ale ať jsem jel v jakým koliv PD,tak to nebyl takovej kopanec,jak u taty v Mazdě.Tam když jí trošku dáš,třeba na podtočenou dvojku,kdy ještě nevalí turbo,tak až sepne,to je extrém...to je takový zaboření do sedaček,že když jsem to ml půjčený a jel jsem v tom poprvé s přítelkyní,udělalo se jí špatně.Ona to nečekala,já to miluju,tak jsem počkal a prásk.Je to supeeer,ale jak jsem řek,u tatovi šestky jsem zažil zatím největší kopanec z TDIček common rail.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod dabel » Uto Feb 28, 2006 11:31 am

Harry FE3 píše:Mě se to líbí :lol Možná je to tím,že jsem s tím nejezdil pořádně v provozu,ale jen řádil...

Hehe tak asi to bude tym, ze ja som s dieslami este nikdy nesantil, ale vzdycky poslusne jazdil v normalnej premavke :lol
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Harry FE3 » Uto Feb 28, 2006 11:33 am

:lol Aha,tak v tom to asi bude :o)
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod TomAnt » Uto Feb 28, 2006 11:40 am

Mne sa vzdy pacilo na Skode 105, ked som dal na krizovatke sytic a vedlajsie auta nechapali ze ako to ze mam lepsi odpich ako oni... zial na dvojke to uz nehralo :ho:
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Black » Uto Feb 28, 2006 11:56 am

dabel píše:
Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače :lol . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit :twisted .

Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.
:jo :mrk
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Lubos1 » Uto Feb 28, 2006 1:35 pm

dabel píše:
Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače :lol . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit :twisted .

Marketo, GF jazdi hodne dobre na benzinovy dvojliter, ale dynamicky proste na vydareny moderny diesel nema. Dokaze utiect 110k Octafke TDI, na 130k Passat TDI uz naozaj nema. Takisto by mu elegantne zdrhla Lubosova 120k Mazda6.

tak tak :lol
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod xxxxx » Uto Feb 28, 2006 3:29 pm

a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol
Obrázok užívateľa
xxxxx
Komunikátor
 
Príspevky: 857
Registrovaný: Ned Nov 07, 2004 9:08 am
Bydlisko: Juropin junion

Poslaťod Lubos1 » Uto Feb 28, 2006 3:35 pm

xxxxx píše:a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol

Zabudol si na M6 MPS :o)
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Hosť » Uto Feb 28, 2006 8:24 pm

Harry FE3 píše:Ale to se mě líbí,jak se nic neděje a pak prásk a letííííšššš.Nádhera.Každopádně nejmenší turboefekt jsem zažil na PD motorech od VW.Tam je všechno takový plynulý.Jinak krátce zpřevodovaný jsou podle mě diesely se šestikvaltem,aspoň většinou.


Jel jsem A3 2.0 TDI PD, a loch jak sfina!!!
Hosť
 

Poslaťod xxxxx » Uto Feb 28, 2006 10:30 pm

Lubos1 píše:
xxxxx píše:a uplne vsetkym zdrhne Xedos 6 :lol

Zabudol si na M6 MPS :o)


ale tak v ramci moznosti som myslel - chapes :lol
Obrázok užívateľa
xxxxx
Komunikátor
 
Príspevky: 857
Registrovaný: Ned Nov 07, 2004 9:08 am
Bydlisko: Juropin junion

Poslaťod Krenštík » Str Mar 01, 2006 12:57 am

dabel píše:No ale vsak to je hnus - nahodou sa dostanes do kritickej situacie, kde motor este nema "tie spravne" otacky a nezrychlis ani za boha (parkrat sa mi stalo s tym Saabom, ze som pribrzdoval a zrazu sa objavila medzera v lavom prude, tak som sa tam chcel pichnut - bez zaberu turba nula bodov, lenive jak svina to bolo - a ked turbo zabralo, tak uz bolo davno po kritickej situacii)... A praveze PD su vyhlasene "kopancom" pri zabere turba. Prijemne su celkom japonske diesle - tak Mazda ako aj Honda sa mi pacili plynulejsim zaberom turba.


Tak tohle odnekud znam, preste jak rika dabel, do skoro dvou tisic nic,pak zatah jak prase,a po trech a pul tisici zase nic.... (Jezdim ted s common-rail)
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť