dabel píše:xxxxx píše:este poprosim jednu klucovu odpoved
Tak na toto presne odpovedat neviem - myslim, ze to bude tym, ze samovznietenim sa tazsie dostava do otacok a celkove sa nedokaze naftovy motor tak roztocit , ako nasilne zapalovany benzin. Ale tolko len moja teoria... kazdopadne som este nevidel diesel, ktory by dokazal tocit viac ako 5000rpm, naopak som este nevidel benzin s menej ako 6000rpm...
Doktor píše:Bill píše:5, V com je potom problem s dieselom, ked ma vyssi vykon pri nizsich otackach? V zrychleni, trva mu dlhsie kym sa na ten vykon dostane.
Eee, ja mam s A4 stovku za 8,5s, bratru. Vyssi vykon v nizkych otackach a preto zle akceleruje? Nejako sa mi to nezda, to by totiz mal akcelerovat super, nie. Skor je to problem turbodiery a sprevodovania - 1 a 2 su vacsinou do pomala - pocita sa s tym, ze si este mino zatah turba, od tri az po 6 je to uz ako vo vytahu. S pevnym startom poze byt diesel pomalsi - A4 by som s mojou BA dal, ale v pruznom zrychleni povedzme 80-120 by sa nechytala.
Bill píše:Doktor píše:Bill píše:5, V com je potom problem s dieselom, ked ma vyssi vykon pri nizsich otackach? V zrychleni, trva mu dlhsie kym sa na ten vykon dostane.
Eee, ja mam s A4 stovku za 8,5s, bratru. Vyssi vykon v nizkych otackach a preto zle akceleruje? Nejako sa mi to nezda, to by totiz mal akcelerovat super, nie. Skor je to problem turbodiery a sprevodovania - 1 a 2 su vacsinou do pomala - pocita sa s tym, ze si este mino zatah turba, od tri az po 6 je to uz ako vo vytahu. S pevnym startom poze byt diesel pomalsi - A4 by som s mojou BA dal, ale v pruznom zrychleni povedzme 80-120 by sa nechytala.
Nejak tomu nerozumiem.
Doktor píše:Bill píše:Doktor píše:Bill píše:5, V com je potom problem s dieselom, ked ma vyssi vykon pri nizsich otackach? V zrychleni, trva mu dlhsie kym sa na ten vykon dostane.
Eee, ja mam s A4 stovku za 8,5s, bratru. Vyssi vykon v nizkych otackach a preto zle akceleruje? Nejako sa mi to nezda, to by totiz mal akcelerovat super, nie. Skor je to problem turbodiery a sprevodovania - 1 a 2 su vacsinou do pomala - pocita sa s tym, ze si este mino zatah turba, od tri az po 6 je to uz ako vo vytahu. S pevnym startom poze byt diesel pomalsi - A4 by som s mojou BA dal, ale v pruznom zrychleni povedzme 80-120 by sa nechytala.
Nejak tomu nerozumiem.
Je to jasne jak facka.
Bill píše:To mas akoze dieslove Audi? Som myslel z 0 na 100. Odpich ma naftak vacsinou lepsi. Ja som videl kopat akurat TD od VW, tak neviem.
Doktor píše:Bill píše:To mas akoze dieslove Audi? Som myslel z 0 na 100. Odpich ma naftak vacsinou lepsi. Ja som videl kopat akurat TD od VW, tak neviem.
Akože dieselové mám. Poriadne to ťahá až od trojky, lebo 1 a 2 sú strašne krátke a hrozne rýchlo sa to vytočí - počíta sa s tým, že sa ešte pohybuješ v pásme otáčok, kde turbo dostatočne neplní. Takže - s pevným štartom má navrch moja BA - 104kW, 178Nm, ale v akomkoľvek pružnom zrýchlení ju A4 - 132 kW, 370 Nm utre.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť