Lubos1 píše:... a v buducnosti sa bude na kopance typicke pre TDI bude iba spominat, najma ked aj VW prechadza na CR technologiu.
Kopance vyriesia automaticke prevodovky v kazdom aute... buducnost je jasne, buducnost je automat...
Lubos1 píše:... a v buducnosti sa bude na kopance typicke pre TDI bude iba spominat, najma ked aj VW prechadza na CR technologiu.
Lubos1 píše:Kris píše:To ze citis len brutal velky tlak ale auto sa aj tak skoro nehybe
Ten tlak asi vyvolava ten pohyb auta, takze sa asi hybe
Otazka je, kolko asi trva. Mal som moznost sa previezt v BMW 530d - a nielenze som motor skoro nepocul, ale tahal od 1800 do 4 500 bez kopancov a absolutne plynule, bez kopancov. K plynulemu tahu sa blizi uz dost dieselovych motorov a v buducnosti sa bude na kopance typicke pre TDI bude iba spominat, najma ked aj VW prechadza na CR technologiu.
TomAnt píše:Z tej tabulky Ford motorov ma zaujalo toto
1.8i Duratec HE (110 k) 179 10,9 5,6 7,5 195 11,6 15,2
2.0 Duratorq TDCi (115 k) 148 7,8 4,4 5,6 197 10,8 10,7
2.0 Duratorq TDCi (115 k)M6 151 7,8 4,7 5,7 200 10,8 16,5
Cize vykonovo porovnatelny benzin s dizlom... ale co to, pruzne zrychlenie ma lepsie benzin ako dizel s tou 6 stupnovou prevodovkou manualnou? Hm?
Kris píše:Ale aky ma zmysel dosahovat na maly casovy moment obrovsky tlak na telo?..cize nejake silne zrychlenie..ked trva len 10tiny sekundy ale pocit v bruchu trva sekundy?
TomAnt píše:Lubos1 píše:... a v buducnosti sa bude na kopance typicke pre TDI bude iba spominat, najma ked aj VW prechadza na CR technologiu.
Kopance vyriesia automaticke prevodovky v kazdom aute... buducnost je jasne, buducnost je automat...
TomAnt píše:OKi, takze porovnaval si tieto dva konkretne motory, ale stale tvrdis ze je tam rozdiel triedy?
Lobo píše:jinak porovnavat benzin x nafta na rychlostni stupne je docela kravina a hlavne nepresny...
Lobo píše:Ovsem to bychom museli porovnavat i preplnovanej benzin x preplnovany nafte. Zkuste porovnat nejakej benzin s turbem x naftu v turbu se stejnym vykonem a uvidi se
TomAnt píše:Lobo píše:Ovsem to bychom museli porovnavat i preplnovanej benzin x preplnovany nafte. Zkuste porovnat nejakej benzin s turbem x naftu v turbu se stejnym vykonem a uvidi se
Heh, len akonahle das k benzinu turbo, tak ten vykon oproti nafte s turbom ide zasa niekam inde... takze porovnanie je prakticky nemozne
Doktor píše:Petr.20-Hans.626 píše:EE na vrakáč EE já se za svou Mazdu rozhodně nestydím.... A mimochodem BéÁčko je taky super vozidlo pokud vím a to mi dá zapravdu i Lobo.
Ale klídek, samozřejmě, že jsem to tak nemyslel (i když pár vraků by se tady našlo ). Mimochodem mám taky BA. Věta typu nafta patří do kamen vypovídá o dvou věcech: buď se dobrým dieselu ještě nesvezl, nebo to s ním neumí. Jsou to dva diametrálně odlišné světy, v době kdy jsem jezdil s BA, jsem měl stejný názor. Nicméně člověk se učí vlastními chybami.
Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť