dabel píše:... kdezto diesel si brble okolo tych 2000rpm a ide kopec-nekopec na vysoky stupen:
He he, nechcem rypat, ale moj benzin si brble prevaznu vacsinu jazdy medzi 1500 a 2500 rpm
dabel píše:... kdezto diesel si brble okolo tych 2000rpm a ide kopec-nekopec na vysoky stupen:
TomAnt píše:Hm, z tohto co sa tu popisalo ale citit jednoznacnu vyhodu dizlu, tak kde je problem? Kazdy predsa chce velky krutiaci moment a vysoky vykon uz v nizkych otackach...
TomAnt píše:dabel píše:... kdezto diesel si brble okolo tych 2000rpm a ide kopec-nekopec na vysoky stupen:
He he, nechcem rypat, ale moj benzin si brble prevaznu vacsinu jazdy medzi 1500 a 2500 rpm
xxxxx píše:TomAnt píše: tak preco ma dizel vacsi krutak v tych malych otackach?
otazka by mala byt skor preco ma dizel male otacky, resp preco dosahuje max. vykon pri mensich otackach v porovnani s benzinom
xxxxx píše:xxxxx píše:TomAnt píše: tak preco ma dizel vacsi krutak v tych malych otackach?
otazka by mala byt skor preco ma dizel male otacky, resp preco dosahuje max. vykon pri mensich otackach v porovnani s benzinom
este poprosim jednu klucovu odpoved
xxxxx píše:este poprosim jednu klucovu odpoved
Bill píše:4, Nemusel by byt problem postavit diesel, ktory by sa tocil do vyssich otacok, ale na co? Aj tak by mal pri vyssich otackach nizsi krutiaci moment.
Bill píše:5, V com je potom problem s dieselom, ked ma vyssi vykon pri nizsich otackach? V zrychleni, trva mu dlhsie kym sa na ten vykon dostane.
Harry FE3 píše:Problém ve zrychlení je hlavně kvůli tomu,že se pohybuješ v tom nejideálnějším rozmezí otáček jen chvilku a hned řadíš,čím ztrácíš čas.Ono se to nezdá,ale řazením se čas ztrácí strašně moc.Kdo měl třeba to štěstí a jel ve Fabii RS,musel si připadat,že jede v letadle-to auto ma krouťák jak prase a je malý.Třeba já když jsem s tím jezdil jsem si přiadal pocitově fakt jak v autě,co má několikrát větší výkon.Ale je to jen pocit-daný krouťákem-zátahem.Když jsem se pak podíval do tabulek,že RS zrychluje přes 9s na stovku,nechápal jsem,když moje auto má psáno 8,3s a přitom ten pocit se nedá srovnat!A proto se každý,kdo se rozhoduje mezi dieselem a benzínem musí rozuhodnou taky podle finančních možností,co si koupit.Já bych chtěl jednoznačně diesela (když se bavíme o common railech),protože mě jde o ten krásnej pocit zátahu,kterej bych v benzínu nikdy nedoplatil co se týče auta i spotřeby.Aby mě benzínový auto poskytlo takovej krouťák a tedy i pocit,musí být na hodně vysoké výkonové i cenové úrovni.
Black píše:Harry a včera ten zátah večer s GF se ti nelíbil, když jsem ji točila až do omezovače . Tím vozem Opel jsem se nemohla nechat zahanbit .
Harry FE3 píše:Dabel to mi něříkej,že jsi pocitově necítil rozdíl mezi 223Nm a 350ti Nm,který jsou hlavně jinde o tom je taky ten pocit.Myslím tím v jiným poli otáček.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť